Адаптаційно-ігровий цикл охоплює 1-2 класи та передбачає врахування індивідуальних особливостей учнів



Дата конвертації17.12.2016
Розмір445 b.



Адаптаційно-ігровий цикл охоплює 1-2 класи та передбачає врахування індивідуальних особливостей учнів;

  • Адаптаційно-ігровий цикл охоплює 1-2 класи та передбачає врахування індивідуальних особливостей учнів;

  • Інтеграція навчального матеріалу (загально-навчального та матеріалу культорологічного спрямування) у споріднені предмети;

  • Організація навчального процесу через ігрові методи з повною фізичною реакцією TPR та обмеженням домашніх завдань (2 клас);



  • Подальше впровадження мотиваційного навчання з іноземної мови;

  • Розвиток навичок 21 століття – критичне мислення, вміння працювати у команді, знайомство з інформаційним простором, інформаційними системами пошуку та формування в учнів навичок критичного відбору інформації задля вирішення навчальних завдань з іноземної мови.



  • підвищення якості освіти;

  • навчання за єдиним стандартом.



організація систематичного повторення

  • організація систематичного повторення

  • вивченого матеріалу;

  • розвиток умінь та навичок аналізу, систематизації, моделювання, абстрагування, порівняння, узагальнення, підбиття висновків;



Задля успішного оволодіння іноземних мов рекомендовано до використання ілюстративні матеріали, що формують уявлення про:

  • Задля успішного оволодіння іноземних мов рекомендовано до використання ілюстративні матеріали, що формують уявлення про:

  • інший світ;

  • іншу культуру;

  • мотивують своїм змістом потребу пізнавати їх засобами іноземної мови.



умотивованості навчальних дій, які виконуються на уроці;

  • умотивованості навчальних дій, які виконуються на уроці;

  • зацікавлення учнів навчальним матеріалом в процесі опанування іноземної мови;

  • формування в учнів позитивного ставлення до предмета;



на кінець 4-го класу учні загальноосвітніх навчальних закладів досягають рівня А1;

  • на кінець 4-го класу учні загальноосвітніх навчальних закладів досягають рівня А1;

  • учні спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов – рівня А2, що відповідає Загальноєвропейським рекомендаціям з мовної освіти;

  • оновлений зміст навчання іноземної мови сприяє не лише розширенню світогляду учнів, а й дасть змогу глибше розуміти власну культуру, духовні та моральні цінності.



1-й клас початкової школи - перший етап у формуванні іноземної вимови, ритміко-інтонаційних навичок та звуко-буквених співвідношень.

  • 1-й клас початкової школи - перший етап у формуванні іноземної вимови, ритміко-інтонаційних навичок та звуко-буквених співвідношень.

  • Програмою відведено: 35 годин на вивчення іноземної мови в 1-му класі, що зазнають поділу в 2 етапи:

  • I півріччя – 16 годин для засвоєння фонологічного аспекту мови (усний увідний курс);

  • II півріччя – 19 годин на засвоєння звуко-буквених співвідношень.

  • Рекомендовано використання напівдрукованого шрифту, з метою полегшення оволодіння процесами читання і письма.



не передбачено – опанування звукового ладу мови (звуків, звукосполучень, наголосу, ритму, мелодики, інтонації, паузи), не як самостійного аспекту а контекстуально;

  • не передбачено – опанування звукового ладу мови (звуків, звукосполучень, наголосу, ритму, мелодики, інтонації, паузи), не як самостійного аспекту а контекстуально;

  • передбачено – опанування вимовних навичок у ході навчання усного мовлення і читання.



Оновленою програмою з іноземної мови (1 клас) виокремлено наступні сфери спілкування:

  • Оновленою програмою з іноземної мови (1 клас) виокремлено наступні сфери спілкування:

  • особистісна – центром якої є сім’я, друзі, дозвілля, іграшки, тварини;

  • публічна – охоплює свята та традиції, що пов’язані з ними;

  • освітня – сконцентрована навколо знань предметів шкільного побуту.



спрощено вимоги до письма для учнів 1-го класу;

  • спрощено вимоги до письма для учнів 1-го класу;

  • скорочено обсяг висловлювань у мовленнєвій компетенції «Говоріння» та обсяг письмових повідомлень у мовленнєвій компетенції «Письмо»;

  • вилучено складні граматичні форми рівня А2:

  • множина іменників, закінчення (-s, -es) (1 клас),

  • присвійний відмінок іменника (3 клас),

  • Present Perfect (4 клас),

  • структура to be going to (4 клас);



вилучено з лінгвістичної лексичної компетенції теми «Шкільне приладдя» (2 клас);

  • вилучено з лінгвістичної лексичної компетенції теми «Шкільне приладдя» (2 клас);

  • спрощено вимоги до письма у 3 класі щодо написання листів та листівок (за зразком оформлюють короткі повідомлення та листівку-вітання, СМС);

  • уточнено мовленнєві функції щодо опису емоційного стану: «виражати настрій»;

  • уточнено вимоги мовленнєвої компетенції «Аудіювання», з урахуванням роботи з навчальними аудіо- та відеоматеріалами;



Уточнено тематику ситуативного спілкування:

  • Уточнено тематику ситуативного спілкування:

  • 1 клас - «Дозвілля» («Іграшки», «На прогулянці»);

  • 2 клас – «Свята та традиції» («Харчові продукти»);

  • 3 клас – «Помешкання» («На кухні»), «Природа і навколишнє середовище» («Пори року»), «Відпочинок і дозвілля» («Поїздка на канікулах»);

  • 4 клас – «Свята і традиції» («Святкування у кафе»).



  • Серед методів навчання домінування комунікативно-ігрової діяльності.

  • Поступове розширення діапазону навчальної взаємодії школярів передбачає:

  • 1-2 класах - переважно робота в парах і в малих групах (3 учні);

  • 3-4 класах – групова, командна робота.

  • Необхідність відмови від практики механічного заучування навчального матеріалу, натомість використання способів поступового запам’ятовування у процесі роботи.



Комунікативне спрямування уроку з формуванням в учнів умінь і навичок використовувати мову як засіб спілкування;

  • Комунікативне спрямування уроку з формуванням в учнів умінь і навичок використовувати мову як засіб спілкування;



Форма подання лексичного та граматичного матеріалу : індуктивний і дедуктивний спосіб з домінуючим імпліцитним принципом навчання.

  • Форма подання лексичного та граматичного матеріалу : індуктивний і дедуктивний спосіб з домінуючим імпліцитним принципом навчання.



Виокремлюється: поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та підсумкова державна атестація.

  • Виокремлюється: поточне, тематичне, семестрове, річне оцінювання та підсумкова державна атестація.

  • 1. Учні першого класу оцінюються лише – вербально.

  • 2. Відтепер - оцінювання не містить елементів оприлюднення у вигляді рейтингів.

  • Знято :

  • - оцінювання каліграфії - залишено лише вимогу, що письмо має бути охайним та розбірливим;

  • - занижування оцінки за "неправильний" відступ кількості клітинок та рядків.



  • Одним з найефективніших інструментів, що допомогає розвинути в учні здатність до самооцінювання в іншомовному навчання є Європейське мовне портфоліо.



Впровадження інструменту самооцінювання навчальних досягнень з іноземної мови у роботу, з метою визначення що учень (учениця) знає і вміє з певної теми, розділу, предмета з метою підвищення ролі самооцінки.

  • Впровадження інструменту самооцінювання навчальних досягнень з іноземної мови у роботу, з метою визначення що учень (учениця) знає і вміє з певної теми, розділу, предмета з метою підвищення ролі самооцінки.



розвиває здатність до відображення та самооцінювання;

  • розвиває здатність до відображення та самооцінювання;

  • ознайомлює із загальноєвропейськими рівнями володіння мовою, вчить працювати з ними.

  • спрощує процедуру впровадження європейських стандартів оцінювання учнів;



Підручник не забезпечує досягнення цілей, визначених державою до рівня володіння іноземною мовою випускників сучасної школи.

  • Підручник не забезпечує досягнення цілей, визначених державою до рівня володіння іноземною мовою випускників сучасної школи.

  • РЕКОМЕНДОВАНО

  • використання інших навчальних автентичних засобів, а саме:

  • робочі зошити;

  • аудіо- та відеоматеріали;

  • книжки для домашнього читання;

  • тестові завдання тощо.



Вчитель разом з батьками та колегами:

  • Вчитель разом з батьками та колегами:

  • Професійно обирає підручник, який відповідає конкретним умовам навчання;

  • залучає інші засоби навчання, адаптує їх до умов навчання;

  • раціонально застосовує навчальні засоби, як основні механізми для реалізації мети і завдань.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка