“Активізація пізнавальної діяльності учнів у гуртках історичного та географічного краєзнавства”



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.



“Активізація пізнавальної діяльності учнів у гуртках історичного та географічного краєзнавства”

  • “Активізація пізнавальної діяльності учнів у гуртках історичного та географічного краєзнавства”



“Працювати для дітей, значить працювати для майбутнього”.

  • “Працювати для дітей, значить працювати для майбутнього”.





прищеплювати дітям любов до духовної спадщини українського народу;

  • прищеплювати дітям любов до духовної спадщини українського народу;

  • формувати у них національну самосвідомість;

  • залучати їх до скарбниці народної творчості.





У 2012 р. видано 1000-м тиражем книгу “Скадовський край”, яка рекомендована як інформаційний посібник для керівників та учнів краєзнавчих гуртків загальноосвітніх та позашкільних закладів Скадовського району відповідно до рішення № 10 навчально-методичної ради районного методичного кабінету від 12.09.2012 р. Посібник рецензований начальником управління освіти Херсонської обласної державної адміністрації.

  • У 2012 р. видано 1000-м тиражем книгу “Скадовський край”, яка рекомендована як інформаційний посібник для керівників та учнів краєзнавчих гуртків загальноосвітніх та позашкільних закладів Скадовського району відповідно до рішення № 10 навчально-методичної ради районного методичного кабінету від 12.09.2012 р. Посібник рецензований начальником управління освіти Херсонської обласної державної адміністрації.



У 2013 р. видано

  • У 2013 р. видано

  • книгу: “Карга. Еммануїловка. Приморське”



Як можна активізувати пізнавальну діяльність учнів у гуртках історичного та географічного краєзнавства якщо не мати місцевої навчальної програми?

  • Як можна активізувати пізнавальну діяльність учнів у гуртках історичного та географічного краєзнавства якщо не мати місцевої навчальної програми?



• показати практичне значення знань з географії, біології, екології і тим самим викликати інтерес в учнів до природи;

  • • показати практичне значення знань з географії, біології, екології і тим самим викликати інтерес в учнів до природи;

  • • показати історичні події, що відбувалися на території сучасного півдня Херсонщини як складові загальних історичних процесів та подій;

  • формувати практичні вміння, забезпечити освоєння практичних завдань;

  • • виховувати бережливе ставлення до природи під час туристських походів, краєзнавчих експедицій і екскурсій, організації біваків тощо;

  • • формувати в учнів переконання, що все в природі взаємозв'язане і втручання в її закони може призвести до негативних наслідків;

  • • розвивати вміння учнів спостерігати і пояснювати природні явища, встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, самостійно застосовувати теоретичні знання і навички під час пошукових експедицій та в різних проблемних ситуаціях;

  • • оволодіти навичками пішохідного туризму.





лекційно-семінарські заняття, під час яких учні ознайомлюються із із історією краю, вчаться науково пояснювати доцільність вивчення біології, географії, екології та проведення краєзнавчих досліджень;

  • • лекційно-семінарські заняття, під час яких учні ознайомлюються із із історією краю, вчаться науково пояснювати доцільність вивчення біології, географії, екології та проведення краєзнавчих досліджень;

  • • спостереження, практична пошуково-дослідницька робота й туристсько-спортивні тренування на місцевості під час проведення екскурсій, експедицій та туристських походів;

  • • лабораторно-семінарські заняття, під час яких проводиться обробка зібраних матеріалів, результати пошуково-дослідницької роботи обґрунтовуються, спираючись на знання законів природи;

  • • конференції і конкурси, на яких перевіряється вміння готувати реферати, творчі звіти, доповіді та наукові статті.







Похід вихідного дня за маршрутом: село Приморське – село Озерне – Джарилгацька затока – місто Скадовськ.

  • Похід вихідного дня за маршрутом: село Приморське – село Озерне – Джарилгацька затока – місто Скадовськ.

  • Похід вихідного дня за маршрутом: село Красне – місцевість Цукури – Джарилгацька затока – Турецька бухта – місто Скадовськ.

  • Дводенна краєзнавча експедиція за маршрутом: село Тарасівка – мис Кумбатин – село Новоукраїнка – Каланчацький лиман – село Дарівка – річка Каланчак.

  • Дводенний похід за маршрутом: селище Лазурне – озеро Устричне (північний берег) – село Більшовик – озеро Устричне (південний берег) – Джарилгацька затока – селище Лазурне.





Триденна експедиція за маршрутом: селище Лазурне – Джарилгацька затока – село Володимирівка – Джарилгацька затока – село Красне – місцевість Цукури – Джарилгацька затока – Турецька бухта – м. Скадовськ.

  • Триденна експедиція за маршрутом: селище Лазурне – Джарилгацька затока – село Володимирівка – Джарилгацька затока – село Красне – місцевість Цукури – Джарилгацька затока – Турецька бухта – м. Скадовськ.

  • Чотирьохденний похід за маршрутом: село Виноградове – село Буркути – село Малі Копані – село Промінь – село Михайлівка.

  • Триденна експедиція за маршрутом: село Дарівка – річка Каланчак – Каланчацький лиман – село Роздольне – мис Денгелтип (півострів Карадай) – село Хорли.

  • Чотирьохденний похід за маршрутом: селище Лазурне – озеро Устричне (північний берег) – село Більшовик – озеро Прокофьєвське — село Круглоозерка – озеро Кругле – озеро Криве – село Залізний Порт – озеро Кефальне – село Залізний Порт.





Йти із учнями до краєзнавства, а не з краєзнавством до учнів.

  • Йти із учнями до краєзнавства, а не з краєзнавством до учнів.

  • Немає і не може бути науки, предмету чи теми у краєзнавстві головної та другорядної.

  • Необхідно бути спочатку вихователем а вже потім викладачем краєзнавства як навчальної дисципліни.

  • Не говорити про те, чого не знаєш напевне!

  • Говорити простою, доступною мовою.

  • Уміти переконувати спочатку окремого учня, а потім всю аудиторію.

  • Бачити всю аудиторію і відповідно кожного окремо.

  • Давати мотивацію у навчанні краєзнавству.

  • Уміти привертати увагу.

  • Навчаючи виховувати та виховуючи навчати.







2011 р. 8 (восьме) місце у обласному етапі Всеукраїнської туристсько-краєзнавчої експедиції з активним способом пересування “Мій рідний край”.

  • 2011 р. 8 (восьме) місце у обласному етапі Всеукраїнської туристсько-краєзнавчої експедиції з активним способом пересування “Мій рідний край”.

  • 2012 р. 6 (шосте) місце та 2 (друге) місце у обласному етапі Всеукраїнської туристсько-краєзнавчої експедиції з активним способом пересування “Мій рідний край”






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка