1. Регулює відносини між дорослим і дитиною в процесі взаємодії



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.















1.Регулює відносини між дорослим і дитиною в процесі взаємодії .

  • 1.Регулює відносини між дорослим і дитиною в процесі взаємодії .

  • 2. Реалізує потреби кожної дитини й дорослого у побудові свого власного предметного оточення, та водночас своєї особистості і здорового тіла

  • 3. Реалізує можливість дитини самій змінювати і створювати навколишнє середовище, відповідно до своїх смаків і настрою

  • 4. Передбачає надання можливості дітям займатися відповідно до своїх бажань і потреб одночасно різними видами діяльності, не заважаючи одне одному

  • 5. Забезпечує індивідуальний комфорт та емоційне благополуччя дитини.

  • 6. За естетичність в організації середовища відповідає

  • 7. Функціонування середовища як відкритої системи, здатної до зміни передбачає

  • 8.Надання можливості дітям проявляти свої схильності і здібності відповідно до прийнятих у суспільстві еталонів мужності і жіночності допоможе











Модуль – вихідна одиниця виміру, що служить мірилом чого-небудь.

  • Модуль – вихідна одиниця виміру, що служить мірилом чого-небудь.

  • Центр – місце зосередження певної діяльності, осередок.

  • Блок – окрема, незалежна частина.

  • Зона – певний простір, що характеризується конкретними ознаками.





Я стверджую, що все обладнання ігрового майданчика має бути тільки залізним?

  • Я стверджую, що все обладнання ігрового майданчика має бути тільки залізним?



Я стверджую, що для груп раннього віку більш актуальними є обладнання для повзання, лазіння, гри невеликими (2-4 чоловіки) групами

  • Я стверджую, що для груп раннього віку більш актуальними є обладнання для повзання, лазіння, гри невеликими (2-4 чоловіки) групами



Я стверджую, що розквіт сюжетно-рольової гри припадає на молодший дошкільний вік

  • Я стверджую, що розквіт сюжетно-рольової гри припадає на молодший дошкільний вік



Я стверджую, що для дітей 4-6 року життя актуальним є можливість активно і вільно рухатись

  • Я стверджую, що для дітей 4-6 року життя актуальним є можливість активно і вільно рухатись



Я стверджую, що гра з піском актуальна для всіх вікових категорій.

  • Я стверджую, що гра з піском актуальна для всіх вікових категорій.



Я стверджую, що на ігровому майданчику можна використовувати елементи сюжетно-рольової гри

  • Я стверджую, що на ігровому майданчику можна використовувати елементи сюжетно-рольової гри



Я стверджую, що для груп раннього віку не актуальні тунельники, куби з отворами, куточки усамітнення

  • Я стверджую, що для груп раннього віку не актуальні тунельники, куби з отворами, куточки усамітнення



Найголовнішим принципом організації розвивального простору є його безпечність, адже від цього залежить збереження життя та здоров’я дітей. Саме тому під час створення розвивального простору особливу увагу необхідно звертати на якість матеріалів, з яких виготовлено обладнання, іграшки тощо та їх відповідність санітарно-гігієнічним нормам, дотримання вимог Інструкції з організації життя та здоров’я дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 28.10.2008 р.

  • Найголовнішим принципом організації розвивального простору є його безпечність, адже від цього залежить збереження життя та здоров’я дітей. Саме тому під час створення розвивального простору особливу увагу необхідно звертати на якість матеріалів, з яких виготовлено обладнання, іграшки тощо та їх відповідність санітарно-гігієнічним нормам, дотримання вимог Інструкції з організації життя та здоров’я дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 28.10.2008 р.

  • № 985.












База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка