1. Структура освіти



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.











1. Структура освіти

  • 1. Структура освіти

  • 2. Зміст освіти

  • 3. Доступ до якісної освіти

  • 4. Кадри, їхній професійний розвиток та соціальний статус

  • 5. Управління, фінансування менеджмент



МЕТА: Узгодити структуру освіти з потребами сучасної економіки та інтеграції України у європейський економічний і культурний простір.

  • МЕТА: Узгодити структуру освіти з потребами сучасної економіки та інтеграції України у європейський економічний і культурний простір.

  • Рівні освіти:

  • 1.1. Дошкільна освіта

  • 1.2. Середня освіта

  • 1.3. Вища освіта

  • 1.4. Професійна освіта







1. Бакалаврат – 3 роки

  • 1. Бакалаврат – 3 роки

  • 2. Магістратура – 2 роки

  • 3. Підготовки докторів філософії – 4 роки

  • 0. «Нульовий» курс



1. Кваліфікований робітник

  • 1. Кваліфікований робітник

  • 2. молодший спеціаліст (майстер, організатор виробництва)

  • Дуальна освіта – форма здобуття професійної освіти (поєднання у навчальному процесі авдиторії та робочого місця).



МЕТА: Забезпечити відповідність змісту освіти потребам і викликам сучасного суспільства, створити умови для постійного оновлення змісту освіти, перетворити освіту на рушій економіки знань.

  • МЕТА: Забезпечити відповідність змісту освіти потребам і викликам сучасного суспільства, створити умови для постійного оновлення змісту освіти, перетворити освіту на рушій економіки знань.

  • 2.1. Стандарти

  • 2.2. Програми

  • 2.3. Громадське виховання



МЕТА: Забезпечити рівний доступ до якісної освіти усім громадянам України, перетворити освіту на соціальний ліфт.

  • МЕТА: Забезпечити рівний доступ до якісної освіти усім громадянам України, перетворити освіту на соціальний ліфт.

  • 3.1. Дошкільна освіта (до 95% в 2020 році)

  • 3.2. Середня освіта:

  • Початкова школа (6 років) будь-яка кількість учнів

  • Базова школа — не менше 100 учнів

  • Старша школа — не менше 200 учнів

  • 3.3. Вища освіта

  • 3.4. Доступ до новітніх засобів навчання та технологій навчання

  • 3.5. Позашкільна освіта

  • 3.6. Освіта громадян з особливими потребами



МЕТА: Реформувати систему підготовки й перепідготовки педагогічних та управлінських кадрів в освітньому секторі, забезпечити високі соціальні стандарти для працівників освітньої сфери.

  • МЕТА: Реформувати систему підготовки й перепідготовки педагогічних та управлінських кадрів в освітньому секторі, забезпечити високі соціальні стандарти для працівників освітньої сфери.

  • 4.1. Підготовка кадрів (дошкільна і шкільна освіта)

  • 4.2. Підготовка кадрів (викладачі ВНЗ і закладів професійної освіти)

  • 4.3. Соціальні гарантії і стандарти



МЕТА: Реорганізувати систему управління, фінансування і менеджменту освіти шляхом децентралізації, дерегуляції, запровадження інституційної, академічної і фінансової автономії навчальних закладів, дотримання принципу відповідальності навчальних закладів за результати освітньої і виховної діяльності.

  • МЕТА: Реорганізувати систему управління, фінансування і менеджменту освіти шляхом децентралізації, дерегуляції, запровадження інституційної, академічної і фінансової автономії навчальних закладів, дотримання принципу відповідальності навчальних закладів за результати освітньої і виховної діяльності.



5.1. Децентралізація управління і дерегуляція

  • 5.1. Децентралізація управління і дерегуляція

  • Субсидіа́рність (англ. Subsidiarity) — організаційний і правовий принцип, згідно з яким Спільнота (наприклад, ЄС) вдається до будь-яких заходів лише в тому разі, якщо вони ефективніші за відповідні заходи на національному, регіональному або місцевому рівнях. Один з основоположних принципів Європейського Союзу. 

  • 5.2. Запровадження електронного урядування

  • 5.3. Менеджмент

  • 5.4. Автономія та самоуправління навчальних закладів

  • 5.5. Принципи фінансування

  • 5.6. Контроль якості




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка