1. Удосконалення уроку, як засобу підвищення якості навчальних досягнень учнів



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.



.

  • .



1. Удосконалення уроку, як засобу підвищення якості навчальних досягнень учнів.

  • 1. Удосконалення уроку, як засобу підвищення якості навчальних досягнень учнів.

  • 2. Розвиток творчої активності вчителя і учнів.

  • 3. Використання інноваційних технологій як дієвий засіб підвищення ефективності навчання.



П е д р а д а

  • П е д р а д а

  • М е т о д и ч н а р а д а 

  • індивідуальні групові колективні

  • самоосвіта методичні об'єднання педчитання

  • стажування динамічні групи конференції

  • конференції творча група проблемний

  • наставництво семінар

  • курсова перепідготовка психолого робота над методичною педагогічний проблемою семінар



Працюючи над темою

  • Працюючи над темою

  • " Моніторинг рівня професійної компетентності педагогічних працівників“

  • ми виходимо з того, що ці дослідження важливі для навчального закладу з таких причин:

  • - можливість для кожного учасника навчального процесу оцінити свою діяльність;

  • - підвищення ефективності та результативності діяльності всіх форм методичних угрупувань;

  • - визначення доцільності та ефективності різноманітних педагогічних технологій,

  • використовуваних у навчально-виховному процесі;

  • - можливість прогнозування стану і розвитку навчальних процесів, що є проблемними у школі;

  • - підвищення якості знань учнів.



Основне призначення моніторингу:

  • Основне призначення моніторингу:

  • надання необхідної допомоги

  • педагогічним працівникам

  • у професійному розвитку;

  • врахування його результатів

  • у процесі реалізації

  • системи методичної роботи.





1.Усвідомлення проблем, тобто розуміння того, що вона є.

  • 1.Усвідомлення проблем, тобто розуміння того, що вона є.

  • 2. Визначення проблеми (у чому її суть;прогноз бажаного результату суб’єкта й терміни її вирішення).

  • 3. Наші очікування кінцевого результату: позитив, негатив, додаткові перешкоди тощо.

  • 4. Обмеження можливостей ( чинники гальмування ): брак часу, ресурсів. Можливості колективу, протиріччя вимог тощо.

  • 5. Збір інформації про можливі варіанти рішення .

  • 6.Вибір варіанта.

  • 7. Впровадження рішення.

  • 8. Оцінка результату.

  • 9.Нова проблема.













Анкетування проводиться після проведеного уроку.

  • Анкетування проводиться після проведеного уроку.

  • 1. Чи цікаво було на уроці? 5. Чи мав ти можливість на уроці

  • а) так; спілкуватися за темою уроку із:

  • б) ні; а) учителем;

  • в) на деяких етапах уроку – так; б) товаришем;

  • 2. Що спонукало тебе працювати на уроці? в) не спілкувався.

  • а) бажання досягти кінцевої мети; 6. Твій успіх на уроці залежав

  • б) вимоги вчителя працювати; а) тільки від тебе;

  • в) бажання отримати високий бал. б) тільки від класу( від групи);

  • 3. Чи звертав учитель на тебе увагу протягом уроку? в) від учителя.

  • а) так; 7. Якщо вчитель проводитиме наступні

  • б) ні; уроки в такій формі, то ти:

  • в) не знаю а) втрачатимеш інтерес до навчання;

  • б) із задоволенням ітимеш на такі уроки;

  • 4. Чи давав тобі вчитель можливість в) інше.

  • висловлювати свою думку?

  • а) так; 8. Ти надаєш перевагу навчанню, коли:

  • б) ні; а) тебе вчить учитель;

  • в) не завжди. б) працюєш у групі;

  • в) працюєш у парі.



Інформація про досвід

  • Інформація про досвід

  • Тема. Розвиток творчих здібностей учнів засобами слова в системі особистісно орієнтованого навчання.

  • Мета. Створення максимальних умов для реалізації

  • особистісних потреб школяра, розвиток творчих

  • здібностей засобами слова з урахуванням

  • індивідуальних особливостей, інтересів, нахилів дитини.

  • Форма відбору: всеукраїнський професійний конкурс.

  • Основні показники результативності: призер обласного туру

  • Всеукраїнського конкурсу ″ Учитель року – 2005″



Інформація про досвід

  • Інформація про досвід

  • Тема. Розвиток творчих здібностей учнів засобами слова в системі особистісно орієнтованого навчання.

  • Мета. Створення максимальних умов для реалізації

  • особистісних потреб школяра, розвиток творчих

  • здібностей засобами слова з урахуванням

  • індивідуальних особливостей, інтересів, нахилів дитини.

  • Форма відбору: всеукраїнський професійний конкурс.

  • Основні показники результативності: призер обласного туру

  • Всеукраїнського конкурсу ″ Учитель року – 2005″



  • Інформація про досвід

  • Тема. Інновації в процесі викладання географії.

  • Мета. Підвищення ефективності навчально- виховного

  • процесу з географії шляхом оптимального

  • поєднання різних форм і методів.

  • Форма відбору: всеукраїнський професійний конкурс.

  • Основні показники результативності:

  • учасник обласного етапу Всеукраїнського

  • конкурсу ″ Учитель року – 2006″







Тимікевич М.П.

  • Тимікевич М.П.

  • Власні посібники

  • 1.Культорологічна змістова лінія на уроках української мови

  • в 5-11 класах. 2004 рік.

  • 2.Поетичний альманах «Струни серця».

  • Публікації

  • 1.Панорама творчих уроків «Значущі частини слова». 5 клас//Українська мова і література// Шкільний світ.-2007.-№17.

  • 2.Конкурс знавців «Ми Шевченка славить будем».

  • Вивчення української мови та літератури//Харків. Основа.-2007.- №5.

  • 3.Лиш боротись – значить жить. Цикл уроків за творчістю І.Я. Франка//Вивчення української мови та літератури//Харків.- Основа.-2006.-№22-23.

  • Шевага Л.М.

  • Власний посібник

  • Інтерактивні технології на уроках географії.

  • Публікації.

  • 1.Вивчення фізичної географії своєї області. 8 клас //

  • Географія. Харків. Основа.-2006.-№10(62).

  • 2.Економіко-географічна характеристика своєї області. 9 клас

  • Географія.//Харків. Основа.-2006.-№8(60).-с.21-24.

  • 3.Електроенергетика.//Географія. Краєзнавство.Туризм.//Київ. Шкільний світ.-2006.-№3.-с.18-21.

  • 4.Позакласна робота з географії.//Бібліотека журналу «Географія».//Харків. Основа.-2006.

  • --Нехай земля квітує всюди—природу збережімо люди.(Екологічний вечір) с.127-141.

  • --Збережімо нашу землю блакитною і зеленою.(Засідання клубу КВК) с.156-165.

  • --Найрозумніший старшокласник.(Інтелектуальна гра) с.218-227.



Заняття І (жовтень)

  • Заняття І (жовтень)

  • Тема: Інтерактивний урок-особливий тип уроку, його структура і методика.

  • Практична робота: «круглий стіл». Обмін досвідом між учителями української мови і л-ри, та географії.

  • Заняття ІІ (грудень)

  • Тема: Оцінювання діяльності учнів, вибір показників оцінювання результатів діяльності.

  • Практична робота: моделювання роботи творчих пар педагогів, обговорення прийомів організації оцінювання.

  • Заняття ІІІ (лютий)

  • Тема: Інтерактивне навчання, як сукупність технологій.

  • Практична робота: Взаємовідвідування уроків.

  • Заняття ІV (квітень)

  • Тема: Підбиття підсумків із теми «Технології інтерактивного навчання».



“Інтерактивні технології – шлях до

  • “Інтерактивні технології – шлях до

  • формування творчої особистості учня”

  • Мета:

  • обґрунтувати доцільність упровадження інтерактивних технологій у навчальний процес;

  • залучити педагогічний колектив до широкого дискусійного обговорення питання;

  • здійснити презентацію сучасних технологій.

  • Форма проведення: захист досліджень.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка