1. Особисте досьє



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.



1. Особисте досьє

  • 1. Особисте досьє

  • 2. Мої досягнення

  • 3. Науково – методична діяльність

  • 4. Я у світі людей

  • 5.Навчально-матеріальна база

  • 6. Позаурочна діяльність

  • 7.Я- класний керівник



1. Дяченко Любов Петрівна 1967 р.н

  • 1. Дяченко Любов Петрівна 1967 р.н

  • 2. Освіта вища



Педагогічний стаж– 26 років

  • Педагогічний стаж– 26 років

  • в Шубиноставській ЗОШ І-ІІІст.

  • 1987 -2013 р.р.









У 1983 році поступила в Корсунь - Шевченківське училище на факультет «початкове навчання». Це педагогічне училище дає дуже гарну підготовку.

  • У 1983 році поступила в Корсунь - Шевченківське училище на факультет «початкове навчання». Це педагогічне училище дає дуже гарну підготовку.

  • Теплим словом згадую нашого курсового керівника Магеру Валентину Миколаївну. Це дуже добра і чуйна людина. Вона була нам як мати. Викладала музику- клас баян.

  • Вимоглива Пузенко Валентина Яківна навчала нас української мови і методики викладання мови.

  • Гарні згадки про викладача педагогіки Долінську Надію Миколаївну, яка всю душу вкладала і в предмет,який читала і в нас.

  • Корсунь – Шевченківське педагогічне училище дає дуже глибокі знання. Там працюють викладачі, які навчають студентів методики ведення уроків від « Доброго дня» до « До побачення».

  • З 2001 по 2004р. навчалася в Уманському державному педагогічному університеті ім.П. Тичини. Хочеться подякувати викладачеві Картель Марії Іванівні за гарне навчання методики викладання.





1. Атестація – 2008 рік

  • 1. Атестація – 2008 рік

  • Встановлення вищої кваліфікаційної категорії

  • 2.Атестація - 2012 рік

  • Підтвердження вищої кваліфікаційної категорії

  • 2. Курси

  • Черкаський обласний інститут після дипломної освіти педагогічних працівників. Курси вчителів початкових класів, 2010 р.











Якісна освіта допомагає людині орієнтуватися в новій для неї ситуації і знаходити ефективні варіанти діяльності, здатність діяти таким чином звичайно поєднують з інтелектом, тож найважливішим для мене завданням є розвиток інтелектуальних можливостей учнів та виховання особистості, яка прагне до самовдосконалення і отримує задоволення від цього процесу.

  • Якісна освіта допомагає людині орієнтуватися в новій для неї ситуації і знаходити ефективні варіанти діяльності, здатність діяти таким чином звичайно поєднують з інтелектом, тож найважливішим для мене завданням є розвиток інтелектуальних можливостей учнів та виховання особистості, яка прагне до самовдосконалення і отримує задоволення від цього процесу.

  • Сьогодення вимагає від особистості нових результатів, а саме:

  • 1. Певних умінь, які можна застосувати за будь - яких обставин;

  • 2. Уміння мислити, а не накопичувати певну суму знань;

  • 3. Не вузьких знань, а загального підходу до вирішення питань.

  • 4. Уміння працювати в злагоді з іншими і спільно йти до мети





Максимум діяльності учнів.

  • Максимум діяльності учнів.

  • Мінімум діяльності вчителя.

  • Опора на почуття та емоції, зацікавленість, здивування.

  • Впровадження інтерактивних технологій.

  • Розвиток ініціативи, творчого пошуку, самостійності.

  • Система проведення уроків учнями – це віра в їх знання та дорослість.

  • Привчити учнів до розуміння того, що навчання це робота розуму, душі, емоцій.

  • Робота повинна виконуватися вчасно і якісно.



ДІАГРАМИ УСПІШНОСТІ КЛАСУ

  • ДІАГРАМИ УСПІШНОСТІ КЛАСУ



ДІАГРАМИ УСПІШНОСТІ КЛАСУ

  • ДІАГРАМИ УСПІШНОСТІ КЛАСУ





1.Міжнародний математичний конкурс “КЕНГУРУ”

  • 1.Міжнародний математичний конкурс “КЕНГУРУ”

  • - 2011-2012н.р.-брало участь -6 учнів, відмінно- 3, добре - 3;

  • 2012-2013н.р.- брало участь -8 учнів, відмінно- 4, добре -4.

  • 2. Конкурс суспільствознавчих наук “Кришталева сова”

  • 2012- 2013н.р.- брало участь -5 учнів, відмінно- 2, добре -3.

  • 3.Міжнародний природничий конкурс “КОЛОСОК”

  • 2012-2013н.р. - брало участь -5 учнів, відмінно- 3, добре -2.





Форми позаурочної роботи

  • Форми позаурочної роботи













Керівник шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів (2003-2006рр.,2009-2012 рр.)

  • Керівник шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів (2003-2006рр.,2009-2012 рр.)

  • Член творчої районної групи учителів початкових класів (2000-2005 рр.)

  • Керівник районного методичного об'єднання вчителів початкових класів (2013 р.)



1. Участь у районний семінар директорів

  • 1. Участь у районний семінар директорів

  • “ Особистісно – зорієнтована освіта як особливий вид діяльності”- відкритий урок з математики 2003 рік

  • 2. Семінар вчителів початкових класів “Театралізація на уроках та позакласній діяльності” 2004 рік

  • 4. Участь в роботі районного методичного об'єднання вчителів початкових класів (Щорічно)

  • 5. Підготовка і проведення творчих звітів вчителів початкових класів (2011 рік)

  • 6. Планування і проведення засідань шкільного методичного об'єднання вчителів початкових класів (Щорічно)









Українська мова

  • Українська мова

  • 1 клас Картки для малюнкових диктантів.

  • Картки з письма.

  • Картки для розвитку уваги, пам’яті, спостережливості.

  • 2 клас Творчі завдання.

  • Картки для поточного та тематичного контролю знань.

  • Тестові завдання.

  • Картки для опитування(по темах).

  • Диференційовані завдання.

  • Картки для розвитку зв’язного мовлення.

  • 3 клас Тестові завдання.

  • Творчі завдання.

  • Диференційовані завдання.

  • Цікаві домашні завдання.

  • Картки для розвитку зв’язного мовлення.

  • Вправи корисні та цікаві до тем «Іменнник» і «Дієслово».

  • Завдання для обдарованих дітей.

  • 4клас 1.Картки для тематичного і поточного контролю.

  • 2. Таблиці слів.

  • 3. Творчі завдання.

  • 4. Тестові завдання.

  • 5. Картки з розвитку зв'язного мовлення.

  • 6.Диференційовані завдання. 



Математика

  • Математика

  • 1 клас

  • Цікаві завдання.

  • Завдання для самостійних робіт.

  • Перфокартки.

  • Задачі. Картки.

  • Графічні диктанти.

  • 2 клас

  • Перфокартки.

  • Картки для поточного контролю.

  • Картки для тематичного контролю.

  • Цікаві задачі.

  • 3 клас

  • Тестові завдання.

  • Картки для контрольних робіт.

  • Цікаві завдання.

  • Задачі.

  • 4 клас

  • Картки для поточного контролю.

  • Картки для контрольних робіт.

  • Різнорівневі заавдання.

  • Задачі.Картки.



Природознавство

  • Природознавство

  • 3-4 класи

  • 1.Картки для поточного контролю.

  • 2. Картки для тематичного контролю.

  • 3. Різнорівневі завдання.

  • Основи здоров’я

  • 3 -4 класи

  • 1.Картки для тематичних робіт.

  • 2.Завдання для поточного контролю.





1.  Вивчати індивідуальні особливості учнів, їх інтересів та потреб.

  • 1.  Вивчати індивідуальні особливості учнів, їх інтересів та потреб.

  • 2.  Формувати дружній колектив, організований колектив через активізацію форм індивідуального впливу та колективної виховної роботи.

  • 3.  Поглиблювати розуміння учнями змісту етичних норм і правил.

  • 4.  Виховувати в учнів позитивні риси характеру: обов’язковість, чесність, організованість, доброту, щирість, повагу до старших, співпереживання, вимогливість до себе.

  • 5.  Розвивати інтерес до навчання, формувати потреби, постійно активізовувати пізнавальну діяльність.

  • 6.  Виховувати свідому дисципліну, бережливе ставлення до державного і власного майна.

  • 7.  Навчати методам підтримки доброго здоров`я, особистої гігієни.

  • 8.  Залучати до виховання учнів батьків, громадськісті.



Класні години

  • Класні години

  • Години спілкування

  • Виховні заходи

  • Екскурсії

  • Родинні свята

  • Батьківські збори

  • Дні «відкритих дверей»

  • Батьківський лекторій

  • Відвідування на дому



«Чарівний стілець»

  • «Чарівний стілець»

  • Презентація

  • П’ять хвилин з мистецтвом

  • Захист проекту

  • Корзина горіхів

  • Театр

  • Час тихого читання

  • Дискусійні качелі

  • Вільна розмова

  • Смішинка

  • Конверт дружніх питань

  • Калейдоскоп думок

  • Маски

  • Запрошення до чаю





Кожного дня я заходжу в клас до дівчаток і хлопчиків, щоб дати їм урок. Вони різні, ці діти, але кожен з них – це цілий духовний світ. Цей світ набагато ширший і глибший, ніж той зовнішній прояв дитини, який я знаю.

  • Кожного дня я заходжу в клас до дівчаток і хлопчиків, щоб дати їм урок. Вони різні, ці діти, але кожен з них – це цілий духовний світ. Цей світ набагато ширший і глибший, ніж той зовнішній прояв дитини, який я знаю.

  • Чи можу я як вчитель, який обмежений рамками уроку і програми, пам’ятати, що переді мною не просто діти, а носії духовного життя і місії ? Звичайно, можу, якщо визначатиму в собі духовне начало і відповідатиму за свій урок не перед шкільним начальством, а перед совістю і Богом.

  • Все в світі взаємопов’язано: я приходжу в клас для своїх учнів, а вони приходять для мене, бо теж є моїми учителями.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка