• Підвищення якості знань учнів, розвиток понятійного мислення



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.


Підвищення якості знань учнів, розвиток понятійного мислення. Комп'ютерні технології дозволяють показати окремі фази розвитку явища, виділити в складному понятті ті чи інші елементи, розкрити їх діалектичні зв'язки та закономірності. • Збільшення насиченості змісту уроків, раціональне використання навчального часу, підвищення продуктивності праці вчителя та учнів. Діти мають можливість роботи в індивідуальному режимі. • Забезпечення наочного навчання. • Створення умов для більш повного врахування психофізіологічних особливостей дітей, що мають проблеми у розвитку. • Облік і розвиток можливостей їх пізнавальної діяльності. • Стимулювання самостійної творчої діяльності та підвищення мотивації навчання, пошук інформації, якої бракує, зіставлення, узагальнення, систематизація отриманих знань. • Формування інформаційної культури та компетентності. • Інтенсифікація освітнього процесу: • автоматизація процесу контролю знань, • зменшення часу подачі матеріалу, • збільшення кількості пропонованої інформації.

  • • Підвищення якості знань учнів, розвиток понятійного мислення. Комп'ютерні технології дозволяють показати окремі фази розвитку явища, виділити в складному понятті ті чи інші елементи, розкрити їх діалектичні зв'язки та закономірності. • Збільшення насиченості змісту уроків, раціональне використання навчального часу, підвищення продуктивності праці вчителя та учнів. Діти мають можливість роботи в індивідуальному режимі. • Забезпечення наочного навчання. • Створення умов для більш повного врахування психофізіологічних особливостей дітей, що мають проблеми у розвитку. • Облік і розвиток можливостей їх пізнавальної діяльності. • Стимулювання самостійної творчої діяльності та підвищення мотивації навчання, пошук інформації, якої бракує, зіставлення, узагальнення, систематизація отриманих знань. • Формування інформаційної культури та компетентності. • Інтенсифікація освітнього процесу: • автоматизація процесу контролю знань, • зменшення часу подачі матеріалу, • збільшення кількості пропонованої інформації.




• Підвищення якості знань учнів, розвиток понятійного мислення. Комп'ютерні технології дозволяють показати окремі фази розвитку явища, виділити в складному понятті ті чи інші елементи, розкрити їх діалектичні зв'язки та закономірності. • Збільшення насиченості змісту уроків, раціональне використання навчального часу, підвищення продуктивності праці вчителя та учнів. Діти мають можливість роботи в індивідуальному режимі. • Забезпечення наочного навчання. • Створення умов для більш повного врахування психофізіологічних особливостей дітей, що мають проблеми у розвитку. • Облік і розвиток можливостей їх пізнавальної діяльності. • Стимулювання самостійної творчої діяльності та підвищення мотивації навчання, пошук інформації, якої бракує, зіставлення, узагальнення, систематизація отриманих знань. • Формування інформаційної культури та компетентності. • Інтенсифікація освітнього процесу: • автоматизація процесу контролю знань, • зменшення часу подачі матеріалу, • збільшення кількості пропонованої інформації.

  • • Підвищення якості знань учнів, розвиток понятійного мислення. Комп'ютерні технології дозволяють показати окремі фази розвитку явища, виділити в складному понятті ті чи інші елементи, розкрити їх діалектичні зв'язки та закономірності. • Збільшення насиченості змісту уроків, раціональне використання навчального часу, підвищення продуктивності праці вчителя та учнів. Діти мають можливість роботи в індивідуальному режимі. • Забезпечення наочного навчання. • Створення умов для більш повного врахування психофізіологічних особливостей дітей, що мають проблеми у розвитку. • Облік і розвиток можливостей їх пізнавальної діяльності. • Стимулювання самостійної творчої діяльності та підвищення мотивації навчання, пошук інформації, якої бракує, зіставлення, узагальнення, систематизація отриманих знань. • Формування інформаційної культури та компетентності. • Інтенсифікація освітнього процесу: • автоматизація процесу контролю знань, • зменшення часу подачі матеріалу, • збільшення кількості пропонованої інформації.



Корекційні індивідуальні заняття з розвитку мовлення та формування навичок вимовляння у дітей

  • Корекційні індивідуальні заняття з розвитку мовлення та формування навичок вимовляння у дітей

  • зі слуховими та мовленнєвими порушеннями.

  • Вимірювання тривалості, гучності, висоти звучання голосу дитини з графічним відтворенням зміни його поточних характеристик і змін.

  • Динамічна зміна кольорових рухомих зображень в залежності від мовного сигналу, що подається через мікрофон.

  • Демонстрація двовимірних та тривимірних кольорових спектральних характеристик голосних та приголосних звуків.

  • Запис та зберігання у пам'яті тренажера зразків вимовлених фонем.

  • Запис та зберігання у пам'яті тренажера зразків усного мовлення у звукових файлах.

  • Динамічний аналіз якості вимовляння фонем, представлення у числовій та ігровій (на рухомих малюнках) формах.

  • Вправи з відпрацювання точності вимовляння однієї, двох, трьох, чотирьох фонем у різній послідовності, відповідно до записаних зразків фонем.

  • Вправи з диференціації правильного вимовляння двох, трьох, чотирьох фонем.

  • Активний розвиток слухового сприймання, можливість повторного прослуховування дитиною зразків власного мовлення.

  • Автоматичну фіксацію результатів виконання кожної вправи та можливість їх внесення до текстового файлу учня.

  • Миттєве поточне відтворення мовлення учнів та педагога та раніше записаних зразків фонем та вимовляння.

  • Ведення бази даних за підсумками вправ для кожного учня та педагога окремо.






























База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка