10 дітей з хронічними захворюваннями



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.







10 дітей з хронічними захворюваннями

  • 10 дітей з хронічними захворюваннями

  • 15 – з нервово-психічними відхиленнями

  • 12 – дисгармонійний фізичний розвиток

  • 11 – “шкільно-незрілі” (координація рухів недосконала)

  • 22 – низькі функціональні резерви ССС

  • 24 – порушення постави

  • 12 - плоскостопість





























Зменшена кількість складових частин уроку у 50 % випадків,

  • Зменшена кількість складових частин уроку у 50 % випадків,

  • Відсутня або зменшена тривалість розминки у 58,3 %,

  • Відсутня заключна частина уроку в 50 %,

  • Вправи для профілактики порушень постави і плоскостопості відсутні у 58,3 % випадків,

  • Зміст заключної частини уроку не відповідає потребам учнів у відновленні функціонального стану в 83,3 %,

  • Психологічний клімат під час уроку характеризується індиферентністю або випадками негативних емоцій у 75,0 % випадків

  • Не приділяється увага формуванню навичок самостійних занять у 75,0 % випадків,

  • Відсутні елементи самоконтролю у 100 % випадків,

  • ЧСС у дітей більш ніж на 20 % перевищує вихідний рівень і не відновлюється до наступного уроку у 75,0 % випадків,

  • Виражена втома серед учнів наприкінці уроку характерна для 75,0 % уроків фізкультури.



Спеціальні вправи під час фізкультхвилинок для учнів усіх класів

  • Спеціальні вправи під час фізкультхвилинок для учнів усіх класів

  • 10-15 хвилин на кожному уроці фізкультури – профілактика порушень постави і плоскостопості







Несприятливі розклади уроків спостерігаються більше

  • Несприятливі розклади уроків спостерігаються більше

  • ніж у 80 % класів.



Профілактична спрямованість і дотримання керівниками загальноосвітніх закладів гігієнічних вимог до умов і організації навчального процесу є основою формування здоров’я дітей під час навчання

  • Профілактична спрямованість і дотримання керівниками загальноосвітніх закладів гігієнічних вимог до умов і організації навчального процесу є основою формування здоров’я дітей під час навчання

  • Завдання фізичного виховання учнів у загальноосвітніх закладах щодо забезпечення належного рівня рухової активності дітей, збереження у них працездатності і віддалення розвитку стомлення під час навчання, профілактики порушень постави не вирішуються при існуючий організації фізичного виховання та навчального процесу в цілому



  • Забезпечення належних умов для фізичного виховання відповідно до ДСанПіН 5.5.2.008-01 «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу».

  • Забезпечення проведення таких форм фізичної діяльності, як ранкова гімнастика до уроків, фізкультурні хвилинки і паузи, рухова діяльність під час перерв та у групах продовженого дня тощо відповідно до ДСанПіН 5.5.2.008-01 «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу», також Наказу МОН України від 21.07.2003 № 486. Вимоги до змістовного наповнювання цих форм фізичного виховання необхідно викласти у базовій програмі з фізичного виховання школярів.

  • Удосконалення до- і післядипломної підготовки педагогів, інструкторів фізкультури і ЛФК, фізичних реабілітологів щодо організації і змісту проведення різних форм фізичного виховання. Навчання вчителів загальноосвітніх предметів проведенню фізкультурних хвилинок.

  • Удосконалення проведення уроків фізкультури.

  • Організація занять фізичної культурою учнів, які віднесені за станом здоров'я до спеціальної медичної групи потребує удосконалення. Заняття з цими дітьми повинні проводити інструктори ЛФК або фізичні реабілітологи в рамках навчального плану.

  • Забезпечення потреби дітей у фізичній діяльності шляхом широкого розповсюдження шкільних і позашкільних секцій, гуртків спортивної спрямованості.

  • Приведення навчальних планів Державних стандартів середньої освіти у відповідність до ДСанПіН 5.5.2.008-01 «Державні санітарні правила і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу».

  • Кадрове забезпечення освітніх закладів (медичний персонал, інструктори ЛФК, фізичні реабілітологи).



Лабораторія гігієни навчальної діяльності дітей

  • Лабораторія гігієни навчальної діяльності дітей

  • ДУ “Інститут гігієни та медичної екології ім. О. М. Марзєєва НАМН України”

  • зав. лабораторією, к. мед. н.

  • Гозак Світлана Вікторівна

  • тел. 559-14-90

  • e-mail: school_health@meta.ua




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка