1856 р. – початок розвитку дистанційного навчання. Створення Інституту в Берлині, заснованому на заочній формі навчання іноземних мов. 1856 р



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.























1856 р. – початок розвитку дистанційного навчання. Створення Інституту в Берлині, заснованому на заочній формі навчання іноземних мов.

  • 1856 р. – початок розвитку дистанційного навчання. Створення Інституту в Берлині, заснованому на заочній формі навчання іноземних мов.

  • У 1850 р. - в Росії створено перший Інститут заочного навчання.

  • Еволюцію дистанційного навчання за аналітичним оглядом UNESCO Institute for Information Technologies in Education визначили три покоління засобів.

  • Засоби першого покоління:

  • написані від руки чи друковані матеріали, що з середини ХІХ століття залізницею та поштою розповсюджувалися інструкторами серед великої кількості географічно розділених учнів;

  • з 20-х років ХХ століття - радіокурси;

  • з 50-х років ХХ століття – телевізійні курси.

  • За матеріалами аналітичного огляду UNESCO Institute for Information Technologies in Education: [http://unesdoc.unesco.org/images/0015/001500/150097eo.pdf]



Друге покоління засобів (з 1969 р. – рік створення Відкритого університету Великобританії):

  • Друге покоління засобів (з 1969 р. – рік створення Відкритого університету Великобританії):

  • високоякісні навчальні матеріали (переважно друковані, в комплекті з радіо- та телематеріалами, аудіозаписами), що відобразили комплексний підхід до організації дистанційного навчання та відрізнялися високою вартістю підготовки.

  • Саме у цей час формується соціальна функція дистанційного навчання – надання освітніх послуг всім тим, хто бажає навчатися, але не має можливості змінити звичний спосіб життя та відвідувати регулярно навчальний заклад.

  • Третє покоління засобів:

  • інформаційні та телекомунікаційні, що забезпечили двосторонній синхронний/асинхронний обмін інформацією різних форматів (текст, графіка, звук, анімація) та суттєво полегшили взаємодію між наставником і тими, хто навчається, останніх між собою.

  • За матеріалами аналітичного огляду UNESCO Institute for Information Technologies in Education: [http://unesdoc.unesco.org/images/0015/001500/150097eo.pdf]















Загальнодержавне нормативно-правове забезпечення

  • Загальнодержавне нормативно-правове забезпечення



Концепція (основні терміни та їх визначення, загальні положення, спеціальність, вид та форма навчання, модель навчання, види діяльностей тощо ) – 2001 рік

  • Концепція (основні терміни та їх визначення, загальні положення, спеціальність, вид та форма навчання, модель навчання, види діяльностей тощо ) – 2001 рік

  • Положення про проведення експертизи дистанційних курсів (основні терміни та їх визначення, структура та функції основних елементів дистанційного курсу, зміст експертизи дистанційного курсу, порядок проведення експертизи дистанційного курсу) – 2002 рік

  • Тимчасове положення про дистанційне навчання (основні терміни та їх визначення, загальні положення, організація навчального процесу, учасники навчального процесу, забезпечення процесу заочно-дистанційного навчання тощо ) - 2003 рік

  • Тимчасовий порядок планування й обліку навчальної роботи науково-педагогічних працівників Національної академії державного управління при Президентові України для заочно-дистанційної форми навчання (основні терміни та їх визначення, загальні положення, види робіт, що здійснюються науково-педагогічними працівниками, та норми часу для планування й обліку навчальної роботи науково-педагогічних працівників Національної академії державного управління при Президентові України для заочно-дистанційної форми навчання) – 2004 рік

  • Стандарти структурних складових навчально-методичних комплексів (шаблони документів (конспект лекцій, е-посібник, веб-елемент, бібліотека, словник, тести, практичні та семінарські заняття, презентації, методичні рекомендації для викладачів та слухачів, ) для розробників, методистів та дизайнерів дистанційних курсів тощо) – 2006 рік

  • Положення про заочно-дистанційну форму навчання (загальні положення, основні терміни та їх визначення, організація навчального процесу, види занять, процедури оцінювання, учасники навчального процесу, забезпечення процесу заочно-дистанційного навчання, види забезпечень навчального процесу тощо) – 2007 рік

  • Регламент ОРІДУ з питань організації навчання за заочно-дистанційної форми навчання (взаємодія між структурними підрозділами інституту та слухачами, форми документів та документообіг, порядок проведення очних та дистанційних сесій, складання заходів, підведення підсумків тощо) – 2007 рік

  • Положення про заочно-дистанційну форму навчання для підвищення кваліфікації кадрів – 2011 рік























посадовці підвищують свій професійний рівень, отримуючи в режимі он-лайн методичні матеріали, завдання для самостійного опрацювання, беруть участь у форумах та інших інтерактивних заходах, використовуючи при цьому інформаційно-технічні засоби не витрачаючи час та кошти на відрядження, без відриву від роботи.

  • посадовці підвищують свій професійний рівень, отримуючи в режимі он-лайн методичні матеріали, завдання для самостійного опрацювання, беруть участь у форумах та інших інтерактивних заходах, використовуючи при цьому інформаційно-технічні засоби не витрачаючи час та кошти на відрядження, без відриву від роботи.

  • весь процес отримання освітніх послуг у заочно-дистанційному режимі контролюється викладачами кафедр та спеціалістами управління інформаційно-телекомунікаційних технологій нашого інституту. Відповідно до навчальних програм слухачі виконують завдання у терміни за встановленим графіком виконання контрольних заходів.

  • за результатами підвищення кваліфікації та виконання обов’язкових контрольних заходів, слухачі отримують сертифікат про підвищення кваліфікації.



Очні сесії

  • Очні сесії

  • 28 календарних днів (4 тижні)















Настановча сесія проводиться в перший день занять в очному форматі (лекції, практичні заняття і вхідне тестування).

  • Настановча сесія проводиться в перший день занять в очному форматі (лекції, практичні заняття і вхідне тестування).

  • Слухачам надається методичний матеріал на електронних носіях інформації для самостійного опрацювання та своєчасного направлення викладачу практичних та контрольних робіт згідно із встановленим графіком проходження підвищення кваліфікації.

  • Також під час настановчої сесії працівник відділу дистанційного навчання управління інформаційно-телекомунікаційних технологій інституту навчає слухачів роботі з системою дистанційного навчання СДН «Прометей» для роботи з викладачем семінару у дистанційному форматі (дистанційна сесія).



Екзаменаційна (підсумкова) сесія проводиться в останній день занять в очному форматі.

  • Екзаменаційна (підсумкова) сесія проводиться в останній день занять в очному форматі.

  • Для проведення екзаменаційної (підсумкової) сесії працівники інституту у складі: заступник директора - начальник Управління ПКК, викладача кафедри, керівника відділу Управління ПКК виїжджають до органу публічної влади. Програмою екзаменаційної (підсумкової) сесії передбачається проведення викладачем кафедри підсумкового контролю у формі захисту індивідуального навчально-практичного завдання.











«Державно – приватне партнерство як форма взаємодії влади і бізнесу».

  • «Державно – приватне партнерство як форма взаємодії влади і бізнесу».

  • «Управління проектами в публічній сфері».

  • «Сучасні підходи до формування та реалізації регіональної політики».

  • «Організація контролю виконання та дотримання виконавської дисципліни в органах публічної влади».

  • «Впровадження системи управління якістю в органах публічної влади».

  • «Сучасні євроінтеграційні процеси та стан взаємовідносин Україна – ЄС».

  • «Електронний документообіг».

  • «Правові аспекти діяльності органів публічної влади».

  • «Правові механізми прийняття нормативно-правових актів».

  • «Управління місцевими фінансами і бюджетом».

  • «Ділова українська мова в державному управлінні».

  • «Територіальна організація влади в Україні».

  • «Етика та культура комунікації публічного службовця».

  • «Ґендерна освіта публічних службовців».

  • «Механізми взаємодії між органами публічної влади на територіальному рівні».

  • «Стратегія державної кадрової політки, сучасні питання професіоналізації служби в органах публічної влади».








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка