Атестація навчального закладу заступник начальника відділу освіти



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.


АТЕСТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ


  • Алгоритм роботи



І. САМОАНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗАКЛАДУ

  • 1. Розробка програми самоаналізу ( з моменту повідомлення про атестацію навчального закладу).

  • 2. Робота з протоколом самоаналізу

  • ( відповідно до програми самоаналізу).

  • 3. Подання протоколу до районної експертної комісії ( за 2 місяці до початку атестаційної експертизи)



ІІ. РОБОТА РАЙОННОЇ ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ

  • 1. Робота з протоколами самоаналізу( за 2 місяці до початку атестаційної експертизи).

  • 2.Розробка робочої програми атестації. Наказ відділу освіти ( за місяць до атестаційної експертизи).

  • 3. Робота експертної комісії у закладі

  • ( 15 календарних днів).



ІІ. РОБОТА РАЙОННОЇ ЕКСПЕРТНОЇ КОМІСІЇ

  • 4. Оформлення акту атестаційної експертизи

  • ( 20 календарних днів).

  • 5. Подання пакету документів до Регіональної експертної ради з атестації навчальних закладів (остання дата, що відведена для оформлення акту).

  • 6. Наказ про атестацію навчального закладу

  • ( 3 робочих дні після отримання висновку Регіональної експертної ради).



ІІІ. РОБОТА РЕГІОНАЛЬНОЇ ЕКСПЕРТНОЇ РАДИ З АТЕСТАЦІЇ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

  • 1. Розгляд матеріалів атестаційної експертизи ( 2 місяці).

  • 2. Засідання Регіональної експертної ради.

  • Оформлення висновку щодо атестації навчального закладу ( протягом 3 днів після засідання Регіональної експертної ради).





Зміни до протоколу експертизи рівня навчальних досягнень учнів з базових предметів

  • Українська мова – 4кл.

  • Математика – 5кл.

  • Природознавство – 6кл.

  • Географія – 7кл.

  • Хімія - 8кл.

  • Геометрія – 8кл

  • Українська мова - 9кл.



Зміни до протоколу експертизи рівня навчальних досягнень учнів з базових предметів

  • Біологія – 9кл.

  • Іноземна мова – 9кл.

  • Українська література - 10кл.

  • Алгебра – 10кл.

  • Інформатика – 10кл.

  • Фізика -11кл.

  • Історія України - 11кл.

  • Предмет за вибором( згідно профілю) – 11кл.



КОНЦЕПЦІЯ діяльності навчального закладу

  • Ухвалено на засіданні ради закладу

  • Затверджено начальником відділу освіти



І. ВСТУП

  • Вказати функцію навчального закладу.

  • Згідно яких нормативних документів розроблена Концепція

  • Вихідні положення, на які спирається система шкільної освіти

  • Головні критерії функціонування навчального закладу



ІІ. ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ ТА ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • 2.1. Цілі навчальної діяльності:

  • освітні цілі;

  • виховні цілі;

  • цілі розвитку учнів.



ІІ. ЦІЛІ, ЗАВДАННЯ ТА ЗМІСТ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

  • 2.2. Завдання навчальної діяльності.

  • 2.3. зміст навчальної діяльності. Загальноосвітня школа І ступеня.

  • Загальноосвітня школа ІІ ступеня.

  • Загальноосвітня школа ІІІ ступеня.

  • Ліцей, гімназія, колегіум



ІІІ. Навчально-виховний процес

  • На чому будується навчально-виховний процес.

  • Формування та розвиток засобів творчої діяльності учнів.

  • Підготовка учнів до вступу до ВНЗ.

  • Варіативність форм і методів навчання, диференціація та глибока індивідуалізація процесу навчання



4. НАУКОВО - МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ



  • 5. Психологічне забезпечення навчально-виховного процесу.

  • 6.Управління навчальним закладом.



7. Умови реалізації Концепції

  • Виконання нормативно-правових документів.

  • Використання матеріально-технічної бази навчального закладу ( по можливості баз інших організацій, установ).

  • Методичне обладнання, дидактичні матеріали, навчальні посібники, комп'ютерні класи, читальні зали.



7. Умови реалізації Концепції

  • Створення системи інформаційно-аналітичного забезпечення управління, інформаційних технологій для забезпечення доступу до мережі високоякісних баз даних.

  • Розробка концептуальних моделей та комплексно-цільових програм для забезпечення наукового супроводу освітнього процесу.



7. Умови реалізації Концепції

  • Поєднання традиційних форм навчання з інноваціями, оновлення засобів навчання, перехід на високий рівень мотивації та зосередження на потребах юної особистості.

  • Систематична координація діяльності навчального закладу та вищих навчальних закладів, з якими співпрацює навчальний заклад.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка