1. Прізвище,ім’я,по- батькові Мурмуєнко Лариса Іванівна



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.



1.Прізвище,ім’я,по- батькові Мурмуєнко Лариса Іванівна

  • 1.Прізвище,ім’я,по- батькові Мурмуєнко Лариса Іванівна

  • 2.Рік народження 1957

  • 3.Освіта вища, Кіровоградський державний

  • педагогічний

  • інститут ім.О.С.Пушкіна, 1980рік

  • 4.Спеціальність за дипломом педагогіка та методика початкового

  • навчання

  • 5.Місце роботи Новоукраїнська загальноосвітня

  • школа І-ІІІ ст. №1

  • 6.Посада вчитель початкових класів

  • 7.Стаж роботи на даній посаді 34 роки

  • 8.Кваліфікаційна категорія з 1999 року

  • «спеціаліст вищої категорії»,

  • педагогічне звання «старший вчитель».

  • Адреса мого веб-сайту:

  • www.murmuienko.webnode.com.ua

  • Електронна адреса:

  • larysamurmuienko@ukr.net



  • Розум дитини – не посудина, яку слід заповнити,

  • а смолоскип, який треба запалити.

  • Плутарх





Формує креативну особистість.

  • Формує креативну особистість.

  • Сприяє розвитку творчих здібностей.

  • Допомагає зробити кожен урок цікавим.

  • Дає змогу досягнути творчої співпраці

  • вчителя та учня.



  • Створити найсприятливіші, комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуватиме свою успішність, інтелектуальну спроможність.









Працювати на учня.

  • Працювати на учня.

  • Доброта + суворість + справедливість = позитивний результат

  • Вчити дітей самостійності, відповідальності, самоконтролю.

  • Прислухатися до думки учня.

  • Не нав’язувати своїх ідей.

  • Відкидаю поняття «Не хочу», «Не вмію», «Не знаю» – вчу цьому дітей.



Шкільні уроки мають бути уроками спільності, взаємної довіри, доброзичливості.

  • Шкільні уроки мають бути уроками спільності, взаємної довіри, доброзичливості.

  • В.О.Сухомлинський



колективно – групового навчання

  • колективно – групового навчання

  • Технологія “Незакінчене речення”

  • Технологія “ Мозковий штурм”

  • Технологія “Дерево рішень”

  • Технологія “ Асоціативний кущ”

  • Технологія “ Мікрофон

  • Технологія “Навчаючи – вчуся”

  • Гра “ Ключовий момент”

  • Технологія “Коло ідей”







Слухати іншу людину

  • Слухати іншу людину

  • Доводити свою точку зору

  • Формувати власну думку

  • Аргументувати і дискутувати

  • Розвивати навички самостійної роботи



формувати характер

  • формувати характер

  • розвивати світогляд

  • логічно і критично мислити

  • виявляти та реалізовувати індивідуальні можливості

  • адаптуватися до нової ситуації

  • Сприяють:

  • розвитку молодшого школяра

  • збереженню морального, психічного та фізичного здоров’ я учня,

  • становленню майбутнього громадянина суспільства











Конкурс з української мови ім. Петра Яцика

  • Конкурс з української мови ім. Петра Яцика

  • 2004 – 2005 н.р. 4 клас

  • Ісламов Дмитро –ІІІ місце

  • Савченко Юлія – ІІІ місце

  • 2007 – 2008 н.р. 3 клас

  • Вєтров Костянтин – ІІ місце

  • 2008 – 2009-н.р. 4 клас

  • Вєтров Костянтин – ІІІ місце

  • 2010 – 2011 н.р. 5 клас

  • Вєтров Костянтин – І місце

  • Іщенко Юлія – ІІ місце

  • Присяч Наталія – ІІІ місце

  • 2012 -2013 н.р. 3 клас

  • Колпак Владислав – ІІІ місце

  • Олімпіада з математики

  • 2008 – 2009 н.р. 4 клас

  • Вєтров Костянтин – ІІІ місце







Про перенавантаження учнів домашніми завданнями”

  • Про перенавантаження учнів домашніми завданнями”

  • “ Шляхи творчих здібностей молодшого школяра у процесі формування природничих здібностей”

  • “ Інтерактивні ігрові технології як засіб розвитку творчих здібностей школярів”

  • “ Про розвиток навичок читання, уміння працювати з книгою як засіб розумового виховання учнів”

  • “Інтерактивні методи навчання в початкових класах”

  • Звіт про проходження курсів перепідготовки





+

  • +




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка