2 доктори наук; 2 доктори наук



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.





  • Формування професійних компетенцій та національно - державної свідомості педагогічних працівників засобами суспільно-гуманітарної освіти в умовах упровадження кредитно – модульної системи в післядипломну освіту

  •  



2 доктори наук;

  • 2 доктори наук;

  • 1 кандидат наук;

  • 2 викладачі;

  • 6 методистів;

  • лаборант кафедри.



Зміст та структуру кредитно-модульної системи підвищення кваліфікації вчителів розроблено згідно з наказом Міністерства освіти і науки України «Про впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу» від 30.12.05 №774. Положенням про підвищення кваліфікації керівників, педагогічних та інших категорій працівників навчальних закладів  м. Києва на основі кредитно-модульної системи організації навчального процесу

  • Зміст та структуру кредитно-модульної системи підвищення кваліфікації вчителів розроблено згідно з наказом Міністерства освіти і науки України «Про впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу» від 30.12.05 №774. Положенням про підвищення кваліфікації керівників, педагогічних та інших категорій працівників навчальних закладів  м. Києва на основі кредитно-модульної системи організації навчального процесу

  • в КМПУ ім. Б.Д.Грінченка



Модуль. Інтерактивні технології у викладанні історії.

  • Модуль. Інтерактивні технології у викладанні історії.

  • Модуль. Методичне забезпечення організації та проведення сучасного уроку історії. (Сучасний учитель і сучасний урок ).

  • Модуль. Використання програмового забезпечення Microsoft Power Point на уроках історії.

  • Модуль. Майстер-клас. Мистецтво сучасного уроку історії.



Модуль. Професійна компетентність та безперервна освіта вихователя групи подовженого дня.

  • Модуль. Професійна компетентність та безперервна освіта вихователя групи подовженого дня.

  • Модуль. Особистісно зорієнтований підхід до виховання школярів.

  • Модуль. Ігрова діяльність у навчально-виховному процесі.

  • Модуль. Майстер-клас. Обмін перспективним педагогічним досвідом.



Модуль. Методичні засади використання програмово-педагогічних засобів на уроках історії.

  • Модуль. Методичні засади використання програмово-педагогічних засобів на уроках історії.

  • Модуль. Методичне забезпечення підготовки до зовнішнього оцінювання з історії.

  • Модуль. Інноваційні підходи до викладання історії України в 7-9 класах.

  • Модуль. Використання програмового забезпечення Smart Board на уроках історії.

  • Модуль. Інноваційні підходи до викладання історії України в 10-11класах.



Інноваційні технології в навчально- виховному процесі школи повного дня.

  • Інноваційні технології в навчально- виховному процесі школи повного дня.

  • Формування навичок здорового способу життя в дітей і підлітків.

  • Психофізіологія дитини в контексті її навчання.

  • Превентивна педагогіка – нова філософія виховання.

  • Методика використання інтерактивних форм та методів виховання в позаурочній виховній роботі.

  • Діяльність учнів під час самопідготовки (кооперативна форма організації навчальної діяльності).



Модуль. Розвиток української державності та формування громадянського суспільства: історія і сучасність.

  • Модуль. Розвиток української державності та формування громадянського суспільства: історія і сучасність.

  • Модуль. Українознавчі студії сучасної освіти й виховання.









Кафедра підготувала текст та дидактичні завдання до підручника “Києвознавство: 7 клас”

  • Кафедра підготувала текст та дидактичні завдання до підручника “Києвознавство: 7 клас”



Всеукраїнський просвітницько – патріотичний конкурс “вчинених дій” щодо вшанування пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років “Голодомор 1932-1933 років. Пам’ять народу” (жовтень 2008р.)

  • Всеукраїнський просвітницько – патріотичний конкурс “вчинених дій” щодо вшанування пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років “Голодомор 1932-1933 років. Пам’ять народу” (жовтень 2008р.)

  • Всеукраїнський конкурс учнівської творчості, присвячений Шевченківським дням (січень 2009р.).

  • Огляд-конкурс серед навчальних закладів освіти міста Києва на кращу організацію правової освіти та виховання (квітень 2009р.).

  • Міський учнівський конкурс з українознавства (квітень 2009р.).



Інститут лідерства, освітнього законодавства і політики:

  • Інститут лідерства, освітнього законодавства і політики:

  • кафедра історії України і

  • методики навчання;

  • кафедра всесвітньої історії та

  • методики навчання;

  • кафедра суспільно-політичних

  • дисциплін і права.



Національний педагогічний університет

  • Національний педагогічний університет

  • ім. М. Драгоманова;

  • Інститут історії України НАН України;

  • Інститут політичних та етнонаціональних досліджень

  • ім. І. Кураса;

  • Міжнародний Соломонів університет;

  • Всеукраїнська асоціація викладачів історії та суспільних дисциплін “Нова Доба”.



Методичне та організаційне забезпечення проведення ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії та правознавства;

  • Методичне та організаційне забезпечення проведення ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з історії та правознавства;

  • Виступи співробітників кафедри перед учнями та батьками.



Розроблено методичні рекомендації щодо підготовки учнів до виконання завдань ЗНО;

  • Розроблено методичні рекомендації щодо підготовки учнів до виконання завдань ЗНО;

  • Розроблено завдання для проведення вхідного та вихідного тестування слухачів курсів підготовки до ЗНО на базі ІППО.



Створити навчально-методичні комплекси за вимогами кредитно-модульної системи для всіх категорій учителів і вихователів на 2009-2010 н.р.

  • Створити навчально-методичні комплекси за вимогами кредитно-модульної системи для всіх категорій учителів і вихователів на 2009-2010 н.р.

  • Урізноманітнити форми й методи роботи вчителів і вихователів на курсах підвищення кваліфікації за вимогами КМС (дискусії, тренінги, історичне моделювання).



Розробити навчально-методичне забезпечення для впровадження дистанційної освіти вчителів історії вищої категорії.

  • Розробити навчально-методичне забезпечення для впровадження дистанційної освіти вчителів історії вищої категорії.

  • Розробити навчально-методичні комплекси для організації підвищення кваліфікації класних керівників з

  • 2009-2010 н.р.

  • Створення ресурсного центру для педагогічних працівників.





Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка