4. В якому році Мехмед ІІ захопив Константинополь?



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



дати уявлення про процес формування Делійського султанату, визначити характерні ознаки державного управління, соціальну структуру суспільства, рівень розвитку культури та її вплив на світову культуру; з’ясувати позитивні та негативні наслідки завоювань; розвивали логічне та критичне мислення, вміння аналізувати історичні документи, картографічні вміння; виховувати шанобливе ставлення до історії різних народів.

  • дати уявлення про процес формування Делійського султанату, визначити характерні ознаки державного управління, соціальну структуру суспільства, рівень розвитку культури та її вплив на світову культуру; з’ясувати позитивні та негативні наслідки завоювань; розвивали логічне та критичне мислення, вміння аналізувати історичні документи, картографічні вміння; виховувати шанобливе ставлення до історії різних народів.





4.В якому році Мехмед ІІ захопив Константинополь?

  • 4.В якому році Мехмед ІІ захопив Константинополь?

  • А)1443р.; В) 1153р.;

  • Б) 1453р.; Г)1444р.

  • 5.Укажіть, гори які знаходяться на території Індії:

  • А) Анди; Б) Гімалаї; В)Альпи; Г) Тибет;

  • 6.Укажіть, які річки розташовані в Індії:

  • А)Рейн та Дунай; Б)Тигр і Єфрат; В)Інд і Ганг; Г)Хуанхе та Янцзи.



1-б;

  • 1-б;

  • 2-г;

  • 3. 1-г, 2-в, 3-б, 4-а;

  • 4-б;

  • 5-б;

  • 6-в.





Мета: дати уявлення про процес формування Делійського султанату, визначити характерні ознаки державного управління, соціальну структуру суспільства, рівень розвитку культури та її вплив на світову культуру; з’ясувати позитивні та негативні наслідки завоювань; розвивали логічне та критичне мислення, вміння аналізувати історичні документи, картографічні вміння; виховувати шанобливе ставлення до історії різних народів.

  • Мета: дати уявлення про процес формування Делійського султанату, визначити характерні ознаки державного управління, соціальну структуру суспільства, рівень розвитку культури та її вплив на світову культуру; з’ясувати позитивні та негативні наслідки завоювань; розвивали логічне та критичне мислення, вміння аналізувати історичні документи, картографічні вміння; виховувати шанобливе ставлення до історії різних народів.



«Чи змінилася духовна культура Індії в порівнянні з Середніми віками?»

  • «Чи змінилася духовна культура Індії в порівнянні з Середніми віками?»









Варни це – замкнені стани, які різняться за своїм місцем у суспільстві.

  • Варни це – замкнені стани, які різняться за своїм місцем у суспільстві.

  • Кастице групи людей однієї професії з визначеними правами та обов’язками.





Як змінилася територія Делійського султанату протягом XIII - до кінця XIV ст.?

  • Як змінилася територія Делійського султанату протягом XIII - до кінця XIV ст.?

  • Які території Індії були захоплені військом Тимура?



Запитання до документу:

  • Запитання до документу:

  • Хто такий султан?

  • Що свідчить про пишність церемонії?



У XIII ст. на території Північної Індії утворилася незалежна мусульманська держава зі столицею в місті Делі - Делійський султанат.

  • У XIII ст. на території Північної Індії утворилася незалежна мусульманська держава зі столицею в місті Делі - Делійський султанат.



Важкого удару по Делійському султанату нанесло вторгнення війська Тимура.

  • Важкого удару по Делійському султанату нанесло вторгнення війська Тимура.

  • До своєї столиці Самарканда Тимур вивіз з Індії незліченні скарби. Після цього нашестя Делійський султанат припинив існування як єдина держава.



«Чи змінилася духовна культура Індії в порівнянні з Середніми віками ?»

  • «Чи змінилася духовна культура Індії в порівнянні з Середніми віками ?»

  • 1. Що ви побачили?

  • 2. Як збереглася духовна культура ?





В країні тисячі храмів, мечетей, мавзолеїв, палаців, фортів.

  • В країні тисячі храмів, мечетей, мавзолеїв, палаців, фортів.

  • Високий розвиток скульптури та розпису – до сьогодні прикрашають руїни стародавніх міст.

  • Прославлена майстерність ремісників, ювелірів, зброярів, ткачів, виробників посуду.





Прочитати §21

  • Прочитати §21

  • Випереджальне завдання: підготувати повідомлення за темами:

  • - “Вирощування рису, чаю та шовківництво у Китаї”.

  • - “Велика Китайська стіна”.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка