Атестація педагогічних працівників керування атестацією педагогічних працівників



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.


АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

  • Керування атестацією педагогічних працівників.

  • З досвіду роботи адміністрації

  • СЗШ №238 м. Києва


Науково-методична проблема району

  • Інформатизація навчально-виховного процесу та управлінської діяльності



  • “Хороша школа – не та, де дають велику кількість знань, а та, де вчать їх творчо застосовувати у будь-якій ситуації, дають можливість пізнати себе, допомогти самореалізуватися і бути щасливою…”

  • В. Кремень



АТЕСТАЦІЯ

  • Пошук та впровадження ефективних способів, прийомів, методів, технологій



Керування атестацією педагогічних працівників



Керування атестацією педагогічних працівників

  • Створити таку організаційну культуру в навчальному закладі, де вчитель хотів би та мав би можливість вчитися, вдосконалюватися протя-гом всієї роботи в школі, а не раз на 5 років



Керування атестацією педагогічних працівників

  • Без змін державних підходів до питання проведення курсової перепідготовки педагогічних кадрів вирішити питання професійного навчання вчителя, на наш погляд, не є можливим.



Керування атестацією педагогічних працівників

  • Завдання школи: допомогти спланувати міжатестаційний період таким чином, щоб

  • був виділений певний термін

  • і на навчання,

  • і на проведення атестаційного уроку,

  • і атестаційного виховного заходу.

  • І кожного разу давати оцінку діяльності вчителя, порівнюючи отримані результати з вимогами кваліфікаційних характеристик.



Тема самоосвіти

  • Робота з літературою



Розвиток методичної майстерності вчителя школи



  • Проблема вивчення та узагальнення

  • досвіду роботи вчителя,

  • який атестується

  • Делегування цих повноважень передається відповідальному члену атестаційної комісії

  • Відповідальний член атестаційної комісії надає методичну допомогу у підготовці до відкритого атестаційного уроку:

  • першим «дивиться» на результати спільної роботи (вчитель, який атестується, дає урок в іншому класі, групі),

  • в разі необхідності, вносить корективи,

  • повідомляє членів атестаційної комісії про готовність вчителя, який атестується, до проведення відкритого уроку



Керування атестацією педагогічних працівників

  • Проблема підготовки та проведення педагогічних рад

  • Для заступника директора з НВР

  • створення власне робочої групи

  • робота зі збору інформації, її аналізу, як і керування певною групою вчителів

  • Для вчителя, який атестується

  • спілкується з означеною групою вчителів, вступає з ними у відносини “головуючого – підлеглого”, що дозволяє колегам краще пізнати один одного

  • починає розумітися в певному колі питань, йому і надалі можна доручати (делегувати повноваження) певні ділянки роботи аналітичного, контролюючого характеру



Проблема вивчення та узагальнення досвіду роботи вчителя, який атестується



Проблема підготовки, організації та проведення творчих звітів вчителів

  • Матеріал, який готує вчитель, – презентаційний виступ – аналіз власної роботи за 5 років.

  • Творчі звіти вчителі представляють на засіданні МО, на засіданні педагогічної ради в різнопланових групах вчителів одночасно.

  • Результатом роботи є затвердження характеристики вчителя педагогічною радою вчителів та клопотання перед атестаційною комісією про визначення підсумків атестації

  • Матеріали, підготовлені вчителем та відповідальним членом атестаційної комісії, є змістом атестаційних характеристик



Атестація: 2009-2010н.р.

  • Підтвердження вищого посадового розряду в межах схеми посадових розрядів:

  • Любич

  • Микола Іванович,

  • учитель

  • трудового навчання;

  • Мішкур

  • Лариса Олександрівна,

  • вчитель початкових класів.



Атестація 2009-2010н.р.

  • Встановлення кваліфікаційної категорії ”спеціаліст І категорії”:

  • - Анохіна Вікторія Іванівна,

  • вчитель англійської мови

  • - Ковбасюк Валентина

  • Віталіївна,

  • вчитель історії

  • Тибольчук Модерацька Ганна

  • Марина Іванівна, Миколаївна,

  • вчитель вчитель

  • математики німецької мови



Атестація 2009-2010н.р.



Атестація 2009-2010н.р.

  • Підтвердження кваліфікаційної категорії

  • ”спеціаліст вищої категорії”

  • Соболева Людмила

  • Миколаївна,

  • вчитель російської мови та

  • зарубіжної літератури



Атестація 2009-2010н.р.

  • Підтвердження кваліфікаційної категорії

  • ”спеціаліст вищої категорії”

  • та підтвердження педагогічного звання

  • “старший вчитель”

  • Дячок Любов

  • Олександрівна,

  • вчитель української мови

  • та літератури

  • Тибольчук

  • Іван Миколайович,

  • учитель фізики



Атестація 2009-2010н.р.

  • Підтвердження кваліфікаційної категорії

  • ”спеціаліст вищої категорії”

  • та підтвердження педагогічного звання

  • “старший вчитель”

  • Кулик

  • Ірина Володимирівна,

  • Сліпка

  • Ірина Володимирівна

  • вчитель української мови

  • та літератури Кулик

  • Ірина

  • Миколаївна,

  • вчитель

  • математики



Умови успіху педагога

  • Особиста привабливість

  • Оригінальність суджень

  • Привабливість використаної вчителем позапредметної інформації

  • Стійкий авторитет

  • Уміння організовувати діяльність і спілкування в процесі навчання

  • Схильність до гумору

  • Тактовність і коректність

  • Терпіння і терпимість

  • Уміння покращити і підтримати будь-який успіх дитини

  • Винахідливість і здатність до експромту

  • Уміння зберігати дитячі таємниці

  • Ерудиція, знання предмета

  • Завдання: проранжувати в порядку важливості



Умови успіху педагога: 9-ті класи

  • Уміння покращити і підтримати будь-який успіх дитини 1

  • Тактовність і коректність 2

  • Терпіння і терпимість 2

  • Уміння організовувати діяльність і спілкування в процесі

  • навчання 3

  • Ерудиція, знання предмета 4

  • Уміння зберігати дитячі таємниці 5

  • Стійкий авторитет 6

  • Привабливість використаної вчителем позапредметної

  • інформації 7

  • Винахідливість і здатність до експромту 8

  • Схильність до гумору 9

  • Особиста привабливість 10

  • Оригінальність суджень 10

  • Завдання: проранжувати в порядку важливості



Умови успіху педагога: 10-11 кл.

  • Ерудиція, знання предмета 1

  • Уміння організовувати діяльність і спілкування в процесі навчання 2

  • Тактовність і коректність 3

  • Терпіння і терпимість 4

  • Уміння зберігати дитячі таємниці 5

  • Уміння покращити і підтримати будь-який успіх дитини 6

  • Привабливість використаної вчителем позапредметної інформації 7

  • Стійкий авторитет 8

  • Оригінальність суджень 9

  • Винахідливість і здатність до експромту 10

  • Схильність до гумору 11

  • Особиста привабливість 12

  • Завдання: проранжувати в порядку важливості



Вчитель очима учнів

  • Доступно пояснює складні питання.

  • Вміє викликати зацікавленість до уроку.

  • Вміє створити на уроці психологічно комфортні умови.

  • Готовий пояснити незрозуміле, надати допомогу.

  • З повагою ставиться до всіх учнів.

  • Вимогливий і справедливий.

  • Ерудований.

  • Має почуття гумору.



Вчитель очима учнів



Вчитель очима учнів







АТЕСТАЦІЯ

  • За родом своєї діяльності вчитель – представник відкритої професії, як і актор, режисер, письменник, а тому час від часу кожному з нас доводиться складати іспити на право навчати інших.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка