4ий цикл: Підтримка розвитку бізнесу



Сторінка1/11
Дата конвертації01.06.2016
Розмір446 b.
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11



На цьому семінарі ми обговоримо такі питання:

  • На цьому семінарі ми обговоримо такі питання:

  • Як підтримувати:

  • - встановлення зв'язків та партнерство?

  • - розвиток бізнесу на міжнародному рівні?

  • - комерційний розвиток інноваційних фірм та продукції?

  • Яка роль належить бізнес-організаціям, що підтримують інноваційні підприємства?

  • Крім того, ми розглянемо способи вирішення таких питань:

  • - ідеї, практики та приклади розвитку бізнесу;

  • - залучення коштів для інноваційного бізнесу і ведення переговорів з потенційними інвесторами;

  • Також будуть запропоновані деякі конкретні методи/інструменти.





Ідея:

  • Ідея:

  • Заохочення компанії можливостями реалізації її інновацій на нових ринках.

  • Ключове питання – маркетинг інновацій.

  • Іншими словами:

  • Валоризація результатів науково-дослідної діяльності + спільні пропозиції => Комерційний розвиток.



Інноваційна система/структура/ середовище

  • Інноваційна система/структура/ середовище



Ключові процеси в

  • Ключові процеси в

  • інноваційній системі/

  • структурі/ середовищі



Головна ідея

  • Головна ідея

  • Процес, який підтримуватиме розвиток проектів співпраці.

  • Підтримка валоризації пропозицій, виникла завдяки таким проектам: представляти або брати участь у роботі науково-дослідних центрів, інноваційних компаній, незалежно від того чи вони щойно створені, чи досягнули валоризації своїх проектів, послуг та продукції тощо.

  • Враховувати інтернаціоналізацію з моменту створення інноваційного проекту



2.1 Чому слід залучати організації з надання ділових послуг?

  • 2.1 Чому слід залучати організації з надання ділових послуг?

  • Проведені заходи зазвичай нечітко зорієнтовані, мало підготовлені і не оцінюється їх результативність/вплив:

  • – поява компаній на великих міжнародних виставках дозволяє зібрати багато бізнес-карток та виявити зацікавленість, але є малоефективною з точки зору взаємодії з партнерами та клієнтами.

  • – це не на користь ані організаціям з підтримки бізнесу, як інноваційному середовищу/структурі або їх членам, ані організаціям, котрі обслуговують клієнтів.



2.1 Чому слід залучати організації з надання ділових послуг (продовж.)?

  • 2.1 Чому слід залучати організації з надання ділових послуг (продовж.)?

  • Для подолання такої неефективної діяльності слід підняти три важливих питання на рівні керівництва організацій з підтримки бізнесу:

  • Об'єм роботи:

  • Колективні дії (ціла група компаній з обслуговування клієнтів) у порівнянні з обмеженими колективними діями (підгрупа клієнтів). Вибір відповідної методики для клієнтів організацій з підтримки бізнесу.

  • Види робіт:

  • Встановлення зв'язків або стимулювання технічного та комерційного партнерства. Вибір відповідних заходів з урахувань потреб та очікувань клієнтів.

  • Інструменти і методи:

  • підготовка, здійснення та оцінка (ефективності проведених заходів).



2.2 Яких дій очікувати від організацій з підтримки бізнесу?

  • 2.2 Яких дій очікувати від організацій з підтримки бізнесу?

  • Існує два варіанти, які можуть бути застосовані:

  • – попередня комерціалізація – комерційний розвиток: встановлення зв'язків та пошук партнерів;

  • – попереднє підтвердження ринків експорту для інноваційних компаній: встановлення зв'язків з іноземними суб'єктами інноваційної діяльності і попередня конфігурація потенційних відносин.



2.3 Логіка ланцюга створення вартості

  • 2.3 Логіка ланцюга створення вартості

  • Ланцюг створення вартості сектора — потужний інструмент, що ілюструє повну оцінку зв'язків між окремими ланцюгами створення вартості постачальників та клієнтів.



2.3 Логіка ланцюга створення вартості (продовж.)

  • 2.3 Логіка ланцюга створення вартості (продовж.)

  • ОПБ можуть надавати допомогу в ідентифікації (на основі досліджень, відстеження ринку, аналізу тощо) інноваційних потреб (на рівні ринку). Ця допомога надається в якості можливостей для різних клієнтів організацій з підтримки бізнесу для визначення потенціалу їх позиціонування в рамках ланцюга створення вартості.



3.1 Процес:

  • 3.1 Процес:

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка