5. Про підсумки моніторингу стану викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітніх навчальних закладах району



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



1. Про підсумки вивчення стану управлінської діяльності загальноосвітніх навчальних закладів щодо виконання Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів.

  • 1. Про підсумки вивчення стану управлінської діяльності загальноосвітніх навчальних закладів щодо виконання Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів.

  • Чаюк Л.М., заступник начальника відділу освіти

  • 2. Про підсумки вивчення стану організації методичної роботи у Нововодолазькому ліцеї, Нововодолазькій гімназії та Нововодолазькому навчально-виховному комплексі.

  • Біловол Л.І., завідувач РМК

  • 3. Про підсумки моніторингу стану викладання геометрії в загальноосвітніх навчальних закладах району.

  • Попазова Л.М., методист РМК

  • 4. Про підсумки вивчення нормативності дотримання законодавства з охорони прав і соціального захисту дітей.

  • Попазова Л.М., методист РМК



5. Про підсумки моніторингу стану викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітніх навчальних закладах району.

  • 5. Про підсумки моніторингу стану викладання образотворчого мистецтва в загальноосвітніх навчальних закладах району.

  • Шевченко Л.М., методист РМК

  • 6. Про підсумки моніторингу стану викладання правознавства у загальноосвітніх навчальних закладах району.

  • Грубник К.В., методист РМК

  • 7. Про підготовку та проведення новорічних і різдвяних свят, дозвілля та оздоровлення дітей під час зимових канікул

  • Грубник К.В., методист РМК



8. Про підсумки моніторингу стану викладання основ здоров’я.

  • 8. Про підсумки моніторингу стану викладання основ здоров’я.

  • Марюхна Н.М., методист РМК

  • 9. Про підсумки вивчення стану організації роботи загальноосвітніх навчальних закладів щодо створення умов для успішної адаптації до навчання учнів 1-х, 5-х класів загальноосвітніх навчальних закладів району.

  • Марюхна Н.М., методист РМК

  • 10. Про попередження дитячого травматизму під час різдвяних свят та зимових канікул.

  • Тимченко О.С., начальник служби охорони праці,

  • пожежної і радіаційної безпеки, безпеки життєдіяльності

  • 11. Про функціонування сайтів навчальних закладів району.

  • Чаюк Л.М., заступник начальника відділу освіти







Сосонівський навчально-виховний комплекс Нововодолазької районної ради Харківської області,

  • Сосонівський навчально-виховний комплекс Нововодолазької районної ради Харківської області,

  • Власівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Нововодолазької районної ради Харківської області,

  • Караванський навчально-виховний комплекс Нововодолазької районної ради Харківської області,

  • Старовірівський навчально-виховний комплекс Нововодолазької районної ради Харківської області.



Закон України «Про освіту»

  • Закон України «Про освіту»

  • Закон України «Про загальну середню освіту»

  • Закон України «Про національний архівний фонд та архівні заклади»

  • Інструкція з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України 23.06.2000 р. №240



Нормативно-правове забезпечення;

  • Нормативно-правове забезпечення;

  • Номенклатура справ;

  • Приймання, розгляд і реєстрація документів;

  • Складання та оформлення документів;

  • Організація контролю за виконанням документів;

  • Ділові документи.



У всіх загальноосвітніх навчальних закладах наявні папки з нормативними документами

  • У всіх загальноосвітніх навчальних закладах наявні папки з нормативними документами

  • У всіх навчальних закладах наявна Інструкція з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України 23.06.2000 р. №240

  • Адміністрації навчальних закладів у роботі з діловими документами керуються вказаною Інструкцією



Зауваження :

  • Зауваження :

  • У Власівській ЗОШ І-ІІ ст. та Старовірівському НВК у Книзі вихідного листування – сторінки не пронумеровані, не зшиті та не скріплені печаткою.

  • У Старовірівському НВК у Книзі вихідного листування останній документ зареєстрований 18.11.2015 року



Зауваження :

  • Зауваження :

  • У вступі до річного плану Власівської ЗОШ І-ІІ ст., Старовірівського НВК, Караванського НВК відсутній глибокий аналіз усіх напрямків роботи, не продумані завдання на навчальний рік.

  • Річний план Старовірівського НВК не скріплений печаткою та не підписаний директором школи.



Зауваження :

  • Зауваження :

  • У Власівській ЗОШ І-ІІ ст. та Старовірівському НВК організація навчально-виховного процесу у класах з наповнюваністю менше 5 учнів не відповідає затвердженому робочому навчальному плану, затвердженому розкладу уроків.

  • У Старовірівському НВК на момент перевірки у вчителя фізкультури Чернухіна І.Г. були відсутні календарні та поурочні плани.



Зауваження :

  • Зауваження :

  • У Старовірівському НВК останній наказ виданий 7.10.2015 р.

  • За жовтень видано 3 накази.

  • За листопад видано 1 наказ.

  • У Власівській ЗОШ І-ІІ ступенів

  • За жовтень видано 4 накази

  • За листопад 7 наказів.

  • У Караванському НВК за листопад – 3 накази.

  • Наказуючі частини наказів не продумані, відсутні конкретні завдання.



Зауваження :

  • Зауваження :

  • У Старовірівському НВК для розгляду на педраді не заплановано розгляд питань щодо наслідків здійснення внутрішкільного контролю.

  • у протоколах педрад неправильно називаються нормативні документи

  • протоколи написані формально, переписані конспекти уроків

  • надруковані неякісно.

  • У Книзі протоколів Власівської ЗОШ І-ІІ ст. перелік питань, які винесені на обговорення не відповідає питанням, які оформлені протокольно.



Зауваження :

  • Зауваження :

  • Книги протоколів ради загальноосвітніх навчальних закладів не упорядковані у Старовірівському НВК, Караванському НВК, Власівській ЗОШ І-ІІ ст.



Зауваження :

  • Зауваження :

  • Книги обліку наслідків внутрішкільного контролю не оформлені у Старовірівському НВК



Зауваження:

  • Зауваження:

  • Старовірівський НВК:

  • - списки учнів не підписані класним керівником;

  • - наявні заяви про зарахування учнів без візи директора школи;

  • - у особових справах учнів 5-го класу зберігаються зайві документи;

  • - написані характеристики за 4 клас.

  • Караванський НВК:

  • - у особових справах учнів 1-го класу відсутня згода про використання даних дитини;

  • у особових справах учнів 5-го класу зберігаються зайві документи.



Старовірівський НВК:

  • Старовірівський НВК:

  • Наказ про вибуття Сергієнка Володимира записано на іншого учня.



1. Ведення шкільної ділової документації у Сосонівському НВК вважати таким, що відповідає вимогам Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів.

  • 1. Ведення шкільної ділової документації у Сосонівському НВК вважати таким, що відповідає вимогам Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів.

  • 2. Директорам Старовірівського НВК, Власівської ЗОШ І-ІІ ст., Караванського НВК:

  • 2.1. Проаналізувати виявлені недоліки та привести шкільну ділову документацію у відповідність до Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів. Інформацію про проведену роботу подати до відділу освіти до 01.01.2016.

  • 2.2. Директорам Старовірівського НВК, Власівської ЗОШ І-ІІ ст. привести у відповідність до діючого законодавства організацію навчально-виховного процесу у класах наповнюваністю менше 5 учнів. здійснювати постійний контроль за проведенням уроків у вказаних класах.

  • Постійно



3. Відділу освіти (Чаюк Л.М.):

  • 3. Відділу освіти (Чаюк Л.М.):

  • 3.1. Здійснити повторну перевірку ділової документації у Старовірівському НВК та Власівській ЗОШ І-ІІ ст. Інформувати начальника відділу освіти про результати перевірки.

  • До 01.02.2016

  • 3.2. Здійснювати постійний контроль за організацією навчально-виховного процесу у загальноосвітніх навчальних закладах, в яких функціонують класи з наповнюваністю менше 5 учнів.





З 23 по 30 грудня 2015 року



Різдвяна писанка”,

  • Різдвяна писанка”,

  • Зимовий вернісаж”



8-9 січня 2016 року - обласний збір лідерів учнівського самоврядування Харківщини

  • 8-9 січня 2016 року - обласний збір лідерів учнівського самоврядування Харківщини



естафети, «веселі старти», змагання;

  • естафети, «веселі старти», змагання;

  • розваги «Нам не страшні витівки зими», «Подорож до Діда Мороза»,

  • тематичні виховні години “Зимові свята українців ”;

  • театралізовані свята, вистави «З Новим роком вітаємо – щастя, долі бажаємо»;

  • новорічні карнавали «Казкові мандри»;

  • екскурсії;

  • конкурси малюнків “Зимові забави”;

  • тематичні вечори «Диво новорічної ночі».



Дякую за увагу!

  • Дякую за увагу!





  • Правила пожежної безпеки в Україні від 30.12.2014

  • Лист МОНУ від 09.12.2015 № 592“Щодо безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу під час зимових канікул”



Наказ Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 17.11.2015 № 491

  • Наказ Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 17.11.2015 № 491

  • “Про проведення новорічних і різдвяних свят”

  • Наказ Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації від 08.12.2015 №508 “Про запобігання дитячому травматизму під час зимових канікул”



Наказ відділу освіти Нововодолазької РДА від 15.12.2015 №328 “Про запобігання дитячому травматизму під час зимових канікул”

  • Наказ відділу освіти Нововодолазької РДА від 15.12.2015 №328 “Про запобігання дитячому травматизму під час зимових канікул”

  • Наказ відділу освіти Нововодолазької РДА від 15.12.2015 №333 “Про забезпечення безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу під час зимових канікул”



Призначити відповідальну особу за проведення свят.

  • Призначити відповідальну особу за проведення свят.

  • Забезпечити приміщення святкових залів первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, пісок, вода та ін.).

  • Ялинку встановити на стійку основу.

  • Не використовувати прикраси, що можуть загорітися, а також освітлювальні гірлянди.

  • Заборонити використання відкритого вогню, феєрверків, петард, інших піротехнічних виробів.

  • Забезпечити присутність медичних працівників на святах, наявність аптечок у святкових залах.



Видалення золи з котла проводити тільки у

  • Видалення золи з котла проводити тільки у

  • негорючій тарі та у спеціально відведене для цього

  • місце.

  • Забороняється:

  • залишати робочий котел без нагляду;

  • приходити на робоче місце в алкогольному сп’яніні;

  • палити на робочому місці;

  • зберігати в котельні запас палива більше добової норми.



Провести позапланові інструктажі з пожежної безпеки

  • Провести позапланові інструктажі з пожежної безпеки

  • Донести до них алгоритм дій у випадку надзвичайної ситуації техногенного, природного характеру і пожежної безпеки

  • Ознайомити їх з пам‘яткою першочергових дій персоналу у разі загрози вчинення терористичних або диверсійних актів (за матеріалами листа Управління Служби Безпеки України в Харківській області від 03.12.2015 № 70/33-19117)



Наказ відділу освіти Нововодолазької РДА від 15.12.2015 №329 “Про проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності в загальноосвітніх навчальних закладах”

  • Наказ відділу освіти Нововодолазької РДА від 15.12.2015 №329 “Про проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності в загальноосвітніх навчальних закладах”



Поновити інформаційно-довідкові куточки з питань безпеки життєдіяльності;

  • Поновити інформаційно-довідкові куточки з питань безпеки життєдіяльності;

  • Провести з учнями конкурси, вікторини на знання безпечної поведінки та з питань профілактики побутового травматизму;

  • Провести роз’яснювальну роботу з учасниками навчально-виховного процесу стосовно дотримання правил безпеки при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій;

  • Організувати проведення бесід та інструктажів для учасників навчально-виховного процесу з усіх питань безпеки життєдіяльності;

  • Провести профілактичну роботу з батьками по забезпеченню безпеки дітей у побуті.



  • Щасливих та безпечних

  • Вам свят!

  • Дякую за увагу!





1. Про стан організації роботи з педагогічними кадрами у 2015/2016 навчальному році.

  • 1. Про стан організації роботи з педагогічними кадрами у 2015/2016 навчальному році.

  • Килипко Н.М., методист РМК

  • 2. Про організацію роботи щодо підвищення якості викладання предмету «Захист Вітчизни» та посилення національно-патріотичного виховання.

  • Килипко Н.М., методист РМК

  • 3. Про роботу педагогічних колективі з профілактики правопорушень у 2015 році.

  • Попазова Л.М., методист РМК





  • КАДРОВИЙ РЕЗЕРВ:

  • - на посади директорів загальноосвітніх навчальних закладів до кадрового резерву зараховано 33 педагогічних працівники,

  • - директорів позашкільних навчальних закладів – 3,

  • - завідувачів дошкільних навчальних закладів – 10,

  • - заступників директорів загальноосвітніх

  • навчальних закладів – 39.



У 2015 році до Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди вступили 10 випускників навчальних закладів району,

  • У 2015 році до Харківського національного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди вступили 10 випускників навчальних закладів району,

  • до Харківської гуманітарно-педагогічної академії – 4 випускники,

  • до Кіровоградського державного педагогічного університету – 1 випускниця



  • ДНЗ - 40 педагогічних працівників;

  • ЗНЗ - 402 педагогічних працівників;

  • ПНЗ - 19 педагогічних працівників.



повна вища освіта - 393 педагоги (85 %),

  • повна вища освіта - 393 педагоги (85 %),

  • базова вища – 19 (4 %),

  • середня-спеціальна – 49 (11 %).



спеціалісти вищої кваліфікаційної категорії – 93;

  • спеціалісти вищої кваліфікаційної категорії – 93;

  • спеціалісти І категорії – 157;

  • спеціалісти ІІ категорії – 54;

  • спеціалісти – 89;



Грамота Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації 7 працівників,

  • Грамота Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації 7 працівників,

  • Грамота Харківської обласної ради – 6, Грамота Нововодолазької районної державної адміністрації – 10,

  • Грамотою відділу освіти – 28 .



Дякую за увагу!

  • Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка