А людей, котрі можуть приймати критичні рішення, знаходити свій шлях



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



Технології завтрашнього дня потребують не мільйонів поверхово начитаних людей, готових працювати в унісон на безкінечних монотонних роботах, не людей, котрі виконують накази не зморгнувши оком, усвідомлюючи, “що ціна хліба – це механічне підкорення владі”, а людей, котрі можуть приймати критичні рішення, знаходити свій шлях у новому оточенні, достатньо швидко налагоджують нові стосунки в реальності, що швидко змінюється.

  • Технології завтрашнього дня потребують не мільйонів поверхово начитаних людей, готових працювати в унісон на безкінечних монотонних роботах, не людей, котрі виконують накази не зморгнувши оком, усвідомлюючи, “що ціна хліба – це механічне підкорення владі”, а людей, котрі можуть приймати критичні рішення, знаходити свій шлях у новому оточенні, достатньо швидко налагоджують нові стосунки в реальності, що швидко змінюється.

  • О.Тоффлер

  • Все тече, і немає нічого більш постійного, ніж постійні зміни

  • Конфуцій



Традиційна система оцінювання знань учнів, сформована в період радянської школи, має чималий досвід у галузі контролю за результатами навчання, але через організаційні та технологічні особливості не може забезпечити задоволення потреб суспільства, що змінюється.

  • Традиційна система оцінювання знань учнів, сформована в період радянської школи, має чималий досвід у галузі контролю за результатами навчання, але через організаційні та технологічні особливості не може забезпечити задоволення потреб суспільства, що змінюється.



  • Для сучасного керівника загальноосвітнього навчального закладу, педагога моніторинг має стати не просто процедурою, системою, а новим стилем в його науково-педагогічній та управлінській діяльності з оновленим мисленням, яке міститиме в собі неперервні і довготривалі спостереження, аналіз, синтез, порівняння, уміння здійснювати різноманітні інтелектуальні операції, необхідні в різних ситуаціях та умовах, які вимагатимуть і висновків, і узагальнень, поширення інформації і прогнозування динаміки та основних тенденцій розвитку.



Національна система моніторингу в освітній галузі як система систематизованого та комплексного незалежного оцінювання результатів розвитку системи освіти, ґрунтовного вивчення освітніх проблем поки що не набула свого остаточного структурного оформлення та правового й ресурсного забезпечення.

  • Національна система моніторингу в освітній галузі як система систематизованого та комплексного незалежного оцінювання результатів розвитку системи освіти, ґрунтовного вивчення освітніх проблем поки що не набула свого остаточного структурного оформлення та правового й ресурсного забезпечення.

  • Хоча Україною робиться ряд кроків для створення такої системи.



З метою реалізації в області державної політики щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти та створення системи моніторингу якості освіти діяльність працівників лабораторії спрямовувалась на:

  • З метою реалізації в області державної політики щодо забезпечення рівного доступу до якісної освіти та створення системи моніторингу якості освіти діяльність працівників лабораторії спрямовувалась на:

  • організаційне та науково-методичне забезпечення різного рівня моніторингових досліджень;

  • оприлюднення отриманих результатів;

  • інформаційно-методичний супровід зовнішнього тестування;

  • вивчення, узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду з питань моніторингу освіти;

  • науково-методичне консультування працівників ЗНЗ області.



Проблеми, які ми бачимо з даного питання:

  • Проблеми, які ми бачимо з даного питання:

    • неправильне трактування моніторингу (напевно ми даємо підстави так вважати);
    • моніторинг – не самоціль, має бути повний цикл;
    • додаткове навантаження, плинність кадрів;
    • не сформованість національної системи моніторингу;
    • низький рівень здійснення інформаційно-роз’яснювальної, методичної роботи з даного питання.


Плани роботи можуть передбачати наступні заходи:

  • Плани роботи можуть передбачати наступні заходи:

  • моніторингові дослідження міського, районного рівнів;

  • участь у моніторингових дослідження обласного, Всеукраїнського рівнів;

  • заходи за підсумками моніторингу;

  • методична, інформаційно-роз’яснювальна робота серед освітян міста, району (конференції, семінари, круглі столи, методичні посиденьки, творчі групи, опорні школи, тематичні вивчення питань, друковані матеріали в педагогічних ЗМІ, інтернет-виданнях, сайті методичного кабінету, центру, майстер-класи, виставки, індивідуальні консультації, моніторингові виїзди, тренінги тощо);

  • тематичні курси з питань моніторингу (методисти, директори, заступники);

  • участь в обласних, Всеукраїнських методичних заходах тощо.





Моніторингові дослідження, що здійснюються відділенням моніторингових досліджень освітньої галузі Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України Лист ДОІППО №173 від 25.02.2015

  • Моніторингові дослідження, що здійснюються відділенням моніторингових досліджень освітньої галузі Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України Лист ДОІППО №173 від 25.02.2015

  • Моніторингове дослідження стану впровадження інформаційно- комунікативних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах

  • Моніторингове дослідження результативності громадянської освіти учнів ЗНЗ

  • Моніторингове дослідження конкурентоспроможності випускників професійно-технічної освіти в Україні

  • Моніторингове дослідження стану профільного навчання в навчальних закладах

  • Моніторингове дослідження стану превентивної освіти дітей та учнівської молоді в навчальних закладах

  • Моніторингове дослідження стану дошкільної освіти

  • Моніторингове дослідження стану реалізації інклюзивної освіти в Україні



Орієнтовні моніторингові дослідження обласного рівня 2015-2016 роки

  • Орієнтовні моніторингові дослідження обласного рівня 2015-2016 роки

  • Моніторинг індивідуального навчання Жовтень-листопад 2015 року (згідно з планом роботи ДОІППО на 2015 рік)

  • Моніторинг ефективності організації науково-методичної роботи орієнтовно І половина 2016 року

  • Моніторинг профільного навчання (ІІ етап) ІІ половина 2016 року

  • Моніторинг ДПА у формі ЗНО ІІ половина 2016 року






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка