1 низька поінформованість про теорію лідерства та управління, психологію роботи з колективами людей



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.





















Ознайомити учнів з теоретичними засадами психологічного погляду на лідера та лідерство в суспільстві.

  • Ознайомити учнів з теоретичними засадами психологічного погляду на лідера та лідерство в суспільстві.

  • Ознайомити з психологічними ознаками та факторами виявлення схильності до лідерства.

  • Допомогти засвоїти певні навички психологічної зіркості та конструктивної взаємодії з оточуючими.

  • Допомогти в створенні позитивного іміджу та подоланні складнощів при формуванні Я-концепції.







Реалізація

  • Реалізація

  • програми районної школи лідерів

  • « Я можу , вмію , дію» передбачає тренінгові заняття , які складаються з чотирьох елементів :

  • Теорія - полягає в повідомленні основних теоретичних даних , засвоєнні термінології та головних понять ;

  • Практика – використання особистісного досвіду і накопичування нового ;

  • Оцінка - вироблення особистісної позиції стосовно проблеми яка розглядається на занятті ;

  • Дія - полягає в розвиненні здатності та прагнення діяти , залученні до різноманітної позакласної і позашкільної діяльності .



 1. Група створюється з учнів загальноосвітніх закладів району ( має єдиний склад на всі подальші заняття)

  •  1. Група створюється з учнів загальноосвітніх закладів району ( має єдиний склад на всі подальші заняття)

  • 2. Заняття проводяться один раз на місяць .

  • 3. Заняття проводяться в одному приміщенні .

  • 4. Учасники повинні бути забезпечені необхідним ресурсом.

  • 5. Оптимальна кількість учасників – 25-30 учнів.

  • 6. Програма адаптується до контингенту учнів.

  • 7. Учні виконують завдання самі , використовується система заохочення.

  • 8. Програма впроваджується щороку з новою групою дітей.

  • 9. Програму реалізують фахівці з виховної роботи , психологи , спеціалісти ЦСССД , також залучаються волонтери , помічники , лідери .



Реалізація програми школи лідерів « Я можу , вмію, дію» забезпечує :

  • Реалізація програми школи лідерів « Я можу , вмію, дію» забезпечує :

  • Сформованість певних компетентностей у лідерській діяльності ;

  • Підвищення самостійності і творчого потенціалу школярів;

  • Сформованість інтересу до активної позиції в діяльності;

  • Заохочення учнів брати ініціативу у вирішенні щоденних проблем ;

  • Особистісне зростання кожного учня ;

  • Активізація і вдосконалення індивідуального досвіду дітей;

  • Усвідомлення учнями своїх особливостей і ресурсів , що допоможе кожному визначити індивідуальну мету для вдосконалення себе і свого середовища.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка