1. Створення освітнього середовища, де формується творча, гармонійно розвинена, адаптована до умов сучасності особистість



Дата конвертації08.01.2017
Розмір445 b.







1. Створення освітнього середовища, де формується творча, гармонійно розвинена, адаптована до умов сучасності особистість.

  • 1. Створення освітнього середовища, де формується творча, гармонійно розвинена, адаптована до умов сучасності особистість.

  • 2. Збереження і зміцнення морального, фізичного, психічного здоров’я вихованців, виховання школяра, як громадянина України, соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях.

  • 3. Пошук внутрішніх резервів у власному педагогічному колективі й громаді села, які б активно створювали умови для задоволення потреб спільноти в одержанні повноцінних освітніх послуг

  • 4. Надання можливості батькам бути залученими до процесу прийняття рішень щодо якості освіти їх дітей та участі в житті школи.



По-перше: незважаючи на негативні наслідки демографічних процесів в Україні, край має великий природничо-ресурсний і кадровий потенціал, що дає можливість стверджувати про подальший соціально-економічний прогрес Магдалинівщини.

  • По-перше: незважаючи на негативні наслідки демографічних процесів в Україні, край має великий природничо-ресурсний і кадровий потенціал, що дає можливість стверджувати про подальший соціально-економічний прогрес Магдалинівщини.

  • По-друге: багаті історичні та культурні традиції району та села дають великий освітньо-виховний стимул та потребують примноження, що ставить перед шкільною освітою відповідні завдання.

  • По-третє: виховний потенціал громади надає можливість визначити модель Очеретуватівської школи як майбутньої ШКОЛИ УСПІШНОЇ КОМПЕТЕНТНОЇ ОСОБИСТОСІ



1. Запровадження інноваційних педагогічних технологій в роботу вчителя

  • 1. Запровадження інноваційних педагогічних технологій в роботу вчителя

  • 2. Відстеження психолого-педагогічного статусу дитини та динаміки її психічного розвитку.

  • 3. Упровадження нових курсів, предметів за вибором, створення мережі гуртків, спортивних секцій, клубів відповідно до запитів дітей та потреб суспільства і регіону

  • 4. Інформатизація шкільної та позашкільної діяльності.

  • 5. Пошук шляхів і методів організації профільного навчання в умовах сільської школи.

  • 6. Використання проектних методів навчання та комп'ютерної підтримки навчального процесу.



1. Підвищення стандартів викладання та навчання.

  • 1. Підвищення стандартів викладання та навчання.

  • 2. Професійне самовизначення школярів.

  • 3. Поліпшення показників здоров’я дітей і дорослих, стійка спрямованість на здоровий спосіб життя.

  • 4. Стабільне поліпшення духовної сфери дорослих і дітей.











  • 1. Комп'ютерні класи підключені до Інтернету. Створення Інтернет – бібліотеки.

  • 2. Лінгафонні класи для вивчення іноземних мов: німецької, англійської, французької.

  • 3. Сучасні лабораторії обладнані мультимедійними системами

  • 4. Ботанічний сад , нові алеї з декоративними вічнозеленими насадженнями, розарії.

  • 5. Відповідна спортивна база (спортобладнання, тренажерна кімната, гімнастичний зал, спортмайданчик, басейн, ігрова площадка).

  • 6. З метою розширення комунікаційної мережі школи придбати власний автотранспорт .



1. Розширене систематичне оволодіння комп'ютером кожним учасником навчально-виховного процесу.

  • 1. Розширене систематичне оволодіння комп'ютером кожним учасником навчально-виховного процесу.

  • 2. Впровадження вивчення трьох іноземних мов: німецької, англійської, французької.

  • 3. Допрофесійна підготовка школярів зі спеціальностей, що є активними на ринку праці в регіоні: водій-тракторист, слюсар-електромонтер, будівельник, перукар, кухар.

  • 4. Створення міжшкільних НВК та освітнього округу.

  • 5. Налагодження співпраці з вузами І-ІV рівнів акредитації.





Переваги

  • Переваги











1. Розвивати творчі здібності кожної дитини, навички самостійного пізнання світу, самореалізації особистості.

  • 1. Розвивати творчі здібності кожної дитини, навички самостійного пізнання світу, самореалізації особистості.

  • 2. Виробляти в учнів розумне ставлення до суспільства, родини, шкільного життя, до інших людей.

  • 3. Активізувати роботу з обдарованими дітьми.

  • 4. Сприяти формуванню повноцінного розвитку дітей, охороні і зміцненню фізичного, духовного, психологічного здоров'я



  • Старшинська рада

  • 1. Координаційний центр

  • 2. Центр навчання загонових вожатих.

  • 3. Шефський центр.

  • 4. Центр зв'язків із громадськістю.

  • 5.Центр об’єднання за інтересами учителів і учнів





Фінансування з державного бюджету

  • Фінансування з державного бюджету

  • Забезпечення матеріально – технічним обладнанням

  • Достойна оплата праці вчителів

  • Введення в штатний розпис: психолога, логопеда.

  • Фінансова підтримка місцевих фермерських господарств



Результатом роботи “ Школи майбутнього ” має стати сформована особистість, яка здатна аналізувати зміни в суспільстві, визначаючи в них власне місце, розвивати набуті навички і знання для продуктивної сили та конкурентної світової економіки, створюючи суспільство, де всі є учасниками суспільного життя.

  • Результатом роботи “ Школи майбутнього ” має стати сформована особистість, яка здатна аналізувати зміни в суспільстві, визначаючи в них власне місце, розвивати набуті навички і знання для продуктивної сили та конкурентної світової економіки, створюючи суспільство, де всі є учасниками суспільного життя.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка