Активні та інтерактивні форми роботи на уроках біології



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



Активні та інтерактивні форми роботи на уроках біології

  • Активні та інтерактивні форми роботи на уроках біології



ПРИРОДА - ДЖЕРЕЛО ДОБРА І КРАСИ

  • ПРИРОДА - ДЖЕРЕЛО ДОБРА І КРАСИ

  • «ЖИТИ ЩАСЛИВО І ЖИТИ В ЗЛАГОДІ З ПРИРОДОЮ – ОДНЕ Й ТЕ САМЕ»

  • СЕНЕКА



РОЗВИТОК УМІНЬ ВСТАНОВЛЮВАТИ ГАРМОНІЙНІ СТОСУНКИ З ПРИРОДОЮ НА ОСНОВІ ПОВАГИ ДО ЖИТТЯ, ЯК НАЙВИЩОЇ ЦІННОСТІ ТА ВСЬОГО ЖИВОГО ЯК УНІКАЛЬНОЇ ЧАСТИНИ БІОСФЕРИ.

  • РОЗВИТОК УМІНЬ ВСТАНОВЛЮВАТИ ГАРМОНІЙНІ СТОСУНКИ З ПРИРОДОЮ НА ОСНОВІ ПОВАГИ ДО ЖИТТЯ, ЯК НАЙВИЩОЇ ЦІННОСТІ ТА ВСЬОГО ЖИВОГО ЯК УНІКАЛЬНОЇ ЧАСТИНИ БІОСФЕРИ.

  • ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО ЯВИЩА ЯКІ ВІДБУВАЮТЬСЯ В ПРИРОДІ, ВЗАЄМОЗВЯЗОК КОМПОНЕНТІВ ПРИРОДИ ЇЇ ЦІЛІСНІСТЬ І СИСТЕМНА ОРГАНІЗАЦІЯ.

  • РОЗВИТОК РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ: ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ, СПОСТЕРЕЖЛИВОСТІ, УВАГИ.

  • ВИХОВАННЯ ЛЮБОВІ ДО ПРИРОДИ, ДО РІДНОГО КРАЮ.



РУБРИКА «ЦІКАВО ЗНАТИ»

  • РУБРИКА «ЦІКАВО ЗНАТИ»



ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЗАСТОСОВУВАТИ ТЕОРЕТИЧНІ ЗНАННЯ В ПРИРОДІ.

  • ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЗАСТОСОВУВАТИ ТЕОРЕТИЧНІ ЗНАННЯ В ПРИРОДІ.

  • ВМІННЯ СПІЛКУВАТИСЯ З ПРИРОДОЮ.

  • БАЖАННЯ ОХОРОНЯТИ ЇЇ КРАСУ.







КОНКУРС-ЗАХИСТ МАЛЮНКІВ ДО ТВОРІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

  • КОНКУРС-ЗАХИСТ МАЛЮНКІВ ДО ТВОРІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО



СВЯТО ЗУСТІЧІ ПТАХІВ

  • СВЯТО ЗУСТІЧІ ПТАХІВ



КОНКУРС МАЛЮНКІВ: ЛІСИ ЛЕГЕНІ ПЛАНЕТИ

  • КОНКУРС МАЛЮНКІВ: ЛІСИ ЛЕГЕНІ ПЛАНЕТИ



ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЗНАНЬ ПРО ПРИНЦИПИ ФУНКЦІОНУВАННЯ І СТРУКТУРИ БІОЛОГІЧНИХ СИСТЕМ.

  • ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЗНАНЬ ПРО ПРИНЦИПИ ФУНКЦІОНУВАННЯ І СТРУКТУРИ БІОЛОГІЧНИХ СИСТЕМ.

  • РОЗВИТОК УМІНЬ ВСТАНОВЛЮВАТИ ГАРМОНІЙНІ СТОСУНКИ З ПРИРОДОЮ.

  • МОТИВАЦІЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ.

  • РОЗВИТОК РОЗУМОВИХ ЗДІБНОСТЕЙ.

  • СТАНОВЛЕННЯ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ, ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ, ДО СЕБЕ, ДО ЛЮДЕЙ ДО ЗАГАЛЬНО ЛЮДСЬКИХ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ.



УРОК-ГРА

  • УРОК-ГРА



УРОК-КОНФЕРЕНЦІЯ

  • УРОК-КОНФЕРЕНЦІЯ



ТВОРЧИХ РОБІТ

  • ТВОРЧИХ РОБІТ



ПОЛЕ ЧУДЕС: «ПО СТОРІНКАХ ЧЕРВОНОЇ КНИГИ»

  • ПОЛЕ ЧУДЕС: «ПО СТОРІНКАХ ЧЕРВОНОЇ КНИГИ»



«ГОРЯЩИЙ» МІКРОФОН

  • «ГОРЯЩИЙ» МІКРОФОН



УЧАСТЬ В ОЛІМПІАДАХ

  • УЧАСТЬ В ОЛІМПІАДАХ



“Природа – такий же унікум, як картина Рафаеля. Знищити її легко, відновити неможливо” (І.П. Бородін)

  • “Природа – такий же унікум, як картина Рафаеля. Знищити її легко, відновити неможливо” (І.П. Бородін)



Переможці обласних конкурсів: “Свій голос віддаю на захист природи”, “Збережемо на Землі зелень і блакить”.

  • Переможці обласних конкурсів: “Свій голос віддаю на захист природи”, “Збережемо на Землі зелень і блакить”.

  • Лауреати Міжнародних екологічних конкурсів: “Природа очима дітей”, “Вода і життя”.

  • Лауреати Всеукраїнських конкурсів: “Молоде обличчя України”, “В об‘єктиві натураліста”, “Джміль та бджілка”.

  • Лауреати обласних конкурсів: “Квітуй, Україно!”, “Краса і біль України”, “До чистих джерел”, “Громадськість за збереження малих річок”, “Парад квітів біля школи”, “Птах року”.



Сучасне життя потребує активної творчої особистості. Виховати її можна, лише впроваджуючи у педагогічну практику стратегії розвитку критичного мислення, тобто пробудження свідомості,коли молода людина усвідомлює реалії, що оточують її і шукає шляхи розв’язання їх. Тому вчитель біології використовує такі засоби навчання і виховання, які підвищують ефективність навчального процесу і готує учнів до самостійного життя.

  • Сучасне життя потребує активної творчої особистості. Виховати її можна, лише впроваджуючи у педагогічну практику стратегії розвитку критичного мислення, тобто пробудження свідомості,коли молода людина усвідомлює реалії, що оточують її і шукає шляхи розв’язання їх. Тому вчитель біології використовує такі засоби навчання і виховання, які підвищують ефективність навчального процесу і готує учнів до самостійного життя.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка