Актуальність впровадження тестів на уроках української мови та літератури тестові завдання є однією з ефективних форм перевірки успішності учнів



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.



Актуальність впровадження тестів на уроках української мови та літератури



Що дає використання тестів учителю?

  • об’єктивна оцінка знань (використання тестів під час поточного контролю дає змогу швидко отримати інформацію про рівень знань учнів і в результаті своєчасно скорегувати засвоєння ними навчального матеріалу. Тематичний тестовий контроль допомагає виявити рівень засвоєння учнями розділу чи теми програми);

  • швидка перевірка відповідей (мінімум витраченого часу на уроці)



Як впливає систематичне використання тестових технологій на школярів?

  • зростає рівень самостійної роботи учнів (кожен учень знатиме, що на уроці його обов’язково оцінюватимуть, то це вже стимулюватиме його готуватися до уроку);

  • тести активізують пізнавальну діяльність школярів, сприяють розвитку в них уміння концентруватися, робити правильний вибір, усувати неточності й неповноту у формулюванні певних тверджень.



Переваги тестових технологій

  • Переваги тестування над традиційними формами контролю навчальних досягнень учнів полягають також у тому, що за їхньою допомогою знімається емоційна напруженість дітей, характерна для проведення контрольних робіт, контроль здійснюється у формі, яка створює відчуття комфорту й розвиває позитивну налаштованість школярів щодо нього.



Недоліки тестових технологій

  • У проведенні тестових технологій є один дуже суттєвий мінус-відсутність підґрунтя для розвитку мовлення учнів. Тому на уроках мови та літератури під час проведення тематичного контролю поєдную тестові завдання із творчими, в яких учні мають змогу зв’язно висловити свої думки з приводу прочитаного.



Крім тематичного контролю я впроваджую тестові технології на таких етапах уроку:



На початку уроку:



На етапі закріплення вивченого матеріалу:

  • Варіант І. Пропоную учням виконати 6-8 тестових завдань, які узагальнюють навчальний матеріал уроку.

  • Варіант ІІ. Проводжу самостійну роботу для діагностики рівня засвоєння матеріалу уроку.



На етапі діагностики та корекції знань:

  • закріплення або повторення вивченого матеріалу, головна мета таких тестів - виявити прогалини в знаннях, уміннях, навичках школярів, спрямувати їх на усунення недоліків у підготовці.

  • На цьому етапі перевіряти такі тести можуть і самі учні.



  • При підготовці до уроків керуюся Методичними рекомендаціями щодо використання тестових технологій у процесі вивчення української мови (лист Міністерства освіти і науки від 29.12.2006 р. № 19-796)



  • Підготовку школярів до виконання тестових завдань з української мови та літератури намагаюся здійснювати за моделями, пропонованими Міністерством освіти і науки України та Українським центром оцінювання якості освіти, тобто у форматі ЗНО






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка