1 індивідуалізувати і диференціювати процес навчання за рахунок можливості вивчення з індивідуальною швидкістю засвоєння матеріалу



Дата конвертації29.05.2016
Розмір445 b.





1) індивідуалізувати і диференціювати процес навчання за рахунок можливості вивчення з індивідуальною швидкістю засвоєння матеріалу;

  • 1) індивідуалізувати і диференціювати процес навчання за рахунок можливості вивчення з індивідуальною швидкістю засвоєння матеріалу;

  • 2) здійснювати контроль зі зворотним зв'язком, з діагностикою помилок і оцінкою результатів навчальної діяльності;

  • 3) здійснювати самоконтроль і самокорекцію;

  • 4) здійснювати тренування в процесі засвоєння навчального матеріалу і самопідготовку учнів;

  • 5) проводити лабораторні роботи в умовах імітації в комп'ютерній програмі;

  • 6) готувати учасників освітнього процесу до життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства.



Важливого значення набуває відповідна підготовка вчителя до використання ІКТ. Вона передбачає оволодіння вчителем певними уміннями та навичками, що свідчать про його досконале володіння комп’ютером на рівні середньо досвідченого користувача. А саме:

  • Важливого значення набуває відповідна підготовка вчителя до використання ІКТ. Вона передбачає оволодіння вчителем певними уміннями та навичками, що свідчать про його досконале володіння комп’ютером на рівні середньо досвідченого користувача. А саме:

  • - підготувати персональний комп’ютер до роботи

  • - прочитати перелік програм

  • - запустити необхідну програму на виконання

  • - вміти зберегти інформацію, скористатись принтером.



При впровадженні ІКТ у навчальний процес у педагога змінюється по­зиція - він стає носієм нового педагогічного мислення і принципів педагогіки співпраці (демократичність, відкритість,альтернативність, діалогічність, полілогічність), професіоналом, що рефлексує, здатним до проектування та перепроектування (залежно від потреби навчального процесу і кожного окремого учня) своєї діяльності відповідно до зазначених принципів педа­гогіки співпраці.

  • При впровадженні ІКТ у навчальний процес у педагога змінюється по­зиція - він стає носієм нового педагогічного мислення і принципів педагогіки співпраці (демократичність, відкритість,альтернативність, діалогічність, полілогічність), професіоналом, що рефлексує, здатним до проектування та перепроектування (залежно від потреби навчального процесу і кожного окремого учня) своєї діяльності відповідно до зазначених принципів педа­гогіки співпраці.



У психологічних дослідженнях зазначається, що ІКТ впливають на формування теоретичного, творчого та модульно-рефлексивного мислення учнів, що комп'ютерна візуалізація навчальної інформації має суттєвий вплив на формування уявлень, які займають центральне місце в образному мисленні, а образність уявлень тих чи інших явищ і процесів в пам'яті збагачує сприйняття навчального матеріалу, сприяє його науковому розумінню.

  • У психологічних дослідженнях зазначається, що ІКТ впливають на формування теоретичного, творчого та модульно-рефлексивного мислення учнів, що комп'ютерна візуалізація навчальної інформації має суттєвий вплив на формування уявлень, які займають центральне місце в образному мисленні, а образність уявлень тих чи інших явищ і процесів в пам'яті збагачує сприйняття навчального матеріалу, сприяє його науковому розумінню.



  • Використання ІКТ допомагає учневі водночас розглядати об’єкт у кількох аспектах. Аналіз і синтез, абстракція і узагальнення виступають у наочно-діяльнісному і словесно-логічному плані та їх різноманітних співвідношеннях.

  • ІКТ дають змогу не тільки стежити за перебігом мислення учня, а й формувати його розумові операції. В учнів з’являється стійкий інтерес до на­вчання і пізнавальні мотиви, формуються потреби в самонав­чанні, саморозвитку, а також уміння самовизначатися в на­вчальній діяльності з усвідомленням особистої відповідальності в ній, потреби в колективній праці, спрямованій на одержан­ня спільного результату.







Районний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи в початковій школі за темою «Моніторинг навчальних досягнень учнів початкової школи» - 2009/2010 н. р.

  • Районний семінар заступників директорів з навчально-виховної роботи в початковій школі за темою «Моніторинг навчальних досягнень учнів початкової школи» - 2009/2010 н. р.











Навчально-методичне забезпечення

  • Навчально-методичне забезпечення

  • робочого місця:

  • Український алфавіт (друковані літери великі і малі), зразки каліграфічного письма букв великих і малих та їх з'єднань, набір сюжетних малюнків для розвитку мовлення, набір графічних позначень моделей звуків, складів, слів, набір цифрових аудіо записів «Українські народні казки» та «Казки народів світу», музичні твори для використання на уроках та у позаурочний час (дитячі пісні), відеофізкультхвилинки, лічильний предметний матеріал, циферблат годинниковий, косинець класний (45°), циркуль класний, гербарій, набори плакатів з природознавства, основ здоров’я, правил дорожнього руху, мультимедійні презентації, електронний Буквар, відеоматеріали з різних навчальних тем відповідно до чинних програм, аптечка першої допомоги, ростомір, вогнегасник, стенди з державною символікою та з безпеки життєдіяльності, класний куточок.

  • Триває постійне накопичення, систематизація, вивчення та оновлення (за потребою) нормативно-правової та інструктивно-методичної документації з питань організації та вдосконалення навчально-виховного процесу в початковій школі, накопичення методичних розробок, ефективного педагогічного досвіду, зібрано теки «Матеріали до перевірних робіт», «Підсумкові контрольні роботи», «Читалки, 1 клас», «Міркуй, твори, перемагай (матеріали олімпіадних завдань)», «Матеріали для роботи з обдарованими та здібними учнями, 2 – 4 класи», «Аудіювання, 2 – 4 класи», «Складання діалогів, 2 - 4 класи», «Тексти для докладного усного переказу, 2 – 4 класи», «Тексти для перевірки техніки читання, 2 – 4 класи» та ін.



Матеріально-технічне забезпечення






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка