1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із батьками, шкільним психологом



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.











1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із батьками, шкільним психологом.

  • 1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із батьками, шкільним психологом.

  • 2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

  • 3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

  • 4. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

  • 5. Не слід відразу ослабляти контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку. Привчайте дитину до самостійності поступово.

  • 6. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

  • 7. Головне новоутворення підліткового вікового періоду – відкриття своєї індивідуальності, свого «Я». Підвищується інтерес до свого тіла, зовнішності.

  • 8. Пам’ятайте про те, що у дітей настає криза, пов’язана з бажанням здобути самостійність, звільнитися від батьківської опіки, з’являється страх перед невідомим дорослим життям.

  • 9. У вчителях підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів.

  • 10. Просто спробуйте закохатися у них!



Учитель початкових класів

  • Учитель початкових класів

  • Розробити та реалізовувати модель випускника початкових класів як складової моделі випускника загальноосвітньої школи.

  • Ознайомитись зі змістом програм 5 класу:

  • Встановити міжпредметні зв’язки;

  • Проводити пропедевтичну роботу.

  • Вивчити виховну систему

  • — Залучати до заходів початкової школи учнів 5 класу.

  • Учитель основної школи

  • Вивчити вікові особливості учнів 5 класу.

  • Ознайомитись зі змістом програм 4 класу:

  • Встановити міжпредметні зв’язки;

  • Спиратися на відомі знання.

  • Закріплювати і розширювати позитивні якості особистості, сформовані на попередньому етапі;

  • Залучати до заходів школи учнів 4 класу.



Учитель початкових класів

  • Учитель початкових класів

  • Знизити надмірну опіку над учнями.

  • Збільшити обсяг різних видів самостійної роботи.

  • Забезпечити перехід від використання яскравих наочних посібників до схематичних.

  • Проводити більше тренувальних вправ із глибоким аналізом виконання.

  • Систематично домагатися логічних доведень, висновків, узагальнень.

  • Використовувати методи й прийоми, характерні для 5 класу.

  • здійснювати диференційований підхід, проводити різнорівневі перевірні роботи.

  • Розробити узгоджене з вчителем-предметником планування розділу «Повторення» у квітні-травні 4 класу.

  • Узгоджувати зміст контрольних робіт за підсумками повторення з вчителями-предметниками 5 класів.



Учитель основної школи

  • Учитель основної школи

  • Збільшити опіку над учнями.

  • Поступово збільшувати різні види самостійної роботи.

  • Використовувати різні види наочності: схеми, малюнки, діаграми.

  • Проводити більше тренувальних вправ із глибоким аналізом виконання.

  • Систематично домагатися логічних доведень, враховуючи вікові особливості.

  • Використовувати методи й прийоми, прийнятні для учнів 10-11 років.

  • Здійснювати диференційований підхід, проводити різнорівневі перевірні роботи.

  • Володіти методикою переключення уваги, зміни діяльності.

  • Розробити узгоджене з вчителем початкових класів планування розділу «Повторення» у вересні 5 класу.

  • Узгоджувати зміст перевірних робіт за підсумками повторення з вчителями початкових класів.

























Характеристика труднощів



Характеристика труднощів

  • Характеристика труднощів

  • Погано вчиться (труднощі у запам'ятовуванні, недостатній словниковий запас, несформованість навчальних навичок)



Характеристика труднощів



Характеристика труднощів

  • Характеристика труднощів

  • Труднощі у читанні та письмі (поганий почерк, пропуски літер, недописування, заміна тощо)



Характеристика труднощів

  • Характеристика труднощів

  • Емоційні порушення (тривожність, замкненість, боязкість, нерішучість, сором'язливість)



Характеристика труднощів

  • Характеристика труднощів

  • Надмірна рухливість (схильність до відволікання, труднощі у концентрації, імпульсивність, порушення дисципліни)



Характеристика труднощів

  • Характеристика труднощів

  • Труднощі в контактах (погані взаємини з однолітками або відторгненість у класі)



Характеристика труднощів

  • Характеристика труднощів

  • Агресивність, запальність, дратівливість



Характеристика труднощів

  • Характеристика труднощів

  • Демонстративність (бажання бути у центрі уваги)



Характеристика труднощів

  • Характеристика труднощів

  • Інфантильність (незрілість, «дитинність»)






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка