1. Прізвище, ім’я, по батькові



Дата конвертації17.12.2016
Розмір445 b.



1. Прізвище, ім’я, по батькові.

  • 1. Прізвище, ім’я, по батькові.

  • Шевчук Ніна Миколаївна

  • 2. Рік народження. 1957 рік

  • 3. Освіта. Вища

  • 4. Які навчальні заклади закінчила, Кам’янець-Подільський

  • педагогічний інститут

  • ім. В.П. Затонського, 1995 рік.

  • 5. Фах. Учитель початкових класів

  • 6. Місце роботи

  • Великослобідська СЗОШ І-ІІ ступенів

  • Кам`янець-Подільського району Хмельницької області

  • 7. Посада. З якого року в даній школі.

  • Вчитель поч. класів з 1986 року.

  • 8. Педстаж. 25 років.

  • 9. Категорія. Вища





Програми

  • Програми

  • 1. Вашуленко М., Ґудзик І., Пономарьова К., Прищепа О., Мартиненко В.

  • Українська мова

  • 2. Савченко О., Мартиненко В. Читання

  • 3. Богданович М., Кочина Л., Листопад Н., Шпакова В. Математика

  • 4. Савченко О., Бібік Н., Бойченко Т., Коваль Н. Основи здоров’я

  • 5. Бібік Н., Байбара Т., Коваль Н. Я і Україна





сприяти розвитку індивідуальних здібностей дитини;

  • сприяти розвитку індивідуальних здібностей дитини;

  • формувати уміння самостійної навчальної діяльності;

  • закріплювати інтерес до навчання;

  • створення на уроці відчуття успіху кожній дитині.



Диференціація (з лат. differentia) - поділ, розчленування чого-небудь на окремі різнорідні, якісно відмінні елементи .

  • Диференціація (з лат. differentia) - поділ, розчленування чого-небудь на окремі різнорідні, якісно відмінні елементи .

  • Диференційоване навчання - це спеціально організована навчально-пізнавальна діяльність, яка, враховуючи вікові, індивідуальні особливості суб'єктів учіння, їхній соціальний досвід і стартовий стан, спрямована на оптимальний фізичний, духовний та психічний розвиток учнів, засвоєння необхідної суми знань, практичних дій за різними навчальними планами і програмами

  • Диференціація навчання передбачає застосування методів, організаційних форм, спрямованих як на підтягування відстаючих у навчанні, так і на поглиблення знань учнів, що вчаться з випередженням.





Робота в парах та групах.

  • Робота в парах та групах.

  • Робота за індивідуальними картками.

  • Створення проектів.

  • Диференціація домашнього завдання.

  • Дидактичні ігри.





Задача

  • Задача

  • Юркові подарували 3 конверти з марками, а Петрику – 2 таких самих конверти. Всього в цих конвертах 60 марок. Скільки марок подарували кожному хлопчику?

  • * Склади подібну задачу, запиши її коротко і розв’яжи.

  • Роздивись малюнок і подумай, як взнати скільки марок в одному конверті.









Пересічний вчитель викладає,

  • Пересічний вчитель викладає,

  • хороший – пояснює,

  • видатний – показує,

  • великий – надихає.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка