Актуальність проблеми



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.











Актуальність проблеми

  • Одним із пріорітетних напрямів реформування освіти висунутих державною національною програмою «Освіта. Україна ХХІ століття», визначено необхідність досягнення якісно нового рівня у вивченні іноземних мов. Знання іноземної мови став не пролсто важливим фактором, а навіть життєвою необхідністю. Вимоги часу та методики сучасного уроку націлюють вчителя на використанні інноваційних технологій навчання. Інноваційний процес – це комплексна діяльність по створенню, освоєнню, використанню та розповсюдженню нововведень.  Для того, щоб викликати інтерес в учнів до вивчення іноземної мови, ми, вчителі англійської мови, повинні шукати нові, цікаві і результативні форми і методи навчання.

  • Використання інноваційних технологій на уроках іноземної мови має свої переваги:

  • * активізує мислення;

  • * мотивує навчання;

  • * підвищує якість знань;

  • * сприяє розвитку розумових здібностей;

  • * заохочує до самовираження учнів;

  • * розширює можливості пред’явлення навчальної інформації;

  • * підвищує інтерес до навчання;

  • * орієнтує в інформаційному просторі.



Інноваційні технології на уроках англійської мови







Застосування інтерактивних форм та методів на практиці





Презентації на комп’ютері















Позакласна робота з предмета

  • Тиждень англійської мови.

  • Участь у конкурсі “Гринвіч”.

  • Робота з обдарованими дітьми.

  • Проведення виховних заходів.

  • Участь у шкільних олімпіадах.



1. «Підручники для 1 – 5. 8, 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів рекомендовані Міністерством освіти і науки. Молоді та спорту України»;

  • 1. «Підручники для 1 – 5. 8, 10 класів загальноосвітніх навчальних закладів рекомендовані Міністерством освіти і науки. Молоді та спорту України»;

  • 2. «Навчальні посібники»;

  • 3. «Інноваційні технології у вивченні англійської мови/упор.: Т.Михайленко – К.: Шк. Світ, 2008. – 128 с;

  • 4. Тарнавський В.Г. «Підвищення ефективності навчання англійської мови шляхом використання інтерактивних технологій»: Навчально-методичний посібник. – Віньківці, 2014. – 48 с.;

  • 5. Павлюк А.В. «200 ігор на уроках англійської мови» – Тернопіль: «Мандрівець», 2002. – 56 с.;

  • 6. «Відкриті та нестандартні уроки англійської мови в початкових класах»;

  • 7. «Науково-методичний журнал «Англійська мова в початковій школі»;

  • 8. Пометун О.І. «Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання»: Наук. -

  • метод. посіб. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко; За ред. О.І. Пометун. - К.: А.С.К., 2005. - 192 с.: іл.

  • 9. Растригіна Л.П. «Вправи з удосконалення англійської мови. Exercises for Improving Your English» – Донецьк: ТОВ ВКФ «БАО», 2005 - 224 с.;

  • 10. Мелянчук Н.Є. «Позакласні заходи з англійської мови у початковій

  • школі. Родинні свята. – Х.: ТОВ «Видавнича група “Основа”», 2007. – 96 с.

  • Інтернет-ресурси

  • 1. osvita.ua/school/lessons_summary/edu-technology21519/

  • 2. portal.prolisok/org

  • 3. eztuir.ztu.edu.ua

  • 4. kariginschool.at.ua






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка