2. Залучити вчителів до активного пошуку шляхів підвищення мотивації учнів до навчання



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.



1. Проаналізувати рівень навчально-виховної роботи вчителів та успішність учнів школи за І семестр з урахуванням стимулювання пізнавального ставлення до навчання.

  • 1. Проаналізувати рівень навчально-виховної роботи вчителів та успішність учнів школи за І семестр з урахуванням стимулювання пізнавального ставлення до навчання.

  • 2. Залучити вчителів до активного пошуку шляхів підвищення мотивації учнів до навчання.

  • 3. Визначити перспективи роботи педагогічних працівників з підвищення ефективності навчально-виховного процесу.



Бланк, Т. Формування позитивної мотивації до навчання як фактору успіху навчальної діяльності молодших школярів /Т. Бланк// Початкове навчання та виховання. – 2009. - № 16 – 18. – С.2-9

  • Бланк, Т. Формування позитивної мотивації до навчання як фактору успіху навчальної діяльності молодших школярів /Т. Бланк// Початкове навчання та виховання. – 2009. - № 16 – 18. – С.2-9

  • Головко, О. Матеріали для формування позитивної мотивації навчальної діяльності учнів /О. Головко// Біологія. – 2012. –

  • № 19-21. – С.83-99

  • 3. Заслонкіна, Л. Мотивація пізнавальної діяльності на уроках математики /Л. Заслонкіна// Математика в школах України. – 2012. – № 29. – С.2-8; № 31. – С.5-11; № 32. – С.2-10; № 33. – С.2-7

  • 4. Казачінер, О. Формування позитивної мотивації щодо вивчення англійської мови в початкових класах /О. Казачінер// Англійська мова та література. – 2012. - № 4: Фаховий сервер. – С.20-1 – 20-8

  • 5. Куновська, К. Формування позитивної мотивації до навчання в учнів середньої школи / К. Куновська// Шкільному психологу. Усе для роботи.- 2011. - № 11. – С.27-29

  • 6. Мельниченко, О. Виховання стійкої позитивної мотивації до навчання /О. Мельниченко// Психолог. – 2010. - № 7. – С.6-10

  • 7. Нємєц, Г. Початок навчального року: домашнє давдання для батьків /Г. Нємєц// Практичний психолог. – 2014. - № 9. –

  • С. 35-39

  • 8. Усе про мотивацію /А. Дербеньова. – Х: Вид. група «Основа», 2012. – 207 с. - (Золота педагогічна скарбниця)



1. Виконання рішень педагогічної ради від 24.11.2014року.

  • 1. Виконання рішень педагогічної ради від 24.11.2014року.

  • Бойко Н.В.

  • 2. Аналіз рівня навчально-виховної роботи вчителів та успішності учнів школи за І семестр 2014- 2015 навчального року

  • Хапун С.М.

  • 3. Реалізація перспективно-спонукальних стимулів на уроках світової літератури

  • Пахомова І.А.

  • 4. Реалізація безпосередньо-спонукальних стимулів на уроках початкової школи

  • Новікова О.Ю.

  • 5. Формування мотивації на уроках англійської мови та її вплив на ефективність навчання.

  • Мацко О.В.

  • 6. Реалізація інтелектуально-спонукальних стимулів на уроках інформатики

  • Картузова О.В.

  • 7. Рівень пізнавальної активності учнів (результати анкетування)

  • Чубова А.М.



Найголовніше, чого має спробувати досягти школа, – це допомогти дитині захотіти вчитися!

  • Найголовніше, чого має спробувати досягти школа, – це допомогти дитині захотіти вчитися!

  • В.О.Сухомлинський



Стимул — це насамперед засіб, який спонукає дитину до посиленої діяльності, своєрідний зовнішній поштовх, сила якого зростає залежно від його суспільної значущості.

  • Стимул — це насамперед засіб, який спонукає дитину до посиленої діяльності, своєрідний зовнішній поштовх, сила якого зростає залежно від його суспільної значущості.

  • Мотив — це усвідомлене дитиною внутрішнє спонукання до дії. Він більше індивідуалізований у своїх проявах, ніж стимул.



Потрібно, щоб усі учні вже з самого початку чітко бачили мету з усіма проміжними ланками й прагнули досягти її

  • Потрібно, щоб усі учні вже з самого початку чітко бачили мету з усіма проміжними ланками й прагнули досягти її

  • Ян Амос Коменський



















Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для подолання труднощів, бажання навчатися

  • Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для подолання труднощів, бажання навчатися

  • В.О.Сухомлинський















Учитель живе доти, доки вчиться, щойно він перестає вчитись, у ньому помирає вчитель

  • Учитель живе доти, доки вчиться, щойно він перестає вчитись, у ньому помирає вчитель

  • К. Ушинський



Хороші вчителі створюють хороших учнів




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка