2009 – 2010 н р. — “Творчість дитини: ідеї, пошуки, досвід”; 2009 – 2010 н р. — “Творчість дитини: ідеї, пошуки, досвід”



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.







2009 – 2010 н. р. — “Творчість дитини: ідеї, пошуки, досвід”;

  • 2009 – 2010 н. р. — “Творчість дитини: ідеї, пошуки, досвід”;

  • 2010 – 2011 н. р.Досягнення учнями обов’язкового рівня знань, умінь, навичок”;

  • 2011 – 2012 н. р. — “Психолого-педагогічні умови подолання низького рівня навчальних досягнень учнів”;

  • 20122013 н. р. — “Розвиток і самореалізація особистості вчителя та учня”;

  • 20132014 н. р.— “Підвищення продуктивності навчально-виховного процесу шляхом його гуманізації та індивідуалізації”.



Круглий стіл "Успішне майбутнє творимо сьогодні"

  • Круглий стіл "Успішне майбутнє творимо сьогодні"

  • Педрада-конференція:

  • 1. Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку і самореалізації особистості.

  • 2. Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.

  • Педрада-дослідження :

  • 1. Психолого-педагогічні умови подолання низького рівня навчальних досягнень учнів.

  • 2. Проблеми розвитку учнівського самоврядування.

  • Вернісаж ідей "Від творчості педагога до творчості учня"





“Сходинки до Олімпу" (творча група вчителів по роботі з обдарованими дітьми);

  • “Сходинки до Олімпу" (творча група вчителів по роботі з обдарованими дітьми);

  • “За здорове майбутнє" (творча група класних керівників);

  • “Методика проектів – запорука успіху" (ШМО вчителів художньо-естетичного циклу, трудового навчання, фізкультури);

  • “Початкова школа – майстерня дитячої творчості" (ШМО вчителів початкових класів);

  • “Моделюємо продуктивний урок" (ШМО вчителів природничо-математичного циклу);

  • “Класний керівник - майстер" (ШМО класних керівників).

  • “Проектні технології, як засіб формування творчої особистості" (ШМО вчителів історико-філологічного циклу)















Розробка і перевірка змістовної та процесуально-методичної складової формування демографічних понять учнів 9-х та 10-х класів в процесі вивчення економічної та соціальної географії.

  • Розробка і перевірка змістовної та процесуально-методичної складової формування демографічних понять учнів 9-х та 10-х класів в процесі вивчення економічної та соціальної географії.



Об’єкт: процес навчання економічної і соціальної географії у загальноосвітніх навчальних закладах.

  • Об’єкт: процес навчання економічної і соціальної географії у загальноосвітніх навчальних закладах.

  • Предмет: зміст демографічних понять у системі географічної освіти 9-х та 10-х класів.

  • Науковий керівник:

  • Федій Олександр Анатолійович,

  • старший викладач кафедри географії та краєзнавства Полтавського національного педагогічного

  • університету ім. В.Г. Короленка





"Історія селища Гоголеве" (група №1)

  • "Історія селища Гоголеве" (група №1)

  • "Демографічні особливості розвитку селища" (група №2)

  • "Економічні відносини в нашому населеному пункті" (група №3)



Конференція "Розвиток селища Гоголеве"

  • Конференція "Розвиток селища Гоголеве"

  • Видання інформаційного збірника.

  • Оформлення фотоальбому.



Шкільний клуб “Юнінт” - призери обласної гри “Дебати” (3 місце)

  • Шкільний клуб “Юнінт” - призери обласної гри “Дебати” (3 місце)



Переможець Всеукраїнського конкурсу дослідницьких робіт

  • Переможець Всеукраїнського конкурсу дослідницьких робіт

  • "Екологія. Вода у вашому житті”,

  • (Стрижак Юлія нагороджена дипломом другого ступеня )







Делегація із





Участь директора школи в українсько-польському проекті

  • Участь директора школи в українсько-польському проекті

  • “ Лідери освітніх ініціатив ”






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка