Це потребує відходу від традиційного погляду на головні фактори виробництва



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



Це потребує відходу від традиційного погляду на головні фактори виробництва –

  • Це потребує відходу від традиційного погляду на головні фактори виробництва –

  • землю, працю, капітал:

  • Земля - через довкілля та екологічну рівновагу з ним;

  • Праця – через віртуальну складову, пов'язану з використанням ІКТ;

  • Капітал – через нематеріальний (інтелектуальний) потенціал.



















Три основних елемента управління змінами (за Коттером):

  • Три основних елемента управління змінами (за Коттером):

  • - лідерство: найважливіша частина, це ваше лідерство, засноване на особистому прикладі. Якщо ви хочете, щоб зміна відбулася, необхідно показати, що особисто ви цього хочете. Потрібно не просто говорити про зміну, необхідно підтвердити слово ділом (локус-контроль у ДС - 80/20);

  • - комунікація та залучення: ефективна комунікація має дві мети. Перша полягає в тому, що люди обізнані про такі зміни. Друга - люди розуміють, що відбувається. Керівництво часто не розуміє, що це дві різні речі (здатність до ІД – 70/30);

  • - інтерналізація: фінальною стадією є прийняття, засвоєння людьми змін. Тому що тільки тоді, коли зміну пропущено через себе, досягаються результати і зміни стають життєздатними (ГАШ -_?_% ЗНЗ ).





Чому? Тому, що :

  • Чому? Тому, що :

  • якісно змінюються відносини між учасниками н/в процесу;

  • якісно покращується мотивація (мотиви, потреби, інтереси, цінності) до учіння, викладання, управління;

  • якісно змінюється ставлення батьків учнів до виконання чинного законодавства України, у т.ч., законів про децентралізацію, очищення влади, боротьбу з корупцією тощо;

  • розробляються освітні інновації такі, як блед-освіта, тьюторство, індивідуальна освітня траєкторія тощо.

  • .



формування бюджетів навчальних закладів відповідно до чисельності контингенту;

  • формування бюджетів навчальних закладів відповідно до чисельності контингенту;

  • оптимальне та цільове використання переваг ринкової економіки і сучасних технологій для досягнення інноваційного розвитку освіти;

  • багатоканальне фінансування освіти через запровадження системи субсидій, грантів, кредитів, їх поєднання та диференціації в розрізі категорій отримувачів цих коштів;

  • формування сучасної системи нормування та оплати праці у сфері освіти та ін.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка