“ Впровадження



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.


Впровадження


ТЕЗА



Традиційне навчання

  • ТН – це процес, який спрямований на об’єктне відношення до дитини, культивування в неї репродуктивного мислення, слухняності та ретельності.

  • ТН – у перекладі з латинської мови означає “ передача ”.



Традиційне навчання орієнтоване на:

  • засвоєння кожним індивідом досвіду попередніх поколінь;

  • збереження і відтворення культури;

  • розвиток уваги та пам’яті;

  • стабільність у соціумі за рахунок репродуктивної діяльності учнів.





Класно - урочна система навчання (Я.А. Коменський)

  • КУСН – це організація навчальних занять в освітній установі, за якої навчання проводиться фронтально в класах з постійним складом учнів за діючим протягом певного проміжку часу, розкладом.

  • Основною формою занять є урок.



Ознаки класно - урочної системи навчання :

  • формування з учнів, приблизно одного віку та рівня підготовки, класу;

  • клас працює за єдиним річним навчальним планом та програмою згідно з постійним розкладом;

  • урок присвячений одному навчальному предмету, темі;

  • роботою учнів на уроці керує вчитель;

  • навчальний рік, перерва, розклад, канікули.



ТЕЗА

  • Історичні аспекти появи, розвитку, існування традиційних та інноваційних підходів до процесу навчання









І.Бех, О.Арламов, М.Бургін, В.Журавльов, В.Загвязинський, О.Пометун, Л.Пироженко, М.Поташник

  • І.Бех, О.Арламов, М.Бургін, В.Журавльов, В.Загвязинський, О.Пометун, Л.Пироженко, М.Поташник

  • співвідносять поняття нового у педагогіці з такими характеристиками, як корисне, прогресивне, позитивне, сучасне, передове.







ТЕЗА

  • Історичні аспекти появи, розвитку, існування традиційних та інноваційних підходів до процесу навчання



ТЕЗА



Класифікація уроків

  • Оволодіння новими знаннями.

  • Формування та вдосконалення знань, умінь і навичок.

  • Узагальнення та систематизація знань, умінь і навичок.

  • Повторення, закріплення знань умінь і навичок.

  • Контрольно – перевірочні.

  • Комбіновані.



Проведення уроків



Вчені – дослідники та методисти

  • К.Д. Ушинський, О.М. Біляєв,

  • В.О. Онищук,

  • Ю.К. Бабанський



Класифікація методів



Класифікація методів ( за характером пізнавальної діяльності)

  • Пояснювально – наочні.

  • Проблемного викладу.

  • Частково – пошукові.

  • Дослідницькі.



Вибір методів залежить від:

  • специфіки навчального предмета;

  • співвіднесення методів навчання з цілями та змістом;

  • теми уроків;

  • рівня знань, здібностей учнів, наявності досвіду;

  • врахування вікових, індивідуальних особливостей учнів;

  • підготовленість вчителя, рівня його педагогічної майстерності;

  • тривалості навчання;

  • матеріальних можливостей школи;

  • зовнішні умови (географічних, демографічних особливостей місцевості).



ТЕЗА







Учень – учень – вчитель.

  • Учень – учень – вчитель.

  • Учень – комп'ютер – вчитель.

  • Учень – навчальний підручник - вчитель





ТЕЗА

  • Традиційні, інноваційні

  • форми та методи навчання



ТЕЗА



Моніторинг дослідження



ТЕЗА

  • Форми та методи,

  • які найчастіше використовують вчителі-практики





ТЕЗА

  • Форми та методи,

  • які найчастіше використовують вчителі-практики



“ Впровадження

  • “ Впровадження

  • традиційних та інноваційних технологій в процес навчання ”




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка