1 розкриття для кожної особистості поняття патріотизму, любові до свого народу, до рідної Батьківщини



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



1) розкриття для кожної особистості поняття патріотизму, любові до свого народу, до рідної Батьківщини.

  • 1) розкриття для кожної особистості поняття патріотизму, любові до свого народу, до рідної Батьківщини.

  • 2) формування патріотичних переконань в учнів, обґрунтування необхідності їх постійного удосконалення в реальних умовах навчально-пізнавальної діяльності;

  • 3) використання реальних соціально-педагогічних умов у процесі реалізації технології національно-патріотичного виховання особистості;

  • 4) застосування нових наукових досягнень у практиці патріотичного виховання особистості, активізація шляхів підвищення ефективності національно-патріотичного виховання учнів у сучасній школі



Реалізація громадянсько-патріотичного виховання у школі на сучасному етапі здійснюється у таких напрямках:

  • Реалізація громадянсько-патріотичного виховання у школі на сучасному етапі здійснюється у таких напрямках:



- громадянська освіта та громадянське виховання;

  • - громадянська освіта та громадянське виховання;

  • військово - патріотичне виховання;

  • правове виховання;

  • морально - етичне виховання на основі вивчення традицій українського народу;

  • волонтерська роботи;

  • соціальне проектування;

  • екологічне виховання;

  • пошуково -дослідницька робота;

  • учнівське самоврядування;

  • взаємодія з батьками;

  • співпраця з громадськими організаціями міста.



Опорна школа з питання:

  • Опорна школа з питання:

  • “Громадянська освіта – важлива складова

  • громадянського виховання”

  • Школа І ступеню «Маленькі громадяни» 1 – 4 класи

  • Школа ІІ ступеню

  • «Я - особистість» 5-7 класи

  • Школа ІІІ ступеню

  • «Я - українець» 8 – 9 класи



Військово-патріотичні заходи за змістом і спрямованістю поділяються на:

  • Військово-патріотичні заходи за змістом і спрямованістю поділяються на:

  • а) інформаційного, просвітницького характеру (лекції, політінформації, конференції, зустрічі, тематичні вечори, бесіди);

  • б) дійового, практичного спрямування (окремі види змагань, конкурси, гурткова і шефська робота, екскурсії, робота з вдосконалення навчально-матеріальної бази закладу освіти);

  • в) комплексні, з усвідомленням їх суспільної і особистісної значущості (дискусії, огляди-конкурси, військово-спортивні свята, походи по місцях бойової та трудової слави народу України, тижні оборонно-масової роботи



Завдання правового виховання:

  • Завдання правового виховання:

  • Ø формування в кожного учня  системи знань з питань основ держави та права, розвиток інтересу до цієї галузі знань і зв’язок права з навколишньою дійсністю;

  • Ø формування поваги до держави, до її органів влади;

  • Ø прищеплення навичок правосвідомої поведінки;

  • Ø виховання нетерпимості до різноманітних правопорушень;

  • Ø формування потреб та умінь активно захищати в установленому законом порядку свої законні права та законні свободи;

  • Ø формування вміння протистояти негативним поглядам на нашу державу, на її закони.



Свята календарно – обрядового циклу

  • Свята календарно – обрядового циклу

  • Зустрічі з народними умільцями

  • Виставки робіт декоративно- прикладного мистецтва



Акції“Милосердя” , “Зірка пам’яті” , “Подаруй тепло захиснику Вітчизни”, “Лист до солдата”,“ Різдвяний подарунок”( посилки воїнам АТО – випускникам школи),Осінній ярмарок – для АТО

  • Акції“Милосердя” , “Зірка пам’яті” , “Подаруй тепло захиснику Вітчизни”, “Лист до солдата”,“ Різдвяний подарунок”( посилки воїнам АТО – випускникам школи),Осінній ярмарок – для АТО

  • Збір коштів на допомогу сім’ї загиблого випускника школи Бабкевича Олега.



Наші проекти громадянсько-патріотичного спрямування:

  • Наші проекти громадянсько-патріотичного спрямування:

  • « Герої нашого часу» - учнівське дослідження про видатних земляків сьогодення

  • « Екологічні проблеми міста залізничників» - проект, завданням якого є висвітлити всі екологічні проблеми таких міст, як Помічна, причини цих проблем та можливі шляхи вирішення.

  • « Волонтерський рух: важливість та актуальність» - проект покликаний формувати активну громадянську позицію учнів,

  • «Музей історії школи – осередок формування патріотичних почуттів учнів» - робота по дослідженню матеріалів шкільного музею як суспільно значущих для виховання патріотичних почуттів дитини.

  • «Майбутнє без насильства» - формування моделі поведінки дитини, яка не тільки не шкодитиме суспільству, а й буде цінною та корисною



теоретичне навчання (предметні гуртки, факультативи, лекції, бесіди, конференції, кінолекторії);

  • теоретичне навчання (предметні гуртки, факультативи, лекції, бесіди, конференції, кінолекторії);

  • комбіноване навчання (олімпіади, Школа юного еколога, роботи для Малої академії наук, );

  • навчально-практичні форми (спостереження, лабораторно-практичні роботи, експерименти, практикуми, дослідницька діяльність, рольові  ігри, прес-конференції, екскурсії, походи, експедиції, екологічний моніторинг);

  • масова робота(конкурс «Захисти планету!» виставки малюнків і плакатів «Земля - наш дім і жити нам у ньому», свята « Чисте довкілля – запорука здоровя» презентації, акції « Посади калину біля школи»)

  • конкретна природоохоронна робота(екологічна варта, трудові десанти « Чисте довкілля», « Чисте місто», природоохоронні проекти)

  •  





Під керівництвом заступника директора Гідулян Л. А. ведеться пошуково-дослідницька робота у шкільному музеї історії школи. Зараз там збирається матеріал для нового куточка про випускників школи, які воюють чи воювали на буремному сході в зоні АТО.

  • Під керівництвом заступника директора Гідулян Л. А. ведеться пошуково-дослідницька робота у шкільному музеї історії школи. Зараз там збирається матеріал для нового куточка про випускників школи, які воюють чи воювали на буремному сході в зоні АТО.



Організація “Козачата” 1 – 4 класи

  • Організація “Козачата” 1 – 4 класи

  • Організація “Чемпіонія” 5 – 11 класи

  • розвиток організаторських здібностей в учнів школи, залучення їх до проведення навчального та виховного процессу;

  • виховання національної свідомості, соціальної активності особистості;

  • любові до рідної землі свого народу;

  • формування правової культури, естетичного світовідчуття;

  • прищеплення та розвиток моральних почуттів;

  • організація здорового способу життя .



 

  •  



Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка