1. Вітенко І. С., Борисюк А. С., Вітенко Т.І. Основи психології. Основи педагогіки: Навчально-методичний посібник. – Чернівці: Книги – ХХІ, 2006. – 200 с



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.





1. Вітенко І.С., Борисюк А.С., Вітенко Т.І. Основи психології. Основи педагогіки: Навчально-методичний посібник. – Чернівці: Книги – ХХІ, 2006. – 200 с.

  • 1. Вітенко І.С., Борисюк А.С., Вітенко Т.І. Основи психології. Основи педагогіки: Навчально-методичний посібник. – Чернівці: Книги – ХХІ, 2006. – 200 с.

  • 2. Волкова Н.П. Педагогіка: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. — К.: Видавничий центр “Академія”, 2003. — 576 с.

  • 3. Основи психології і педагогіки : навчальний посібник / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - 2-ге вид., виправ., доп. - Київ : Академвидав, 2006. - 520 с

  • 4. Лазарчук Л.Ю.Основи педагогіки: Матеріали для лекційного курсу та семінарських занять/ Л.Ю.Лазарчук, І.З.Майданюк.- Тернопіль: Укрмедкнига, 2005.- 550 с.

  • 5. www.onko.ck.ua/ua_pat_dogl_ms-pedag.htm



Педагогіка — сукупність теоретичних і прикладних наук, що вивчають процеси виховання, навчання і розвитку особистості

  • Педагогіка — сукупність теоретичних і прикладних наук, що вивчають процеси виховання, навчання і розвитку особистості

  • Сучасна педагогіка – це комплекс теоретичних і прикладних наук про навчання, виховання і освіту як соціально організовані та цілеспрямовані процеси, а також про шляхи удосконалення цих процесів



Об'єктом дослідження педагогіки є



 

  •  

  •  



Вищою освітою називаються всі види навчальних курсів, підготовки або перепідготовки на післядипломному рівні, що здійснюється університетами або іншими навчальними закладами, котрі визначені компетентними державними органами як навчальні заклади вищої освіти.

  • Вищою освітою називаються всі види навчальних курсів, підготовки або перепідготовки на післядипломному рівні, що здійснюється університетами або іншими навчальними закладами, котрі визначені компетентними державними органами як навчальні заклади вищої освіти.







Вища освіта це рівень освіти, який здобувається особою у вищому навчальному закладі в результаті послідовного, системного та цілеспрямованого процесу засвоєння змісту навчання, який ґрунтується на повній загальній середній освіті й завершується здобуттям певної кваліфікації за підсумками державної атестації.

  • Вища освіта це рівень освіти, який здобувається особою у вищому навчальному закладі в результаті послідовного, системного та цілеспрямованого процесу засвоєння змісту навчання, який ґрунтується на повній загальній середній освіті й завершується здобуттям певної кваліфікації за підсумками державної атестації.



Об'єктом педагогіки вищої школи є система вищої освіти і педагогічні процеси в ній.

  • Об'єктом педагогіки вищої школи є система вищої освіти і педагогічні процеси в ній.

  • Предметом педагогіки вищого навчального закладу (скорочено – ВНЗ) є визначення закономірностей управління педагогічною системою вищої освіти, мета якої – підготовка спеціалістів, здатних, виходячи з громадянських позицій, вирішувати виробничі чи наукові завдання і відповідати за їх вирішення.



Виховна

  • Виховна

  • Освітня

  • Загальнокультурна

  • Науково-дослідна

  • Інтернаціональна

  • Формуванні інтелектуального потенціалу країни

  • Забезпечення підвищення кваліфікації викладачів



аналітична

  • аналітична

  • прогностична

  • проективно-конструктивна



Кожному, хто має середню освіту, гарантовані рівні умови навчання

  • Кожному, хто має середню освіту, гарантовані рівні умови навчання

  • Гуманізм

  • Демократизм

  • Пріоритетність загальнолюдських цінностей

  • Зв'язок навчання і науково-практичної діяльності з історією, культурою України

  • Науковий, світський характер освіти

  • Відповідність світовим стандартам



Дослідження закономірностей розвитку, виховання і навчання студентів і розробка на цій основі шляхів удосконалення процесу підготовки кваліфікованого спеціаліста

  • Дослідження закономірностей розвитку, виховання і навчання студентів і розробка на цій основі шляхів удосконалення процесу підготовки кваліфікованого спеціаліста









У 1997 році під егідою Ради Європи та ЮНЕСКО було розроблено і прийнято Лісабонську конвенцію про визнання кваліфікацій, що належать до вищої освіти Європи. Цю конвенцію підписали 43 країни (Україна в тому числі), більшість з яких і сформулювали згодом принципи Болонської декларації (1999).

  • У 1997 році під егідою Ради Європи та ЮНЕСКО було розроблено і прийнято Лісабонську конвенцію про визнання кваліфікацій, що належать до вищої освіти Європи. Цю конвенцію підписали 43 країни (Україна в тому числі), більшість з яких і сформулювали згодом принципи Болонської декларації (1999).



уведення двоциклового навчання

  • уведення двоциклового навчання

  • запровадження кредитної системи

  • формування системи контролю якості освіти

  • розширення мобільності студентів і викладачів

  • забезпечення працевлаштування випускників

  • забезпечення привабливості європейської системи освіти





Загальна педагогіка

  • Загальна педагогіка

  • основи педагогіки

  • теорія навчання та освіти (дидактика)

  • теорія виховання

  • теорія управління навчально-виховним процесом



Вікова педагогіка

  • Вікова педагогіка

  • Пренатальна педагогіка

  • Дошкільна педагогіка

  • Педагогіка загальноосвітньої школи

  • Педагогіка дорослих



Професійна педагогіка

  • Професійна педагогіка

  • Педагогіка професійно-технічної освіти

  • Педагогіка вищої школи

  • Педагогіка підвищення кваліфікації та перекваліфікації спеціалістів, робітничих кадрів



Корекційна педагогіка

  • Корекційна педагогіка

  • Сурдопедагогіка

  • Логопедія

  • Тифлопедагогіка

  • Виправно-трудова педагогіка



Інші галузі педагогіки

  • Інші галузі педагогіки

  • Історія педагогіки

  • Порівняльна педагогіка

  • Галузеві педагогіки

  • Методики викладання окремих предметів

  • Народна педагогіка

  • Педагогіка народознавства

  • Родинна педагогіка

  • Козацька педагогіка

  • Духовна педагогіка

  • Педагогічна деонтологія



Загальна педагогіка вивчає і формулює принципи, форми і методи навчання й виховання, які є загальними для всіх вікових груп і навчально-виховних закладів

  • Загальна педагогіка вивчає і формулює принципи, форми і методи навчання й виховання, які є загальними для всіх вікових груп і навчально-виховних закладів

  • Вікова педагогіка вивчає закономірності виховання і на­вчання, організаційні форми й методи навчально-виховного процесу стосовно різних вікових груп.

  • Професійна педагогіка досліджує і розробляє питання підготовки фахівців для різних галузей народного господарства.







  • Дякую за увагу




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка