Аристотель вивів знамениту тріаду викладацької етики, яка якнайкраще співвідноситься з сучасними вимогами



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.









Аристотель вивів знамениту тріаду викладацької етики, яка якнайкраще співвідноситься з сучасними вимогами :

  • Аристотель вивів знамениту тріаду викладацької етики, яка якнайкраще співвідноситься з сучасними вимогами :

  • Логос - якість викладання,

  • Пафос - контакт з аудиторією,

  • Етос – відношення до оточуючих.





Найбільш плідний процес виховання і навчання у вищому навчальному закладі забезпечується надійно вибудуваною системою взаємовідносин наставника і студента:

  • Найбільш плідний процес виховання і навчання у вищому навчальному закладі забезпечується надійно вибудуваною системою взаємовідносин наставника і студента:

  • – взаємодія факторів "ведення" і співробітництва під час організації навчально-виховного процесу;

  • – формування у студентів почуття професійної спільності з педагогами, наставниками;

  • – орієнтація педагогічного спілкування на дорослу людину з розвинутою самосвідомістю, що сприяє подоланню авторитаризму в виховному впливі;

  • – використання професійних інтересів студентів в якості фактору управління їх вихованням і навчанням;

  • – залучення студентів до початкових форм науково-дослідницької діяльності;



– підвищення соціально-ідеологічної активності студентів через сумісну працю з викладачами-наставниками (участь в факультетських зборах, засіданнях кафедр, наукових семінарах, написанні наукових статей та доповідей);

  • – підвищення соціально-ідеологічної активності студентів через сумісну працю з викладачами-наставниками (участь в факультетських зборах, засіданнях кафедр, наукових семінарах, написанні наукових статей та доповідей);

  • – наукове співробітництво студентів і викладачів-наставників (сумісні публікації, участь в конференціях, науково-дослідницька робота, виконання госпрозрахункових робіт);

  • – здійснення неофіційних, не регламентованих контактів наставників і студентів (бесіди про науку, політику, мистецтво, професії, книги, музику);

  • – участь НПП в студентському дозвіллі (конкурси, вечори, спортивні заходи);

  • – виховна робота наставників в студентських групах і гуртожитку.



Наставник  це "служитель процесу саморозвитку" студента. Він направляє процес саморозвитку та вдосконалення особистості останнього, це і є його найважливіша функція. Її виконання вимагає інших дій, чим ті, які використовувалися "формувальною" педагогікою:

  • Наставник  це "служитель процесу саморозвитку" студента. Він направляє процес саморозвитку та вдосконалення особистості останнього, це і є його найважливіша функція. Її виконання вимагає інших дій, чим ті, які використовувалися "формувальною" педагогікою:

  • замість заборон  допомога;

  • замість прямої вимоги  спільний аналіз ситуації і пошук самостійних рішень;

  • замість недовіри і повчальних монологів  довіра і поважний діалог;

  • замість боротьби з недоліками  психологічна підтримка.









1. Дайте студентові можливість відчути власну значимість:

  • 1. Дайте студентові можливість відчути власну значимість:







2. Краще розумійте студента:

  • 2. Краще розумійте студента:







3. Уміло впливайте на позицію студента:

  • 3. Уміло впливайте на позицію студента:









Педагогіка - це наука і мистецтво. Але, на жаль, іноді спостерігається нерозуміння цього багатьма з практикуючих педагогів і наставників. До виконання будь-якої задачі потрібно підходити з усією відповідальністю і розумінням того, що теоретичні знання та досвід доповнюють один одного, але ніяк не заміняють.

  • Педагогіка - це наука і мистецтво. Але, на жаль, іноді спостерігається нерозуміння цього багатьма з практикуючих педагогів і наставників. До виконання будь-якої задачі потрібно підходити з усією відповідальністю і розумінням того, що теоретичні знання та досвід доповнюють один одного, але ніяк не заміняють.



Дякую за увагу!!!

  • Дякую за увагу!!!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка