9 клас. Взаємозв’язок основних ознак, складових частин та чинників здоров’я



Дата конвертації02.06.2016
Розмір444 b.


9 клас. Взаємозв’язок основних ознак, складових частин та чинників здоров’я

  • Завдання уроку. Дізнатися про поняття взаємозв’язку основних ознак, складових частин здоров’я.

  • Базові поняття й терміни: ознаки здоров’я, складові частини здоров’я, чинники здоров’я


Обговорення проблемної ситуації

  • Хлопчик веде малорухомий спосіб життя , не завантажений фізично, часто хворіє. Як ви думаєте, чи позначиться його погане фізичне здоров’я на його соціальному здоров’ї, або, незважаючи на це, він може бути соціально успішним?



Взаємозв’язок ознак здоров’я

  • Ознаками фізичного здоров’я є успішна робота фізіологічних систем організму людини, а ознаками психічного й духовного здоров’я, є зокрема, й нормальне функціонування процесів мислення, пам’яті, уяви та уваги. Неповноцінна робота нервової системи порушуватиме процеси пам’яті й мислення. Ознаки фізичного й психічного здоров’я є взаємозалежними.



Наведи приклади взаємозв’язку ознак здоров’я

  • Мала рухливість організму позначиться:

  • 1. На опорно-руховому апараті.

  • 2. Вплине на інші фізіологічні процеси,

  • 3. Матиме негативні наслідки для процесів мислення, пам’яті, призведе до труднощів у навчанні.

  • Зворотні процеси. Психологічні стреси – хвороб травної системи, дванадцятипалої кишки.



Взаємозв’язок складових частин здоров’я

  • Здоров’я людини визначається ще соціальною складовою. Фізична й соціальна складові є одним цілим.

  • Соціально хвора, неуспішна в соціумі людина втрачає й своє фізичне здоров’я.

  • Людина впадає в депресію, не управляє своїми емоціями, виникають фізіологічні порушення, розвиток припиняється



Висновок. Усі складові здоров’я взаємозв’язані між собою і впливають одна на одну



До здорового способу життя входять:

  • раціональне харчування;

  • оптимальна рухова активність;

  • відповідність життєдіяльності біоритмам;

  • раціональне чергування праці й відпочинку;

  • відповідність фізичних і розумових навантажень вікові;

  • відмова від шкідливих звичок, якими є зловживання наркотичними речовинами (тютюн, алкоголь, наркотики тощо) та азартні ігри (комп’ютерні ігри тощо)



Залучення людини до здорового способу життя починається з формування в неї мотивації здоров’я

  • Спосіб життя кожної людини визначають її уявлення про сенс існування, справи, вчинки, ставлення до навколишнього світу, до себе, до свого здоров’я.

  • Жодні побажання, накази, покарання не можуть змусити людину вести здоровий спосіб життя, берегти й зміцнювати власне здоров’я



Взаємозв’язок чинників здоров’я. Здоровий спосіб життя – головний чинник здоров’я

  • Бесіда. Які чинники визначають здоров’я? Що входить до здорового способу життя? Чи можете ви охарактеризувати людину, яка веде здоровий спосіб життя?

  • Здоровий спосіб життя - це форми й способи повсякденної життєдіяльності, які зміцнюють і вдосконалюють здоров’я людини. Розрізняють біологічні й соціальні принципи



Практична робота 1. Оцінка індивідуального рівня фізичного розвитку

  • 1. Визначення зросту.

  • Визначення маси тіла.

  • Визначення, наскільки ваша маса відповідає зросту. Ця відповідність визначається у такий спосіб. Масу тіла поділити на зріст у сантиметрах. Кожному сантиметру росту визначити норму для кожного з вас за таблицею “ Вікові співвідношення маси й зросту тіла в підлітка ”




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка