2. – значення закону в житті людини та суспільства



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



1. – що таке закон?

  • 1. – що таке закон?

  • 2. – значення закону в житті людини та суспільства;

  • 3. – відповідальність людини перед законом;

  • 4. – Заповіді Божі – моральна основа життя людини;

  • 5. – актуальність Заповідей Божих для сучасної людини.



розкрити учням значення закону в житті людини та суспільства; поглибити знання про актуальність Заповідей Божих для сучасної людини. Розкрити зміст поняття «заповіді» як основи християнського життя. Виховувати в учнів відповідальність перед законом; любов до Бога, до свого ближнього, а також бажання виконувати заповіді, дані Богом у Його Святому Письмі. Розвивати в учнів уміння правильно ( за законом) діяти в різних життєвих ситуаціях.

  • розкрити учням значення закону в житті людини та суспільства; поглибити знання про актуальність Заповідей Божих для сучасної людини. Розкрити зміст поняття «заповіді» як основи християнського життя. Виховувати в учнів відповідальність перед законом; любов до Бога, до свого ближнього, а також бажання виконувати заповіді, дані Богом у Його Святому Письмі. Розвивати в учнів уміння правильно ( за законом) діяти в різних життєвих ситуаціях.



– правило, встановлене державою, яке має найвищу юридичну силу і обов’язкове до виконання усім громадянам;

  • – правило, встановлене державою, яке має найвищу юридичну силу і обов’язкове до виконання усім громадянам;

  • - сукупність вимог, у стародавньому розумінні зразок, приклад



– Десять Божих Заповідей.

  • – Десять Божих Заповідей.



Чим керуються люди у повсякденному суспільному житті?

  • Чим керуються люди у повсякденному суспільному житті?

  • Що лежить в основі законодавства багатьох країн світу?

  • Які особливості законів Божих?

  • Наведіть приклад Божих законів для людей.









Через кого Бог дав заповіді ізраїльському народові?

  • Через кого Бог дав заповіді ізраїльському народові?

  • Як називається гора, де Мойсей отримав заповіді?

  • На чому були записані заповіді?

  • Чому важливо дотримуватися Божих заповідей у житті?



___ Мама запитала: „Хто їв той пиріг, який я приготувала для родини?”. Коля проковтнув останній шматок шоколадного пирога і тільки потім відповів: „Напевно. Катя. Мені здається, вона зробила це, коли я допивав молоко”.

  • ___ Мама запитала: „Хто їв той пиріг, який я приготувала для родини?”. Коля проковтнув останній шматок шоколадного пирога і тільки потім відповів: „Напевно. Катя. Мені здається, вона зробила це, коли я допивав молоко”.

  • ___ Антону подобався новенький велосипед Слави. Йому так хотілося мати такий самий. Як же його дістати?

  • ___ Аня не розмовляла з мамою два дні. Чому? Тому що мама не дозволяла їй в п’ятницю ввечері запросити додому своїх друзів.

  • ___ Женя вимкнула світло. В неділю вранці їй хотілося спати, і в цю неділю, як і в інші, вона знов не пішла до церкви.

  • ___ Поки мама Данилка ходила до магазину та вибирала продукти, Данилко схопив з прилавку виноград і зразу ж почав їсти.

  • ___ Володя говорив погані слова, вимовляючи при цьому ім’я Господа.





Миколка живе у дитячому будинку. Він не знає ані своєї мами, ані тата. Проте знає своїх виховательок. Особливо любить Ольгу Андріївну. Вона і приголубить , і цукерку принесе, і казку розповість. А ще вона водила дітей до Церкви. Там гарно, горить багато свічок, ходять чоловіки у довгих сукнях, їх називають священиками. Ще у Церкві живе Бог. Він добрий та всіх любить. Ольга Андріївна говорить, що Бог стукає до кожного серденька, тільки його треба почути. А Миколка поки не чує.Миколка не любить, коли Ольга Андріївна грає з іншими дітьми та гладить інших по голівці. Нещодавно Ольга Андріївна похвалила малюнок Надійки, а Миколка взяв та пролив на нього воду. Надійка плакала, а Миколці було добре, немає в неї гарного малюнка. Чомусь Ольга Андріївна засумувала, але його, Миколку, не сварила.

  • Миколка живе у дитячому будинку. Він не знає ані своєї мами, ані тата. Проте знає своїх виховательок. Особливо любить Ольгу Андріївну. Вона і приголубить , і цукерку принесе, і казку розповість. А ще вона водила дітей до Церкви. Там гарно, горить багато свічок, ходять чоловіки у довгих сукнях, їх називають священиками. Ще у Церкві живе Бог. Він добрий та всіх любить. Ольга Андріївна говорить, що Бог стукає до кожного серденька, тільки його треба почути. А Миколка поки не чує.Миколка не любить, коли Ольга Андріївна грає з іншими дітьми та гладить інших по голівці. Нещодавно Ольга Андріївна похвалила малюнок Надійки, а Миколка взяв та пролив на нього воду. Надійка плакала, а Миколці було добре, немає в неї гарного малюнка. Чомусь Ольга Андріївна засумувала, але його, Миколку, не сварила.

  • А сьогодні Миколка вдарив Сергійка: йому здалося, що Ольга Андріївна довше всіх гайдала хлопчика на гойдалці. Сергійко сів на лавці і заплакав. Так йому і треба! Ольга Андріївна знову засумувала, покликала Миколку і сказала:

  • - Сергійкові боляче. Іди пожалій його та не ображай більше.

  • "Ще чого!" - подумав Миколка, відійшов до пісочниці, набундючився, образився і вирішив більше ніколи не любити Ольгу Андріївну. Знайшов камінчик та кинув убік виховательки. Камінець потрапив прямісінько в окуляри та розбив їх. Від несподіванки Ольга Андріївна закрила обличчя руками. Миколка злякався, сховався за дерево. Але вихователька не стала на нього кричати, вона зібрала всіх дітей, покликала і його, Миколку, та повела до групи.

  • За вечерею Миколка сидів задумливий. Чомусь не хотілося ані булочки з маслом, ані какао. Після вечері діти, як завжди, чекали казку. Але Ольга Андріївна сказала, що казки не буде, тому, що окуляри розбилися, а без них вона не бачить. Миколці стало якось важко всередині, защемило серденько, залоскотало у горлі, захотілося чи то заплакати, чи то підбігти до Ольги Андріївни та притулитися до її колін. Він сів у куток, щось важке стискало груди, заважало грати. Він підійшов до виховательки, хотів щось сказати і раптом заплакав.

  • - Чого ти, маленький? - лагідно спитала вона і обійняла хлопчика за плечі.

  • - Мені боляче ось тут! - і Миколка показав на те місце, де у нього серце. - Ви не гніваєтеся на мене?

  • - Ні, мій хороший. Нарешті в тебе прокинулася совість.

  • - А це добре?

  • - Звісно, добре! Це Бог достукався до твого серденька! - І Ольга Андріївна пригорнула до себе хлопчика. 



Чому Миколці хотілося зробити якусь неприємність іншим дітям?

  • Чому Миколці хотілося зробити якусь неприємність іншим дітям?

  • Як повела себе Ольга Андріївна відповідно до вчинку хлопчика? Чому вона не сварилась на нього?

  • Чому не зміг вечеряти та гратися Миколка?

  • Що пробудило Миколчину совість?

  • Чи зміниться хлопчик відтепер?



Зроби самоіспит своєї совісті.

  • Зроби самоіспит своєї совісті.

  • Дай правдиві відповіді сам собі на всі питання: як ти вмієш берегти совість по відношенню до ближнього, до самого себе, по відношенню до речей, до всього живого: 





1. Віднайтиі вивчити один вірш до теми (за бажанням)

  • 1. Віднайтиі вивчити один вірш до теми (за бажанням)

  • 2. Вивчити 10 Заповідей на пам’ять (обовязково всім)




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка