3. Виховання особистості дитини у процесі її трудової діяльності



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



Формування мотивації (потреб, інтересу, почуття обов´язку і відповідальності), позитивно-емоційного ціннісного ставлення до праці як до форми буття і способу самореалізації людини.

  • Формування мотивації (потреб, інтересу, почуття обов´язку і відповідальності), позитивно-емоційного ціннісного ставлення до праці як до форми буття і способу самореалізації людини.

  • Формування системи знань, необхідних для трудової діяльності, вибору професії, соціального, професійного і життєвого самовизначення.

  • Формування досвіду суспільно корисної виробничої діяльності, вміння використовувати теоретичні знання на практиці, здатності до творчості.



1. Виховання інтересу до праці дорослих, бережливого ставлення до їх результатів, поваги до людини-трудівника;

  • 1. Виховання інтересу до праці дорослих, бережливого ставлення до їх результатів, поваги до людини-трудівника;

  • 2. Формування навичок трудової діяльності. Уже в дошкільному віці діти намагаються наслідувати працю дорослих;

  • 3. Виховання особистості дитини у процесі її трудової діяльності .

  • Педагог повинен пам’ятати !!! Вирішення ціх завдань відбувається у процесі загальноосвітньої підготовки, трудового навчання, різноманітної за змістом і формою трудової діяльності.



Основними формами організації праці дітей дошкільного віку:

  • Основними формами організації праці дітей дошкільного віку:

  • трудові доручення;

  • чергування;

  • колективна праця.











  • полягає у систематичному виконанні дитиною трудових обов'язків стосовно своїх одногрупників;

  • суттєво стимулюють розвиток дитини, адже вони вимагають немалих зусиль і напружень, що зумовлює її фізичне зміцнення, набуття знань про властивості та якості різних предметів;

  • виробляє усвідомлення значущості своєї праці, навички роботи на конкретний результат;

  • є дієвим засобом виховання почуття відповідальності у дошкільників, формування самостійності, працелюбства, взаємодії у колективній роботі.



















Праця — один із провідних чинників усебічного розвитку дітей

  • Праця — один із провідних чинників усебічного розвитку дітей

  • корисна для здоров'я дитини, якщо вона посильна і правильно організована;

  • рухи дитини, яка володіє трудовими навичками, більш точні та впевнені, вона ліпше орієн­тується у просторі, їй зрозуміліший плин часу;

  • сприяє розумовому розвитку;

  • виховує допитливість: діти дізнаються про властивості матеріалів, з якими працюють, про призначення засобів праці, інструментів, якими вони користуються;

  • розвиває всі пізнавальні процеси — активне сприймання, уяву, увагу, пам'ять;

  • сприяє роботі мислення, адже дитині потрібно порівнювати, зіставляти предмети, з якими вона працює, встановлювати найпростіші закономірності явищ тощо;

  • має неоціненне значення праця для морального виховання дитини, адже під час роботи виховуються такі якості особистості, як здатність до подолання перешкод, спостережливість, зосередженість, старанність, дисциплінованість, самостійність, ініціативність.



1. Трудові доручення спрямовані:

  • 1. Трудові доручення спрямовані:

  • на виконання;

  • на результат.

  • 2. Чергування стимулюють:

  • виконанні дитиною трудових обов'язків стосовно своїх одногрупників;

  • розвиток дитини.

  • 3. Спільна трудова діяльність дітей можлива:

  • у любому віці;

  • у старшому дошкільному віці;

  • 4. Виховне значення самообслуговування полягає у:

  • спрямованості на задоволення повсякденних особистих потреб дитини;

  • виконанні трудових доручень.

  • 5. Головною метою господарсько-побутової праці є:

  • результат праці;

  • підтримання чистоти і порядку в приміщенні, на інших територіях життєдіяльності дитини.



6. Особливість праця в природі полягає в тому, що:

  • 6. Особливість праця в природі полягає в тому, що:

  • діти мають справу з об´єктами живої природи;

  • діти виконують певні доручення.

  • 7. Ручна (художня) праця допомагає

  • стимулює виконання дитиною трудових обов’язків;

  • усвідомлювати свої здібності, талант.

  • 8. Трудове виховання дітей дошкільного віку, будучи спрямованим на особистісний розвиток дитини,

  • пов´язане з фізичним, моральним, розумовим вихованням;

  • пов´язане тільки з розумовим вихованням.

  • 9. Одним з основних завдань дошкільного закладу та родини є:

  • залучення до праці;

  • виховання у дітей самостійності, правильного ставлення до праці.

  • 10. Праця корисна для здоров'я дитини, якщо

  • вона посильна і правильно організована;

  • дитина працює разом з дорослим.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка