Без здоров'я



Дата конвертації29.12.2016
Розмір445 b.



«Без здоров'я

  • «Без здоров'я

  • і мудрість незавидна,

  • і мистецтво бліде,

  • і сила в’яне,

  • і багатство без користі,

  • і слово безсиле»



під час вступу до школи - кожна третя-четверта дитина

  • під час вступу до школи - кожна третя-четверта дитина

  • до кінця навчання в 11 класі – кожен другий учень



це технології,



сприятливі умови  навчання дитини в школі (відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання);

  • сприятливі умови  навчання дитини в школі (відсутність стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання);

  • оптимальну організацію навчального процесу  (відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних норм);

  • повноцінний та раціонально організований руховий режим.



дихання прискорюється

  • дихання прискорюється

  • серце б’ється частіше

  • це означає

  • активізуються процеси, які сприяють росту і розвитку



атрофії м’язів

  • атрофії м’язів

  • порушення постави й функцій внутрішніх органів

  • зниження психічної та фізичної працездатності

  • виникнення хронічних захворювань серцево-судинної системи й обміну речовин



гімнастика до занять



1- а вправа – випрямлення хребта (потягування)

  • 1- а вправа – випрямлення хребта (потягування)

  • 2 -а вправа – для зміцнення м’язів ніг

  • 3 -я вправа – для розвитку рук та плечового поясу

  • 4 – 5-а вправи – для зміцнення м’язів тулуба

  • 6-а вправа – для посилення діяльності важливих внутрішніх органів, головним чином рухового апарату та серцево-судинної системи

  • 7-а вправа – для поступового переходу від збудженого стану до більш спокійного



мають відповідати віковим особливостям учнів

  • мають відповідати віковим особливостям учнів

  • тривалість має бути в межах 2-3 хвилин

  • вид фізкультхвилинки залежить від часу дня

  • комплекс вправ має спрямовуватися на основні великі м'язові групи і знімати статичну напругу

  • проведення фізкультурної хвилинки не повинно відображатися на ході уроку

  • у 1-му класі повинно бути дві фізкультхвилинки на 10-ій та 20-ій хвилинах уроку, а в 2-4 класах – по одній на 20-ій хвилині уроку



ритмічні - будь – які добре відомі вправи, які виконуються під супровід музики або текст вірша

  • ритмічні - будь – які добре відомі вправи, які виконуються під супровід музики або текст вірша

  • енергізатори - фізичні вправи, рухливі ігри, танці, що актуалізують творчі здібності дітей, що підвищують їх настрій і загальний тонус.



дихальні фізкультхвилинки - система вправ для тренування органів , що відповідають за процес дихання (першооснову життя)

  • дихальні фізкультхвилинки - система вправ для тренування органів , що відповідають за процес дихання (першооснову життя)

  • артикуляційні фізкультхвилинки - сукупність вправ для тренування органів, що складають артикуляційний апарат (губ, язик, м'яке піднебіння)



зорові фізкультхвилинки – система вправ для укріплення та розслаблення м'язів ока

  • зорові фізкультхвилинки – система вправ для укріплення та розслаблення м'язів ока

  • пальчикова гімнастика

  • ігрові фізкультхвилинки



вправи, що

  • вправи, що

  • знімають тривожність, агресію, напругу

  • навчають керувати своїм психофізичним станом

  • сприяють ефективній адаптації в довкіллі

  • підвищують результативність будь – якої діяльності



«Я не боюся ще й ще раз повторити:

  • «Я не боюся ще й ще раз повторити:

  • турбота про здоров’я –

  • це найважливіша праця вихователя.

  • Від життєрадісності, бадьорості

  • дітей залежить їхнє духовне життя,

  • світогляд, розумовий розвиток,

  • міцність знань, віра в свої сили»




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка