1. Наявність хоча б двох людей, які вважають себе частиною групи



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.



1. Наявність хоча б двох людей, які вважають себе частиною групи.

  • 1. Наявність хоча б двох людей, які вважають себе частиною групи.

  • 2. Наявність хоча б однієї мети, яку приймають як загальну всі члени групи.

  • 3. Наявність членів групи, які працюють прицільно працюють разом для досягнення спільної мети.









Оскільки робота в організації поділена на окремі складові, то хтось повинен координувати роботу групи для того, щоб вона була успішною. Діяльність по координації роботи інших людей здійснюється по вертикалі - це суть управління. Вертикальний поділ праці і створення рівнів управління використовується для диференціації та координації управлінської роботи.

  • Оскільки робота в організації поділена на окремі складові, то хтось повинен координувати роботу групи для того, щоб вона була успішною. Діяльність по координації роботи інших людей здійснюється по вертикалі - це суть управління. Вертикальний поділ праці і створення рівнів управління використовується для диференціації та координації управлінської роботи.







Одна із найважливіших характеристик організації. Ні одна із організацій не може бути "островом в собі".

  • Одна із найважливіших характеристик організації. Ні одна із організацій не може бути "островом в собі".

  • Організації повністю залежні від зовнішнього світу щодо ресурсів, матеріалів, споживачів















Формальні

  • Формальні

  • Неформальні.





почуття приналежності;

  • почуття приналежності;

  • взаємодопомога та взаємозахист;

  • тісне спілкування;

  • зацікавленість.







Перше враження від культури організації виникає в результаті контакту із зовнішнім образом організації. До нього відносять видимі і відчутні елементи культури: манеру поведінки групи, яка представляє цю організацію, її мову, правила, зафіксовані в письмовому вигляді, а також розміри організації, технологію, продуктивність, фірмовий знак, місце на ринку. Символами поверхневої культури є також фірмовий одяг, знаки фірми, будівлі.

  • Перше враження від культури організації виникає в результаті контакту із зовнішнім образом організації. До нього відносять видимі і відчутні елементи культури: манеру поведінки групи, яка представляє цю організацію, її мову, правила, зафіксовані в письмовому вигляді, а також розміри організації, технологію, продуктивність, фірмовий знак, місце на ринку. Символами поверхневої культури є також фірмовий одяг, знаки фірми, будівлі.



є базовим для розуміння культури організації. Еталонні цінності і "постулати віри" формують еталони щоденної поведінки співробітників. Завдяки наявності системи цінностей кожен працівник організації знає, як він повинен себе поводити і якого способу дії від нього очікують. Це полегшує пошук правильних рішень проблеми, які виникають у скрутних ситуаціях. Ці цінності і зорієнтований на них процес навчання, як правило, закладаються в момент заснування організації, а пізніше продовжують розроблятись, диференціюватись і удосконалюватись керівниками щодо нових умов діяльності.

  • є базовим для розуміння культури організації. Еталонні цінності і "постулати віри" формують еталони щоденної поведінки співробітників. Завдяки наявності системи цінностей кожен працівник організації знає, як він повинен себе поводити і якого способу дії від нього очікують. Це полегшує пошук правильних рішень проблеми, які виникають у скрутних ситуаціях. Ці цінності і зорієнтований на них процес навчання, як правило, закладаються в момент заснування організації, а пізніше продовжують розроблятись, диференціюватись і удосконалюватись керівниками щодо нових умов діяльності.





Саме система цих цінностей визначає, що потрібно вважати добрим, істинним, розумним. Така система цінностей являє собою надійний засіб при виборі рішень для управління організацією.

  • Саме система цих цінностей визначає, що потрібно вважати добрим, істинним, розумним. Така система цінностей являє собою надійний засіб при виборі рішень для управління організацією.





це підприємства, установи та організації, завданням яких є забезпечення різноманітних потреб населення в галузі охорони здоров’я шляхом подання медико-санітарної допомоги, включаючи широкий спектр профілактичних і лікувальних заходів або послуг медичного характеру, а також виконання інших функцій на основі професійної діяльності медичних працівників

  • це підприємства, установи та організації, завданням яких є забезпечення різноманітних потреб населення в галузі охорони здоров’я шляхом подання медико-санітарної допомоги, включаючи широкий спектр профілактичних і лікувальних заходів або послуг медичного характеру, а також виконання інших функцій на основі професійної діяльності медичних працівників







  • · Робота потребує надзвичайно високого ступеня спеціалізації. Члени організацій - фахівці високого рівня, вони перш за все бережуть честь мундира і віддані своїй професії, а інтереси організації для них - на другому місці.





  • · В багатьох організаціях охорони здоров’я, особливо у лікарнях, існують подвійні повноваження, що викликає проблеми в координації та підзвітності і приводить до змішування ролей.





Назвіть обов'язкові атрибути організації.

  • Назвіть обов'язкові атрибути організації.

  • В чому відмінність формальних і неформальних організацій?

  • В чому унікальність організацій охорони здоров ' я?






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка