А чи потрібен взагалі комп'ютер на уроках фізики?



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



А чи потрібен взагалі комп'ютер на уроках фізики?

  • А чи потрібен взагалі комп'ютер на уроках фізики?

  • Чи не замінять комп'ютерні імітації реальні експерименти з навчального процесу?

  • В яких випадках виправдано використання комп'ютерних програм (і яких само) на уроках фізики?



- підготовка друкованих роздаткових матеріалів;

  • - підготовка друкованих роздаткових матеріалів;

  • - мультимедійний супровід пояснення нового матеріалу;

  • - проведення віртуальних лабораторних робіт;

  • - обробка учнями експериментальних даних;

  • - контроль рівня знань з використанням тестових завдань.



Фізика – наука експериментальна, і для організації повноцінного навчального процесу необхідно проводити досліди. Але сучасна фізика стала ще й наукою комп'ютерною: фізик-експериментатор використовує комп'ютер як невід'ємну частину дослідницької установки, фізик-теоретик працює з ним для моделювання процесів що вивчаються, та разом вони звертаються до комп'ютерних баз даних.

  • Фізика – наука експериментальна, і для організації повноцінного навчального процесу необхідно проводити досліди. Але сучасна фізика стала ще й наукою комп'ютерною: фізик-експериментатор використовує комп'ютер як невід'ємну частину дослідницької установки, фізик-теоретик працює з ним для моделювання процесів що вивчаються, та разом вони звертаються до комп'ютерних баз даних.



Навчальні програми

  • Навчальні програми

  • Тренувальні або програми – тренажери

  • Імітаційно–моделюючі програми

  • Діагностичні, контролюючі програми

  • Бази даних

  • Інструментальні програми

  • Інтегровані навчальні програми





Розроблений ППЗ призначений для забезпечення навчання фізиці загальноосвітніх навчальних закладів. ППЗ призначений для використання як для самостійної роботи учнів, так і для колективної форми навчання, проведення поточної атестації.

  • Розроблений ППЗ призначений для забезпечення навчання фізиці загальноосвітніх навчальних закладів. ППЗ призначений для використання як для самостійної роботи учнів, так і для колективної форми навчання, проведення поточної атестації.



ППЗ „Електронний задачник. Фізика для 7-9 кл. загальноосвітніх навчальних закладів” призначений для принципово нової схеми доповнення та вдосконалення традиційної організації навчання фізики учнів загальноосвітньої школи. Він передбачає можливості організації індивідуальної роботи учнів на уроці фізики, а також самостійної роботи з навчальним матеріалом. Таким чином, основні напрямки навчально-пізнавальної діяльності учня під час роботи зі збірником задач можна визначити як:

  • ППЗ „Електронний задачник. Фізика для 7-9 кл. загальноосвітніх навчальних закладів” призначений для принципово нової схеми доповнення та вдосконалення традиційної організації навчання фізики учнів загальноосвітньої школи. Він передбачає можливості організації індивідуальної роботи учнів на уроці фізики, а також самостійної роботи з навчальним матеріалом. Таким чином, основні напрямки навчально-пізнавальної діяльності учня під час роботи зі збірником задач можна визначити як:

  • - закріплення навчального матеріалу, що вивчається традиційними методами;

  • - ознайомлення з технологією розв’язування фізичних задач з основних розділів та тем курсу фізики для 7-9 класів;

  • - перевірка вмінь та навичок розв’язувати фізичні задачі.







Редактор тестів "Test 2005"

  • Редактор тестів "Test 2005"






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка