Аналіз уроку: планування, методика, технологія проведення, аналіз. –Х.: Вид група “Основа”, 2006. – 144с. –



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.













Основне призначення таких тренінгів – допомогти вчителю організувати цілеспрямовану роботу з вдосконалення фахової підготовки, сприяти процесам самовдосконалення

  • Основне призначення таких тренінгів – допомогти вчителю організувати цілеспрямовану роботу з вдосконалення фахової підготовки, сприяти процесам самовдосконалення



швидше засвоювати нову інформацію;

  • швидше засвоювати нову інформацію;

  • виробити вміння швидко орієнтуватися в проблемах здобуття учнями вмінь і навичок;

  • активізувати своє мислення;

  • особистісно зрости, виявити себе з

  • кращого боку;

  • розвивати індивідуальні здібності й тим самим стимулювати себе до активнішої педагогічної діяльності.



Тренінг (від англ.–спеціаль-

  • Тренінг (від англ.–спеціаль-

  • ний тренувальний режим) –

  • це запланований процес, призначений поповнити навички та знання учасників, це процес пізнання себе та навколишнього світу, зміни “Я” через спілкування та дію, ефективна форма роботи для вдосконалення знань, інструмент для формування вмінь і навичок.





Аналіз уроку: планування, методика, технологія проведення, аналіз. –Х.: Вид. група “Основа”, 2006. – 144с. – (Б-ка журн. “Управління школою”; Вип.2 (38)).

  • Аналіз уроку: планування, методика, технологія проведення, аналіз. –Х.: Вид. група “Основа”, 2006. – 144с. – (Б-ка журн. “Управління школою”; Вип.2 (38)).

  • Анкети для оцінки особистих якостей педагога// Управління школою. – 2005. - №32. – С. 16 - 17.

  • Є.О.Волкова, Н.І. Перцова. Професійна компетентність учасників педагогічного процесу// Управління школою. – 2005. - №28 - 29. – С. №38 - 40.

  • Ігри дорослих. Інтерактивні методи навчання /Упоряд. Л. Галіцина. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2005. – 128с. – (Б – ка “Шк. світу”).

  • 3. Касьянова О.М. Моніторинг в управлінні навчальним закладом / Управлінський супровід моніторингу якості освіти /Т.Б. Волобуєва. –Х.: Вид. група “Основа”, 2004. – 96с. – (Б-ка журн. “Управління школою”; Вип.1 (13)).



Лісовенко. Г. В. Підвищення професійної компетентності вчителя на основі самоаналізу уроку// Управління школою. – 2006. - №19 – 21. – С. 25 - 27.

  • Лісовенко. Г. В. Підвищення професійної компетентності вчителя на основі самоаналізу уроку// Управління школою. – 2006. - №19 – 21. – С. 25 - 27.

  • 4. Навчання в дії: Як організувати підготовку вчителів до застосування інтерактивних технологій навчання: Метод. посіб./ А.Панченков, О. Пометун, Т. Ремех. – К.: А.П.Н., 2003. – 72с.

  • 5. Радченко А.Є. Професійна компетентність учителя . –Х.: Вид. група “Основа”, 2006. – 128с.

  • 6.Серйозні ігри для серйозних людей /Л. Галіцина, О. Шатохіна. - – К.: Ред. загальнопед. Газ., 2007. – 120с. – (Б – ка “Шк. світу”).

  • 7. Федорчук Віктор. Комунікативна компетентність педагога: Соц.-психол. тренінг. – К.: Шк. світ, 2007. – 128с. – (Б-ка “Шк. світу”).

  • Хлєбнікова Т.М. Діагностика професійної компетентності вчителя// Управління школою. – 2006. - №19 – 21. – С. 37-39.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка