Активізація суспільних І державних зусиль на виведенні знз на рівень міжнародних стандартів І досягнень



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.





Активізація суспільних і державних зусиль на виведенні ЗНЗ на рівень міжнародних стандартів і досягнень.

  • Активізація суспільних і державних зусиль на виведенні ЗНЗ на рівень міжнародних стандартів і досягнень.

  • Переведення ЗНЗ у якісно новий стан (від “закритої” до “відкритої системи”).

  • Формування інноваційної культури школи.

  • Постійна підтримка педагогів – новаторів.

  • Створення умов для здійснення експериментальної діяльності.

  • Забезпечення участі школи в реалізації інноваційних проектів.



Для розв'язання завдань з січня по грудень 2010 року

  • Для розв'язання завдань з січня по грудень 2010 року

  • Нижньодуванська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

  • перебувала на ІІІ етапі реалізації експериментальної роботи.

  • Тема експериментальної роботи :

  • „ Забезпечення рівного доступу до якісної освіти в умовах сільської місцевості, створення умов для розвитку творчого потенціалу особистості шляхом організації міжшкільного освітнього округу”

  • Метою дослідження є створення та реалізація інноваційної моделі «Нижньодуванський міжшкільний освітній округ», яка включає дві школи І-ІІІ ступенів, загальноосвітню школу І-ІІ ступенів, дитячий садочок, музичну школу, дитячо – юнацьку спортивну школу, Будинок культури, які розташовані на території району.



- нормативно-правову документацію;

  • - нормативно-правову документацію;

  • - програму діяльності округу;

  • - позитивне ставлення учасників до дослідницько-експериментальної роботи;

  • - оволодіння педагогами понятійним апаратом, чіткість уявлення про зміст і технологію дослідницько-експериментальної роботи;

  • - необхідні кадрові, інформаційні, організаційні, матеріально - технічні

  • умови для проведення експерименту;

  • - розподіл управлінських функцій;

  • - добір діагностичних матеріалів, проведення констатуючих зрізів, їх аналіз.















Коломієць Валентина Михайлівна, директор Нижньодуванської ЗОШ І-ІІІ ступенів – вирішує питання щодо ефективного використання кадрових, інформаційних, матеріальних, фінансових ресурсів, а також питання щодо організації співпраці із суб’єктами округу.

  • Коломієць Валентина Михайлівна, директор Нижньодуванської ЗОШ І-ІІІ ступенів – вирішує питання щодо ефективного використання кадрових, інформаційних, матеріальних, фінансових ресурсів, а також питання щодо організації співпраці із суб’єктами округу.

  • Верховод Світлана Юріївна, заступник директора школи з дослідницько – експериментальної роботи – відповідає за впровадження інноваційних технологій та психологічний супровід експериментальної діяльності.

  • Шапталова Галина Геннадіївна, заступник директор школи з навчально – виховної роботи – забезпечення допрофільної підготовки та профільного навчання.

  • Ткачова Олена Ростиславівна, заступник директора школи з виховної роботи – відповідає за створення єдиної системи виховної роботи.



• враховано освітні потреби і природні нахили школярів (діагностика, анкетування учнів та їхніх батьків);

  • • враховано освітні потреби і природні нахили школярів (діагностика, анкетування учнів та їхніх батьків);

  • • підібрано якісний кадровий склад педпрацівників;

  • • проаналізовано стан соціально - культурного середовища;

  • • створено матеріально-технічну базу школи;

  • • здійснено навчально-методичне та нормативне забезпечення навчально-виховного процесу.



  • Вчителі шкіл округу впроваджують у навчальний процес інноваційні технології, широко застосовують інтерактивні та проектні технології, що дає змогу здійснити перехід від традиційного підходу в процесі навчання до особистісно орієнтованого та компетентнісного; сприяє накопиченню нових моделей організації НВП, робить процес навчання цікавим, різноманітним, ефективним, демократичним.



































« Юні декламатори» «Юні журналісти» «Юні перекладачі» «Юні прозаїки» «Юні театрали, актори» «Юні оратори» «Юні дослідники» «Юні екскурсоводи»

  • « Юні декламатори» «Юні журналісти» «Юні перекладачі» «Юні прозаїки» «Юні театрали, актори» «Юні оратори» «Юні дослідники» «Юні екскурсоводи»





























пошук і збір матеріалів для музею;

  • пошук і збір матеріалів для музею;

  • робота по облаштуванню музею;

  • проведення інтерв'ю з учасниками Великої Вітчизняної війни;

  • робота над альбомом «Історія рідної школи»;

  • робота над проектом «Видатні випускники школи»

  • Підсумком цієї роботи є створення музею школи.



























































факультатив «Математика» для учнів 7-8 класів

  • факультатив «Математика» для учнів 7-8 класів

  • факультатив «Мистецтво живого слова» для учнів 6-10 класів

  • курс «Основи здорового способу життя» для учнів 9-10 класів

  • курс «Культура України» для учнів 5-6 класів

  • факультатив «Красиве і корисне» для учнів 4-7 класів

  • факультативний курс «Хореографія» для учнів 3 класу.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка