Архітектура єдиного інформаційно-освітнього комплексу здму рижов Олексій Анатолієвич



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.


Архітектура єдиного інформаційно-освітнього комплексу ЗДМУ

  • Рижов Олексій Анатолієвич


Складові єдиного інформаційно-освітнього комплексу

  • Базисом єдиного інформаційного простору України є інформаційно-освітні комплекси (ІОК) медичних ВНЗів.



Складові єдиного інформаційно-освітнього комплексу

  • Ми відокремлюємо 3 складових інформаційно-освітнього комплексу медичного ВНЗу :

  • Технологічне забезпечення

  • Інформаційне наповнення

  • Організаційні аспекти методичної підготовки викладачів в області застосування новітніх інформаційних технологій в навчальному процесі



Технологічне забезпечення інформаційно-освітнього комплексу

  • Технологічне забезпечення інформаційно-освітнього комплексу ЗДМУ реалізовано на основі концепції єдиного інформаційного простору університету і має декілька рівнів:

  • Комунікаційний цифрових мереж

  • Апаратний – комп’ютери та обладнання

  • Програмний – системне та прикладне ПЗ



Технологічне забезпечення ІОК Комунікаційний рівень

  • При створенні інфраструктури ІОК університету на комунікаційному рівні ми відокремлюємо слої :



Технологічне забезпечення ІОК Комп’ютерна мережа кампуса







Гігабітний оптичний бекбон URAGAN (2006...





Всеукраїнська конференція «Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини» 16.03.2006



  • Tuberculosis



Міжнародна телеконференція 17.03.2006



Інформаційна складова ІОК

  • В основі інформаційного забезпечення навчального процесу в системі єдиного інформаційного простору лежить концепція максимальної доступності інформаційних ресурсів, необхідних для ефективного навчання, незалежно від місця знаходження і часу доступу до інформації.



Інформаційна складова Сервера



Технологічне забезпечення ІОК Програмний рівень

  • Провідним принципом при виборі та розробці програмного забезпечення є застосування ліцензійних програм, які відповідають міжнародним стандартам, для керування комп’ютерною інфраструктурою Університету та організації дистанційного навчання. У світовій практиці дистанційного навчання активно застосовуються такі системи, як IBM Lotus Learning Management System, Blackboard Academic Suite, які підтримують міжнародні стандарти обміну даними LMS, SCORM, NLN та інші.



Програмний рівень Інструментальне середовище ІОК

  • Інструментальна система інформаційно-освітнього комплексу повинна:

  • мати інструментальні засоби, що дозволяють створювати мультимедійні інтерактивні комп'ютерні навчальні курси для дистанційної освіти;

  • використовувати єдині, доступні для розробників, «бібліотеки» текстових і мультимедійних навчальних матеріалів;

  • мати можливість розміщення методичних матеріалів, необхідних для освітнього процесу, в електронній бібліотеці повнотекстових документів;

  • мати інструментальні засоби, що дозволяють реалізовувати викладачам-розробникам дидактичні підходи (сценарії навчання) для навчання студентів;

  • організовувати особово-орієнтоване навчання на основі моделі студента, а також розробити інструментальні системи для проектування та створення дистанційних курсів.



ПРОГРАМНИЙ РІВЕНЬ ЄДИНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА УНІВЕРСИТЕТУ



Розподілене середовище ІОК на основі ІС RATOS















СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ КАДРІВ ДО



СИСТЕМА ПІДГОТОВКИ КАДРІВ ДО



Наради ректоратів НМАПО-ЗДМУ 2004-2005














База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка