Актуалізація опорних знань учнів Математичний диктант



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.



Актуалізація опорних знань учнів

  • Математичний диктант

  • Знайти суму чисел 34 і 50;

  • від 78 відняти 39;

  • 50 зменшити на суму чисел 22 і 4;

  • від 80 відняти різницю чисел 56 і 25;

  • різницю чисел 99 і 47 збільшити на 14;

  • 33 збільшити на різницю чисел 61 і 40.

  • 84 39 24 49 66 54



Виконання завдання № 568

  • Суму чисел 25 і 7 зменшити на 12.

  • 65 зменшити на суму чисел 18 і 4.

  • Різницю чисел 60 і 12 зменшити на 15.

  • 20 43 33



Цікаві задачі

  • Летіли горобці і всілись на стовпці. Якби сіли по одному, то залишився би без місця горобець, а якби по два, то вільним був би стовпець. Скільки було горобців і скільки стовпців?

  • Одна білочка назбирала 9 сироїжок та 6 маслюків і поділилась з іншою - дала їй 8 грибів. Яке найменше число сироїжок могла одержати інша білочка?



Цікаві задачі

  • Коли діти вишикувались у ряд, то Микола побачив, що він стоїть п'ятим від правого краю і третім від лівого. Скільки дітей вишикувались?

  • На гілці сиділо кілька пташок. Після того, як 4 пташки полетіло, на гілці залишилось на 2 пташки більше, ніж полетіло. Скільки пташок сиділо на гілці?







Розвиток математичних умінь

  • Розв'язування прикладів № 570 (самостійно)

  • Перевірка роботи (фронтально, коментовано)

  • 89 47 66 82 69



Розвиток математичних умінь

  • Робота над задачами

  • Розв'язування задачі № 569

  • Діти виконують це завдання самостійно.

  • Перевірка роботи (взаємоперевірка в парах).

  • Відповідь: найкоротша червона смужка.



Робота над задачами

  • Складання задачі 571 за скороченим записом

  • Про що дізнаємося спочатку?

  • Яку дію треба виконати?

  • Яку дію треба виконати, щоб відповісти на головне запитання задачі?

  • Назвіть інший спосіб розв'язання задачі.

  • Діти самостійно записують розв'язання задачі.



Перевірка роботи

  • 1) 9 + 9 = 18 (л) – витратили всього води;

  • 2) 50 – 18 = 32 (л)

  • 50 – (9 + 9) = 32 (л)

  • Відповідь: 32л води залишилось в діжці.



Фізхвилинка



















































Робота над задачами

  • Складання задачі 572 за скороченим записом і числовими даними

  • 90 – 70 = 20 (к.) – ціна олівця;

  • 70 – 20 = 50 (к.) – ціна пензлика.

  • Відповідь: ціна олівця – 20к., а пензлика – 50к.



Гра “Мовчанка”

  • Обчислити. Записати тільки відповіді.

  • 45 – 36 21 + 34 56 - 44 16 + 15

  • 38 – 19 67 - 29 31 - 18 46 – 7

  • 9 55 12 31

  • 19 38 13 39



Самостійна робота

  • 1 варіант

  • 54+ (35 - 27) 60 - (43 - 15) 65 - 26 + 1 90 – 56 - 12

  • 2 варіант 30 - (11 - 7) 56 - (34 + 13)

  • 19 + 19 - 20 72 - 51 – 11

  • 62 40 32 22

  • 26 18 9 10







Підсумок уроку

  • Які навички вдосконалювали на уроці?

  • Чи з усіма завданнями вдалося впоратися?



Домашня робота

  • С. 98 № 574, №575.



  • Для оформлення використано ресурси інтернету.

  • Т. А. Федорченко. Мій конспект. Математика.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка