1. Спробуйте дізнатися про своїх учнів якнайбільше: що їм подобається, а що ні у викладанні? Що значить для них бути "цікавим"? Які види діяльності їм більше до вподоби? Чи є в них здібності, про які ви ще не знаєте



Дата конвертації02.01.2017
Розмір444 b.





зміна цілей освіти в напрямку формування і розвитку здібностей до самостійного пошуку, збору, аналізу і представленню інформації, вирішенню нестандартних творчих задач, моделюванню та проектуванню предметів і явищ навколишньої дійсності;

  • зміна цілей освіти в напрямку формування і розвитку здібностей до самостійного пошуку, збору, аналізу і представленню інформації, вирішенню нестандартних творчих задач, моделюванню та проектуванню предметів і явищ навколишньої дійсності;

  • впровадження проектних форм і моделей навчального процесу, що передбачають активну інтелектуально - практичну діяльність учнів, самостійне осмислення цілей своєї роботи і планування шляхів їхнього досягнення, групову і комунікативну діяльність, нову роль учителя як консультанта і партнера;

  • оновлення змісту освіти, підвищення ролі фундаментальних сучасних знань і умінь міждисциплінарного характеру, збільшення ступеня інтегрованості різних навчальних предметів і дисциплін.







1. Спробуйте дізнатися про своїх учнів якнайбільше: що їм подобається, а що ні у викладанні? Що значить для них бути "цікавим"? Які види діяльності їм більше до вподоби? Чи є в них здібності, про які ви ще не знаєте? .

  • 1. Спробуйте дізнатися про своїх учнів якнайбільше: що їм подобається, а що ні у викладанні? Що значить для них бути "цікавим"? Які види діяльності їм більше до вподоби? Чи є в них здібності, про які ви ще не знаєте? .








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка