А аморальна – порушення норм моралі і правил людського співжиття; а аморальна – порушення норм моралі і правил людського співжиття



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



а) аморальна – порушення норм моралі і правил людського співжиття;

  • а) аморальна – порушення норм моралі і правил людського співжиття;

  • б) протиправна – правопорушення, яке підлягає покаранню, але не кримінальному;

  • в) злочинна – порушення кримінально-правових норм.



це система вчинків або окремі вчинки людини, які мають характер відхилення від прийнятих у суспільстві норм (правових і моральних). Це порушення поведінки, не обумовлене психічними захворюваннями.

  • це система вчинків або окремі вчинки людини, які мають характер відхилення від прийнятих у суспільстві норм (правових і моральних). Це порушення поведінки, не обумовлене психічними захворюваннями.



злочинність – найбільш небезпечне відхилення від соціальних норм, набуває особливого поширення в молодіжному середовищі.

  • злочинність – найбільш небезпечне відхилення від соціальних норм, набуває особливого поширення в молодіжному середовищі.

  • пияцтво і алкоголізм придбали значне поширення серед молоді. За даними досліджень, 60-70% опитаних вже пробували вживати алкоголь у віці 13-15 років.

  • самогубство

  • рівень здійснення яких, як

  • показують дослідження,

  • підвищується в період

  • економічних і соціальних криз.



імпульсивна – порушення норм поведінки, які виникають не очікувано, непередбачувано і в порівняно незначний проміжок часу (агресія, суїцид);

  • імпульсивна – порушення норм поведінки, які виникають не очікувано, непередбачувано і в порівняно незначний проміжок часу (агресія, суїцид);

  • первинна – дії, які дозволяють робити висновок про наявність девіантної поведінки;

  • вторинна – вчинки особи як відповідь на визначення девіанта;

  • субкультурна – поведінка, якою людина відхиляється від норм оточуючого суспільства шляхом попадання під вплив норм субкультури.



  • індивідуальні – обумовлені психо-біологічними і виховними передумовами девіантної поведінки, які утруднюють адаптацію індивіда до середовища, її самореалізацію;

  • особистісні – фактори самої особистості, які проявляються в її активно-вибірковому відношенні до середовища існування, до норм і правил поведінки, ціннісних орієнтацій в житті та діяльності, самооцінці;

  • соціальні – фактори соціального середовища, які негативно впливають на формування і розвиток індивіда;

  • соціально-психологічні – несприятливі особливості взаємодії індивіда з своїм найближчим оточенням у сім’ї, шкільному колективі, середовищі ровесників, друзів;

  • психолого-педагогічні – обумовлені недоліками виховання в сім’ї, дошкільному закладі, школі.



проступки (провини)

  • проступки (провини)

  • лихослів’я, систематичне порушення дисципліни в школі, бійки з однолітками, бешкетування.

  • Правопорушення

  • це порушення адміністративних та правових норм, які проявляються через дрібні крадіжки, здирництво, хуліганство.

  • Злочин

  • протиправне, суспільно небезпечне діяння, що класифікується за певними нормами кримінально-процесуального права (згвалтування, вбивство, нанесення тяжких тілесних пошкоджень).



завантаженість батьків (14,7%),

  • завантаженість батьків (14,7%),

  • неузгодженість вимог, що ставляться до дитини в школі та сім’ї (17%),

  • відсутність наступності або безсистемність виховного впливу педагогів (13,2%),

  • не сформованість умінь і навичок додержання норм і правил поведінки (13,7%),

  • переорієнтація пізнавальних інтересів учнів за межі класу, школи (9,9%),

  • невміння доцільно організувати своє дозвілля (12,1%),

  • невираженість пізнавальних інтересів (19,4%).



1. Ідеологічна детермінація асоціальної поведінки (масова культура та ЗМІ);

  • 1. Ідеологічна детермінація асоціальної поведінки (масова культура та ЗМІ);

  • 2. Соціальні детермінанти правопорушень у державі (нерівність членів суспільства);

  • 3. Економічний фактор впливу на асоціальні дії індивідів (корумпована країна);

  • 4. Виховний потенціал сім’ї в умовах сьогодення (педагогічна занедбаність, поведінка батьків);

  • 5. Вплив політики держави у галузі освіти на стан правопорушень у суспільстві (боротьба нового зі старим);

  • 6. Негативна взаємодія особи та середовища як одна з причин асоціальних проявів поведінки.

  • (Умови).





Реальні зміни у поведінці дитини можливі лише за умови її бажання і потреби в самоудосконаленні.

  • Реальні зміни у поведінці дитини можливі лише за умови її бажання і потреби в самоудосконаленні.

  • Допомогти підлітку навчитися протистояти негативному впливу. Незважаючи на те, що в середовищі нерідко діє чимало негативних чинників, ізолювати дитину від нього не можна. Процес соціалізації не може бути "інкубаційним".

  • Розвивати індивідуальні якості підлітка, здатність відшуковувати в собі нові творчі ресурси і намагання робити власні відкриття, вивчаючи себе як особистість.



Відновлювальна передбачає відновлення тих позитивних якостей, які переважали у дитини до появи у нього проявів девіації.

  • Відновлювальна передбачає відновлення тих позитивних якостей, які переважали у дитини до появи у нього проявів девіації.

  • Компенсуюча проявляється у формуванні в учня намагання усунути певний недолік за рахунок посилення діяльності в тій галузі, в якій він найшвидше може добитися успіху.

  • Стимулююча передбачає підтримку тих позитивних особистісних характерологічних утворень, які є у підлітків.

  • Коректуюча полягає у виправленні тих негативних характерологічних змін, які відбулися у підлітка .

  • Соціалізуюча спрямована на надання можливості вихованцю соціального розвитку і пізнання – підвищення його соціально-психологічної компетенції.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка