Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках інформатики шляхом використання опорних схем



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.



Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках інформатики шляхом використання опорних схем

  • Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках інформатики шляхом використання опорних схем



З допомогою цього методу можна розвивати логічне мислення та інтелект учнів, формувати у них алгоритмічний стиль мислення.

  • З допомогою цього методу можна розвивати логічне мислення та інтелект учнів, формувати у них алгоритмічний стиль мислення.



Опорні схеми - це прості, зрозумілі і наочні схеми навчального матеріалу.

  • Опорні схеми - це прості, зрозумілі і наочні схеми навчального матеріалу.

  • В опорних схемах показані основні поняття і зв’язки між ними.

  • В опорних схемах наведені приклади використання навчального матеріалу.



вчителем для учнів (щоб учні засвоїли подану в ньому інформацію);

  • вчителем для учнів (щоб учні засвоїли подану в ньому інформацію);

  • учнями (для оцінювання, наскільки учні зрозуміли матеріал);

  • вчителем і учнями в процесі діалогу.



вмикається механічна і логічна пам’ять;





Вказівка розгалуження



Вказівка повторення







формування алгоритмічного стилю мислення;

  • формування алгоритмічного стилю мислення;

  • популяризація та впровадження інноваційних технологій;

  • розвиток логічного мислення;

  • співпраці та співтворчості всіх учасників навчально-виховного процесу.



підготовлено 20 вчителів району за програмою “Intel®. Навчання для майбутнього”

  • підготовлено 20 вчителів району за програмою “Intel®. Навчання для майбутнього”



підготовлено 35 вчителів району за програмою “Партнерство у навчанні”

  • підготовлено 35 вчителів району за програмою “Партнерство у навчанні”



досягнення найкращих результатів, при найменших затратах навчального часу на вивчення великої кількості навчального матеріалу;

  • досягнення найкращих результатів, при найменших затратах навчального часу на вивчення великої кількості навчального матеріалу;

  • вивільняється час, який можна використати для формування вмінь і навичок;

  • підвищення мотивації навчання;



упродовж 9-ох останніх років мої вихованці постійно стають переможцями і призерами ІІ етапу олімпіад та учасниками ІІІ етапу;

  • упродовж 9-ох останніх років мої вихованці постійно стають переможцями і призерами ІІ етапу олімпіад та учасниками ІІІ етапу;

  • беруть участь у конкурсі-захисті наукових робіт МАН України.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка