Бути готовим до школи не означає вміти читати, писати і рахувати. Бути готовим до школи не означає вміти читати, писати і рахувати



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.



«Бути готовим до школи - не означає вміти читати, писати і рахувати.

  • «Бути готовим до школи - не означає вміти читати, писати і рахувати.

  • Бути готовим до школи - означає бути готовим всьому цьому навчитися.»

  • Венгер Л. А.













6. Мислення першокласників конкретно-образне, але під впливом навчання у його структурі зростає роль абстрактних компонентів. Це виявляється в здатності аналізувати і узагальнювати, розв’язувати задачі, висловлювати власні судження, міркування.

  • 6. Мислення першокласників конкретно-образне, але під впливом навчання у його структурі зростає роль абстрактних компонентів. Це виявляється в здатності аналізувати і узагальнювати, розв’язувати задачі, висловлювати власні судження, міркування.

  • 7. Інтенсивно збільшується словниковий запас, зростає кількість слів у реченнях. Тому важливо привчати дітей висловлюватись чітко, говорити у відповідному темпі, контролювати своє мовлення.

  • 8. Увага першокласників мимовільна, нестійка. Діти активно реагують на нове, яскраве, незвичне, часто відволікаються від роботи. Розвиток довільної уваги здійснюється шляхом включення у навчальну діяльність.

  • 9. Процеси гальмування починають переважати над процесами

  • збудження, що створює важливі передумови для формування

  • певних вольових якостей: здатності проявити зусилля з метою

  • подолання труднощів, утриматися від небажаних вчинків, контролювати і оцінювати себе.

  • 10. Діти цього віку характеризуються підвищеною емоційною вразливістю, тому важливо у процесі спілкування враховувати внутрішній стан дитини, розумно застосовувати заохочення і покарання, вміло володіти словом.















непристосованість до предметної сторони навчальної діяльності;

  • непристосованість до предметної сторони навчальної діяльності;

  • невміння довільно керувати своєю поведінкою;

  • невміння увійти в темп шкільного життя (частіше зустрічається в соматично ослаблених дітей, із затримками розвитку, слабким типом нервової системи);

  • шкільний невроз або «фобія школи» - невміння розв’язати протиріччя між сімейними і шкільними «ми».











Першокласник позитивно ставиться до школи:

  • Першокласник позитивно ставиться до школи:

  • відвідування уроків не викликає в нього негативних переживань, розуміє навчальний матеріал, коли вчитель пояснює його досить детально і наочно;

  • засвоює основний зміст програми з усіх предметів, самостійно розв'язує типові задачі;

  • зосереджений і уважний під час виконання завдань, доручень, вказівок учителя, водночас потребує контролю

  • з боку дорослого;

  • зосередженим буває тільки тоді, коли робить

  • щось цікаве для себе;

  • майже завжди готується до уроків;

  • доручення виконує сумлінно;

  • дружить з багатьма однокласниками.



Першокласник негативно або байдуже ставиться до школи:

  • Першокласник негативно або байдуже ставиться до школи:

  • часто скаржиться на здоров'я, погане самопочуття, у нього переважає пригнічений настрій;

  • спостерігаються порушення дисципліни;

  • матеріал, який пояснює вчитель, засвоює фрагментарно;

  • самостійна робота з підручником викликає труднощі, під

  • час виконання самостійних завдань не виявляє до них інтересу;

  • до уроків готується нерегулярно, потребує постійного контролю, систематичних нагадувань і спонукань як з боку вчителя, так і з боку батьків;

  • може зберігати працездатність і увагу за наявності тривалих пауз для відпочинку;

  • для розуміння нового матеріалу і розв'язування задач за зразком потребує значної допомоги вчителя і батьків;

  • доручення виконує під контролем і без особливого бажання;

  • пасивний, близьких друзів не має, знає імена й прізвища лише частини однокласників.



























Бєлкін А.С. Основи вікової педагогіки. М., 1991. 

  • Бєлкін А.С. Основи вікової педагогіки. М., 1991. 

  • Битянова М.Г. Адаптація дитини в школі. М, 1998. 

  • Бугайова М.М. Комфорт молодших школярів в освітній діяльності / / Поч. школа., 2004, № 2. 

  •  Варламова А.Я. Шкільна адаптація. Волгоград, 2005.

  • Ніконенко В. До Адаптація першокласників до школи. / / Інтернет-ресурс: Netparents. ru., 02.10 2006

  • Особливості психічного розвитку дітей 6 - 7 літнього віку. / Під ред.Д.Б. Ельконіна, А.Л. Венгера / М. 1988.

  • Платонова А.А. Успішне завтра майбутнього першокласника / / Поч. школа., 2005, № 5.

  • Тишко Ірина «Педагогічна адаптація першокласників до навчання в школі: поради для батьків» http://inmukachevo.com.ua/novini-suspilstva/927-pedagogichna-adaptacija-pershoklasnikiv-do-navchannja-v-shkoli-poradi-dlja-batkiv.html

  • Матеріали власного сайту “Вчитель вчителю, учням та батькам” http://teacher.at.ua/




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка