1 моніторинг та своєчасну корекцію професійно можливих нерівномірностей розвитку учнів; 1 моніторинг та своєчасну корекцію професійно можливих нерівномірностей розвитку учнів



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



1) моніторинг та своєчасну корекцію професійно можливих нерівномірностей розвитку учнів;

  • 1) моніторинг та своєчасну корекцію професійно можливих нерівномірностей розвитку учнів;

  • 2) поглиблення профорієнтації учнів;

  • 3) психологічну діагностику під час добору учнів у профільні класи.







Форми роботи психолога:

  • Форми роботи психолога:





Форми роботи психолога:

  • Форми роботи психолога:







Форми роботи психолога:

  • Форми роботи психолога:







Форми роботи психолога:

  • Форми роботи психолога:















О.Є.Марінушкіна, Т.В.Борисенко. Тренінг для старших підлітків щодо професійного самовизначення та кар’єрного зростання “Моє життя – мій вибір”

  • О.Є.Марінушкіна, Т.В.Борисенко. Тренінг для старших підлітків щодо професійного самовизначення та кар’єрного зростання “Моє життя – мій вибір”

  • Л.В.Туріщева “Психологічне супроводження профільного навчання”

  • Л.П.Пасєчнікова “Технологія досягнення професійного успіху”. 10 клас. Програма спецкурсу

  • Л.П.Пасєчнікова “Технологія досягнення професійного успіху”. 11 клас. Програма спецкурсу
















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка