1. Досліджувати та виявляти проблеми с бізнес-середовищі та налагоджувати спільний діалог влади та бізнесу, вирішувати проблеми шляхом ефективних управлінських рішень 1



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.





1.Досліджувати та виявляти проблеми с бізнес-середовищі та налагоджувати спільний діалог влади та бізнесу, вирішувати проблеми шляхом ефективних управлінських рішень

  • 1.Досліджувати та виявляти проблеми с бізнес-середовищі та налагоджувати спільний діалог влади та бізнесу, вирішувати проблеми шляхом ефективних управлінських рішень

  • 2.Досліджувати ринок послуг, виявляти прогалини та заповнювати якісними консалтинговими, освітніми, посередницькими та іншими послугами для підприємців;

  • 3.Залучати додаткові ресурси на територію міста для розбудови якісної “мякої інфраструктури” підтримки бізнесу

  • 4.Впроваджувати партнерство із крупними компаніями, спільні проекти розвитку малого та середнього бізнесу, соціальне партнерство



Власники (акціонери або інші власники акціонерного капіталу).

  • Власники (акціонери або інші власники акціонерного капіталу).

  • Штат, що можна розділити на три підгрупи для аналітичних цілей:

  • — керівники/ управлінці;

  • — посередники;

  • — працівники.

  • Інвестори та/чи фінансисти.

  • Споживачі.

  • Партнери.



Інформаційно-консультаційні послуги для бізнесу (індивідуальні консультації, «гаряча лінія»):

  • Інформаційно-консультаційні послуги для бізнесу (індивідуальні консультації, «гаряча лінія»):

  • консультації з юридичних питань (законодавство, укладення угод, місцеві НПА, взаємовідносини з контролюючими органами);

  • консультації з питань підприємницької діяльності (реєстрація, відведення земельних ділянок, передача об’єктів нерухомості, розробка бізнес-проектів, конференц-сервіс, маркетинг);

  • консультації з ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності - організація ведення бухгалтерського обліку;

  • налагодження співпраці бізнесу і влади та обговорення актуальних питань розвитку місцевого бізнесу (круглі столи, зустрічі);

  • консультаційна допомога з питань започаткування власного бізнесу;

  • розробка та поширення інформаційно-довідкових матеріалів (буклети), стендів;

  • створення та відкритий доступ до інформаційних баз, створення та актуалізація веб-сайту АРР;

  • допомога у сфері маркетингу і просуванні товарів та послуг (віртуальна виставка – ярмарок).



Освітні та тренінгові послуги:

  • Освітні та тренінгові послуги:

  • організація проведення семінарів, тренінгів та інших навчальних заходів;

  • видання методичної літератури (посібника);

  • вивчення досвіду інших регіонів України, зарубіжжя

  • Послуги у сфері залучення та супроводження інвестицій:

  • консультації з питань інвестиційної діяльності (питання інвентаризації об’єктів, привабливих для інвесторів,

  • супроводження інвестиційних проектів);

  • встановлення ділових контактів з національними та міжнародними організаціями для просування інвестиційних продуктів в місті, розробка маркетингового плану просування інвестиційних продуктів на ринок інвестицій.



Послуги у сфері впровадження інноваційних наукових розробок:

  • Послуги у сфері впровадження інноваційних наукових розробок:

  • сприяння впровадженню інноваційних наукових розробок у сферу МСБ;

  • організація та проведення науково-практичних конференцій;

  • сприяння комерціалізації наукових розробок з інноваційною складовою, розробка спільних

  • проектів науки та бізнесу.

  • Послуги у сфері корпоративно-соціального партнерства:

  • залучення приватних коштів в розробку та реалізацію проектів соціального партнерства;

  • допомога у проведенні зустрічей та налагодженні ділових контактів бізнесу та керівництва міста.







Повний спектр ділових послуг для підприємців та технологічних компаній на ранніх стадіях розвитку у таких ключових сферах:

  • Повний спектр ділових послуг для підприємців та технологічних компаній на ранніх стадіях розвитку у таких ключових сферах:

  • підтримка бізнесу: зв'язки з досвідченими підприємцями та професіоналами (через ICE, iceoxin.co.uk), інноваційні підходи (Програма "Animate"), розробка інструментарію, допомога у сфері реклами, маркетингу та організації заходів;

  • залучення фінансових засобів: ідентифікація джерел фінансування (програма "Fit4Funding"), послуги «інвестиційної готовності», доступ до понад 200 інвесторів та бізнес-янголів, допомога у одержанні доступу до грантів на дослідження і розвиток ДТП (Департамент торгівлі та промисловості);

  • комерціалізація технологій: послуги з бізнес-планування (дослідження ринку, оцінювання технологій та аналіз конкурентів), для обраних підприємців та інноваторів, настанови щодо маркетингу та залучення пускового фінансування, а також (у деяких випадках) розподіл ризиків та винагород. http://www.oxin.co.uk



Виїзні презентації – встановлення зв'язків та збільшення співпраці між МСП.

  • Виїзні презентації – встановлення зв'язків та збільшення співпраці між МСП.

  • Виїзні презентації-семінари – визначення цілей та створення відповідних груп зацікавлених осіб на засіданнях, участь компаній для презентації власних технологій, та зустріч з представниками компаній подібного тематичного сектора (здоров'я, фармацевтика, біотехнології тощо), а також з представниками венчурних компаній.

  • Необхідні ресурси Найкраще робити для 12-15 компаній. Чіткі обмеження та контроль презентацій. Організація якомога більшої кількості зустрічей у форматі «один на один» до проведення заходу.



Мета змагання полягає у виробленні культури підприємницької діяльності переважно серед учнів середніх шкіл, а також і серед студентів університету.

  • Мета змагання полягає у виробленні культури підприємницької діяльності переважно серед учнів середніх шкіл, а також і серед студентів університету.

  • Приймаючи участь у таких змаганнях студенти організовують реальні та життєві суб’єкти комерційної діяльності і стають учасниками змагань між зазначеними підприємствами на шкільному, регіональну та національному рівнях. Програма охоплює співпрацю між Управлінням з питань підприємств, торгівлі та зайнятості і Управлінням освіти та науки.

  • www.dceb.ie/young-entrepreneurs.htm



День підприємця – це ініціатива організації Barcelona Activa, заснованої спільно з регіональним та національним урядами, а також з іншими організаціями у сфері просування комерційної діяльності та університетами Каталонії.

  • День підприємця – це ініціатива організації Barcelona Activa, заснованої спільно з регіональним та національним урядами, а також з іншими організаціями у сфері просування комерційної діяльності та університетами Каталонії.

  • За допомогою різних видів діяльності (презентації, бесіди, семінари з обговорення управлінської кваліфікації та компетентності, консультації експертів, нагородження, налагодження ділових контактів – «обличчям до обличчя», «Вечеря підприємця» тощо).

  • Крім того, другорядна ціль полягає в інформуванні суспільства про важливість організації комерційної діяльності, а також про значимість енергійної підтримки підприємницької діяльності.

  • Механізм реалізації

  • Брошури та листівки, рекламні оголошення у газетах, електронні брошури.

  • http://www.barcelonactiva.cat/barcelonactiva/en/index.jsp



Організована у 2008 році, ЄМПП поглинає та розбудовує дві попередні мережі ЄС зі сприяння комерційній діяльності, а саме: мережі Європейського інформаційного центру (ЄІЦ) та Центру передачі інновацій (ЦПІ). ЄМПП об’єднує понад 500 організацій та 4 000 професіоналів на теренах ЄС і декількох сусідніх та інших країн за рахунок надання МСП високоякісних комплексних послуг у сфері провадження бізнесу.

  • Організована у 2008 році, ЄМПП поглинає та розбудовує дві попередні мережі ЄС зі сприяння комерційній діяльності, а саме: мережі Європейського інформаційного центру (ЄІЦ) та Центру передачі інновацій (ЦПІ). ЄМПП об’єднує понад 500 організацій та 4 000 професіоналів на теренах ЄС і декількох сусідніх та інших країн за рахунок надання МСП високоякісних комплексних послуг у сфері провадження бізнесу.

  • До широкого кола послуг, що надаються мережею, належать:

  • надання інформації щодо стратегій ЄС;

  • програми та законодавство;

  • пошуки ділових партнерів та ведення баз даних зі співпраці;

  • налагодження ділових контактів та брокерські послуги у сфері передачі технології та знань, організації просування на ринок товарів та послуг і надання інформаційного матеріалу.

  • також організовуються індивідуальні візити для оцінки на місцях потреб підприємств, а окрім цього забезпечується інструментарій для залучення МСП до процесу формування європейської політики. Такі послуги надаються за принципом «увійди у будь-які двері», і це означає, що МСП, які шукають поради у будь-якій країні Європи, отримають підібрану під їх вимоги допомогу з боку партнера-учасника мережі або будуть персонально скеровані до найбільш відповідного для них постачальника послуг.

  • www.enterprise-europe-network.ec.europa.eu/index_en.htm












База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка