Базова оцінка Лабораторія законодавчих ініціатив



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.


ОПИТУВАННЯ ПРЕДСТАВНИКІВ ОРГАНІВ МІСЦЕВОЇ ВЛАДИ ТА НУО В ДОНЕЦЬКІЙ І ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТЯХ

  • Базова оцінка

  • Лабораторія законодавчих ініціатив


ЧАСТИНА 1.

  • ЧАСТИНА 1.

  • ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ СПІВПРАЦІ НУО ТА МІСЦЕВОЇ ВЛАДИ



СИЛЬНІ СТОРОНИ СПІВПРАЦІ

  • ВЛАДА:

  • Готовність місцевих органів влади співпрацювати з НУО

  • Незаангажованість місцевої влади (прагнення працювати на місцевий розвиток, а не на власний інтерес)

  • НУО:

  • Активне залучення до роботи місцевих органів влади

  • Вміння ефективно працювати зі ЗМІ



СЛАБКІ СТОРОНИ СПІВПРАЦІ

  • ВЛАДА:

  • Неналежний рівень фахової підготовки представників НУО

  • НУО:

  • Низький потенціал мережевої співпраці НУО

  • Відсутність співпраці між центральними та регіональними НУО

  • Неспроможність організувати ефективну адвокасі або лобістську кампанію



ЯКІ ІСНУЮТЬ ЗАГРОЗИ ЕФЕКТИВНІСТЬ РОБОТІ НУО?

  • ВЛАДА:

  • Неналежна законодавство

  • Відсутність необхідного матеріального та технічного забезпечення

  • Низький фаховий рівень представників НУО (52% респондентів від НУО погодилися!)



НУО: СПІВПРАЦЯ З ЯКИМИ ОРГАНАМИ ВЛАДИ Є НАЙБІЛЬШ ВАЖЛИВОЮ?

  • Місцеві органи виконавчої влади – 43%

  • Органи місцевого самоврядування – 92%!



АКТИВНІСТЬ ЗАЛУЧЕННЯ НУО ДО РОБОТИ МІСЦЕВОЇ ВЛАДИ

  • НУО та ВЛАДА:

  • (у переважній більшості випадків)

  • Обговорення стратегічних перспектив місцевого розвитку (вироблення політики)

  • Розробка цільових місцевих програм

  • Створення громадських рад і співпраця з ними



ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ

  • ВЛАДА:

  • Безпосередні особисті контакти з представниками НУО

  • Повідомлення у ЗМІ

  • Матеріали, які поширюють НУО

  • НУО:

  • Повідомлення у ЗМІ

  • Безпосередні особисті контакти з представниками місцевої влади

  • Веб-сайти органів місцевої влади



ЧАСТИНА 2.



НА ЯКОМУ ЕТАПІ СПІВПРАЦЯ Є НАЙБІЛЬШ ВАЖЛИВОЮ?

  • ВЛАДА:

  • Впровадження оптимального варіанту вирішення проблеми (консультаційна та експертна підтримка, апробація та пілотування, інформування)

  • Вироблення варіантів вирішення проблеми (збір доказів, аналіз різних альтернатив, вироблення моделей співпраці, оцінка ризиків)

  • НУО:

  • (високо оцінили важливість усіх етапів)

  • Впровадження оптимального варіанту вирішення проблеми (консультаційна та експертна підтримка, апробація та пілотування, інформування)

  • Моніторинг та оцінка



ЯКИХ НАВИЧОК БРАКУЄ ВЛАДІ ТА НУО ДЛЯ СПІВПРАЦІ?

  • Вміння виробляти рішення/ пропозиції, які б сприяли узгодженню різних, інколи – суперечливих, інтересів (індивідуальних, групових, корпоративних тощо)

  • Вміння забезпечити ефективне консультування з громадськістю, а також організувати обговорення між владою та громадськістю



НА ЯКОМУ З ЕТАПІВ ПОЛІТИЧНОГО ЦИКЛУ НАВИЧОК БРАКУЄ НАЙБІЛЬШЕ?

  • ВЛАДА:

  • Оцінка ризиків та їх попередження (Луганськ)

  • Організація пілотування певного рішення проблеми (пілотних проектів), оцінка пілотування

  • НУО:

  • Організація пілотування певного рішення проблеми (пілотних проектів), оцінка пілотування

  • Навчання та підтримка персоналу, відповідального за впровадження певного рішення



СТАН СПІВПРАЦІ МІСЦЕВОЇ ВЛАДИ ТА НУО

  • ВЛАДА:

  • Представники органів місцевої влади вміють вдало визначити коло НУО для співпраці

  • Представники органів місцевої влади є професіоналами з аналізу політики, а також активно використовують ці свої навички у роботі

  • Низько оцінили:

  • НУО дуже ефективно реалізують адвокасі-кампанії та є хорошими лобістами

  • Представники органів місцевої влади знають, як отримати інформацію про роботу НУО

  • Представники органів місцевої влади використовують підготовлені НУО звіти та матеріали у своїй роботі



СТАН СПІВПРАЦІ МІСЦЕВОЇ ВЛАДИ ТА НУО

  • НУО:

  • НУО активно співпрацюють між собою з метою лобіювання спільних питань

  • НУО користуються довірою населення, а також дотримуються високих етичних стандартів у роботі

  • НУО дуже ефективно реалізують адвокасі-кампанії та є хорошими лобістами

  • НУО здійснюють ефективний моніторинг діяльності місцевої влади, вчасно даючи оцінку актуальним проблемним питанням

  • Низько оцінили:

  • НУО демонструють високий рівень обізнаності щодо політики місцевої влади, що стосується профільної для них сфери діяльності

  • НУО знають, на кого в органах місцевої влади треба вплинути, аби пролобіювати певне питання



СФЕРИ, ЩО ПОТРЕБУЮТЬ АКТИВНОЇ СПІВПРАЦІ

  • ВЛАДА:

  • Розвиток інфраструктури на місцях

  • Соціальний захист

  • Екологія

  • Боротьба з корупцією

  • НУО:

  • Соціальний захист

  • Розвиток інфраструктури на місцях

  • Правозахисна діяльність

  • Освіта



Частина 3.

  • Частина 3.

  • ОЧІКУВАНІ ЗМІНИ



РЕЗУЛЬТАТИ АКТИВІЗАЦІЇ СПІВПРАЦІ ВЛАДИ ТА НУО

  • ВЛАДА:

  • Підвищення рівня довіри населення до органів місцевої влади

  • Підвищення ефективності використання ресурсів регіонів

  • Розвиток кадрового потенціалу громадянського суспільства

  • НУО:

  • Підвищення рівня довіри населення до органів місцевої влади

  • Підвищення рівня довіри населення до громадянського суспільства

  • Підвищення якості актів органів місцевої влади



ГОТОВНІСТЬ ДО ЗМІН

  • ВЛАДА:

  • Потреба пошуку нових форм співпраці між НУО та місцевою владою наразі є дуже актуальною

  • Представники місцевої влади розуміють, як забезпечити ефективну співпрацю місцевої влади з третім сектором

  • НУО:

  • Потреба пошуку нових форм співпраці між НУО та місцевою владою наразі є дуже актуальною

  • НУО розуміють, якою має бути ефективна та результативна співпраця між місцевою владою та третім сектором




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка