1966 року народження



Дата конвертації27.05.2016
Розмір445 b.


1966 року народження

  • 1966 року народження

  • 1984 р.–закінчила СШ№ 211 Оболонського району

  • Мій вчитель української мови та літератури – Голець Людмила Вікторівна

  • 1988 р. – закінчила КДПІ

  • ім. Максима Горького

  • Спеціальність за дипломом: вчитель української мови та літератури

  • Стаж роботи: 19 років


Моє творче кредо:

  • Де вчитель посіє, там стелиться ласка,

  • Де вчитель посадить, там сходить добро.

  • Бо вчитель – це доля складна, прекрасна,

  • І серце глибоке, як сивий Дніпро



Нагороди



У трудовій книжці лише один запис – середня загальноосвітня школа № 240 Оболонського району м.Києва

  • У трудовій книжці лише один запис – середня загальноосвітня школа № 240 Оболонського району м.Києва

  • Посада: вчитель української мови та літератури, вчитель вищої категорії, “Старший вчитель”

  • З 2004 р. – очолюю МО вчителів української мови та літератури НВК № 240 «Соціум»





Середній бал успішності з української мови та літератури



Марушко Євген

  • Марушко Євген

  • Кожушко Ірина

  • Канівець Олександр

  • Бабінець Анатолій

  • Петриченко Олена

  • Максимець Ігор

  • Кодацька Юліана

  • Дяченко Аліна

  • Олінчук Тетяна



2001-2002 рр. – Данилко Яна, учениця 10-Б класу, посіла ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови

  • 2001-2002 рр. – Данилко Яна, учениця 10-Б класу, посіла ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови

  • 2002-2003 рр. – Бикова Ганна, учениця 7-Б класу, посіла ІІІ місце в районній олімпіаді з української мови

  • 2003-2004 рр. – Бордюг Олена, учениця 8-А класу, посіла ІІ місце в конкурсі ім. Петра Яцика

  • 2004-2005 рр. – Бикова Ганна, учениця 9-Б класу, посіла ІІ місце в районній олімпіаді з української мови



  • 2006-2007 рр. - Урупа Анастасія, учениця 8-А класу, посіла ІІІ місце, в районній олімпіаді з української мови

  • 2006-2007 рр. – Пан Анастасія, учениця 5-Б класу, посіла ІІ місце, в конкурсі ім. Петра Яцика

  • 2008 р. – Урупа Анастасія, учениця 9-А класу, переможець ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури



Кодацька Юліана, учениця 11-А класу, посіла ІІ місце в районі

  • Кодацька Юліана, учениця 11-А класу, посіла ІІ місце в районі

  • Олінчук Тетяна, учениця 11-А класу, посіла II місце в районі



В класі 34 учні, лише 3 продовжили навчання в технікумах, інші закінчують навчання у вищих навчальних закладах

  • В класі 34 учні, лише 3 продовжили навчання в технікумах, інші закінчують навчання у вищих навчальних закладах



Балмасова І.В.

  • Балмасова І.В.

  • Дяченко А.С.

  • Кисіль І.І.

  • Оперчук О.П.

  • Новотарська О.П.



Тема, над якою працюю:

  • Тема, над якою працюю:

  • Застосування інноваційних методів навчання на уроках української мови та літератури

  • Щоб щось робити інакше,

  • потрібно і бачити інакше.

  • Пол Елгер



Моделі інноваційного навчання:

  • Модель навчання пошукових процедур (“формування дослідника”)

  • Модель цілеспрямованого формування розумових операцій (“виховання мислителя”)

  • Модель навчання як дискусія (“дебатна технологія”)

  • Модель імітаційно-рольового навчання (“навчальні ігри”)

  • Модель навчально-пізнавального та соціального проектування (“навчальний проект”)



Сучасний урок



Нестандартні уроки:

  • Лекція;

  • Семінар, залік;

  • Конференція;

  • Диспут;

  • Інтегрований урок;

  • Діалогова гра.



  • Пояснювально-ілюстративне;

  • Особистісно орієнтоване;

  • Розвиваюче навчання.



Технології навчання

  • Лекція;

  • Читання;

  • Аудіовізуальні методи (таблиці, уроки-фільми);

  • Демонстрації;

  • Групові дискусії;

  • Активне навчання (рольові, ситуаційні ігри)

  • Навчання інших.



Ігрові моделі навчання:

  • Навчальні, тренувальні, узагальнюючі;

  • Пізнавальні, виховні, розвиваючі;

  • Репродуктивні, продуктивні, творчі.



Інтерактивне навчання Сприяє:

  • Формуванню навичок та вмінь як предметних, так і загально навчальних;

  • Виробленню життєвих цінностей;

  • Створенню атмосфери співробітництва, взаємодії;

  • Розвитку комунікативних якостей.



Основні методи інтерактивної технології:

  • Кооперативне навчання (робота в парах, ротаційні трійки, два-чотири-всі разом, технологія “Карусель”);

  • Навчання через гру;

  • Тренувальний метод навчання;

  • Дискусійний метод;

  • Метод проектів



Види проектів:



Грудень 2006 р. – участь у робота районного семінару «Застосування методу проектів на уроках української мови та літератури», «Життя і творчість І.Я.Франка»

  • Грудень 2006 р. – участь у робота районного семінару «Застосування методу проектів на уроках української мови та літератури», «Життя і творчість І.Я.Франка»





Складнопідрядне речення

  • його будова і засоби зв'язку в ньому



Схеми підрядних речень

  • [ ], ( )

  • [ , ( ), ]

  • ( ), [ ]



Хліб-всьому голова Зустрічати хлібом-сіллю



Бабине літо



Діаграма Вена



Відкритий урок:

  • Відкритий урок:

  • У листопаді 2007 р. – проведено урок для вчителів І категорії ІППО КМПУ ім.Б.Д.Грінченка

  • Тема уроку: “Безсполучникове складне речення”





Образотворча лексика

  • Типаж, світло, деталі, теплі і холодні кольори, тіні, відтінки, тло, фон, зображений на портреті, віддаль, другий пан



Загальна лексика

  • Одяг – жупан, шовкова сорочка, кирея, шаровари, чоботи



Загальна лексика

  • Зброя – шаблюка, пістоль, піхви (футляр для шаблі), спис



Загальна лексика

  • Риси героя – немолода людина, бувалий козак, веселі очі, вірний син України, замислений погляд, обвітрене обличчя, обдарований запорожець





Експрес-висновки



Класний керівник

  • В основу своєї роботи як класного керівника я заклала такий принцип триєдності:

  • Дитина

  • Учитель Батьки



Систематично з класом відвідуємо театри та музеї міста Києва

  • Систематично з класом відвідуємо театри та музеї міста Києва

  • Неодноразово проводилися уроки-лекції у Національному музеї літератури

  • Проводилась активна спортивна діяльність учнів: похід на каток, у басейн, походи до лісу

  • Проведення тематичних класних годин



Проведено захід до вшанування пам’яті жертв голодомору 1933 року (для учнів 9-х класів)

  • Проведено захід до вшанування пам’яті жертв голодомору 1933 року (для учнів 9-х класів)

  • Літературний вечір пам’яті Василя Стуса

  • Мовний турнір “Складносурядне речення”







Організовано учнівський театр, інсценізовано уривки з п’єси І.Франка «Украдене щастя»

  • Організовано учнівський театр, інсценізовано уривки з п’єси І.Франка «Украдене щастя»

  • Під час тижня української мови та літератури проводимо КВК, брейн-ринги, конкурси малюнків, читців

  • Проведено урок-гру за п’єсою Г.Квітки-Основ’яненка «Сватання на Гончарівці»

  • Проведено мовний турнір «Складні речення з різними видами зв’язку»

  • Поставлено п’єсу “Вечори поблизу Диканьки”



Участь у конкурсі класних керівників Оболонського району –

  • Участь у конкурсі класних керівників Оболонського району –

  • ІІ місце







Участь класу в районному конкурсі «Українська кухня» - І місце, за результатами конкурсу вийшла стаття в газеті

  • Участь класу в районному конкурсі «Українська кухня» - І місце, за результатами конкурсу вийшла стаття в газеті



Член журі ІІ етапу VIII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

  • Член журі ІІ етапу VIII Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика

  • Член журі І етапу захисту робіт МАН



Розділ 5. Навчально-матеріальна база

  • Коштами батьків було повністю відремонтовано кабінет № 311

  • Придбано нові меблі

  • Придбано аудіо- та відеотехніку



Поповнено аудіо- та відеотеку

  • Поповнено аудіо- та відеотеку

  • Придбано демонстраційні таблиці








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка